bekliyoruz yeni fotolarınızı bende bekliyorum burada hehehe:cherry::cherry:Arkadaşlarıma mekanik ve teknik anlamda bir faydam olmadı, bari böyle faydamız olsun. Ankara'da yağmurlar başladı 5-10 gün yağmurlu olacak herhalde. Ben de bu arada yeni fotolar çekerim garajda.
Sevgili motorseverler, saygıdeğer motorseverler bu gün ayın "11" oldu 19 Mayısa birşey kalmadı. Anıtkabir ziyareti ile ilgili düzenlemelere başlama vakti gelmedimi? Neyi, nasıl yapacağız...
Hayırlı olsun.Taşınmak için bölge semt hakkında varmı bir düşünceniz.?yapabileceğimiz bir şey varsa yardımcı olmak isterim/zDeğerli Arkadaşlar,
Bugün atamalarımız belli oldu. Yeni görev yerim : İstanbul-Selimiye
Dolayısı ile bu yaz göçü toplayıp İstanbu'a taşınıyorum...
Selimiyeye en yakın semt fenerbahçe..küçükyalı askeri lojmanları ise aynı isimde hem maltepede hem sultanbeylide var.Maltepe ve sultanbeyli mesafe olarak biraz daha fazla..sultanbeyliden trafik özellikle daha yoğun..biliyorsunuzdur gerçi ama.Uğur Bey ilginize çok teşekkür ederim.
Lojmanlara geçeceğim büyük ihtimal. Ya fenerbahçe yada küçükyalı olacak gibi görünüyor.
Değerli Arkadaşlar,
Bugün atamalarımız belli oldu. Yeni görev yerim : İstanbul-Selimiye
Dolayısı ile bu yaz göçü toplayıp İstanbu'a taşınıyorum...
)
Değerli Arkadaşlar,
Bugün atamalarımız belli oldu. Yeni görev yerim : İstanbul-Selimiye
Dolayısı ile bu yaz göçü toplayıp İstanbu'a taşınıyorum...
19 Mayıs Ankara-Anıtkabir ziyareti için,
Katılanlar lütfen listeye eklesinler :
1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
(Bildiklerim bunlar devamını gelmek isteyenler belirttsin lütfen)
bekliyoruz yeni fotolarınızı bende bekliyorum burada hehehe:cherry::cherry:
http://turkuazmatbaacilik.com.tr/ugur/kaldera.jpg
http://turkuazmatbaacilik.com.tr/ugur/kaldera1.jpg
Benim kaptan köşkümde böyle işte....:rendeer:
Arkadaşlar Osman abimiz bu akşam üstü bir operasyon geçirdi,yaklaşık 5 saat süren ameliyattan sağlıklı çıktı merak edilecek birşeyi yok
kendisine acil şifalar diliyorum..
Hayırlı olsun İlker bey
Hayırlı olsun,bekliyoruz.
Sanırım içten içten bekliyordunuz istanbulu
Ankara için şu an zor gelmek,İstanbul da yapılacak olan etkinliğe katılmak o da belki,kısmet artık.
Teşekkür ederim.
Beklemek İstanbul'uGörev yeri geçmişim gözönüne alındığında İst. Ank. İzm. den biri olması yüksek ihtimaldi. Bizde yazılı açıklama ve atama emri çıkıncaya kadar kimsenin bilgisi olmaz. Heyecan hep dorukta tutulur....
![]()
1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
5 Nexagon - ANKARA
bu arada lastik işini hallettim, telefonla arayıp yardımcı olan komutan 1968'e teşekkürlerimi sunarım.
1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
5 Nexagon - ANKARA
bu arada lastik işini hallettim, telefonla arayıp yardımcı olan komutan 1968'e teşekkürlerimi sunarım.
speedy2; Ziyaretimizde portakalı bol tutalım.:) :)[/QUOTE' Alıntı:Ben ziyarette ledli sis lambası götürdüm
Osman abi garibim pek sevindi.
Özer baba şimdi fotoğrafta baktımda pek kilo almışsın baaaa:rendeer: