Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Kacamadık valla, bu arada forumda böylesine derin bilgilere sahip arkadaşları bir arada görmek beni bu foruma daha da bağlıyor.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
motorun arkasındaki portakal kasalarından..:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

Şakası bir yana;
ben windows işletim sistemlerini şahsi işlerim olarak kullanmıyorum.
Mesleğim şuan emekli olsamda sistem yönetimi ve güvenlik olduğundan lınux backtrack 5 kullanıyorum.
Lınuxun bu backtrack isletim sistemi ileri seviye sistemcilerin olmazsa olmazıdır.. kernelde derleme yapabilen kötü amaçlı kullanıcılar kullanılırsa çok tehlikelidir..

fakat asıl amacı penetrasyon testi yapmak için geliştirilmiş bir lınux sistemdir.
Dağıtım bilişim güvenliği uzmanlarına sistem ve ağ yöneticilerine yönelik olarak geliştirilmiştir.
Backtrack bilgi toplama, ağ analizi, zayıflık taraması (vulnerability scan) ve bunların sömürülmesinin yanında adli bilişim (computer forensics) ve raporlama için çeşitli programların bir arada toplandığı bir sistemdir.
Alanında önde gelen birçok uygulamaya birden ulaşılabildiği için güvenlik uzmanlarının en çok kullandıkları dağıtımlardan bir tanesidir. Dağıtım 300 den fazla araç barındırmaktadır.

Backtrack içerisinde kullanılan araçlardan;
information gathering bilgi toplama araçlarını
network mapping ağ haritalama ve analizinde kullanılan araçları
vulnerability identification zayıflık tarayıcı (vulnerbility scanner) programlarını
web application analysis web site vulnerability scanner denilen web güvenlik açıklarını tarayan programları
radio network analysis kablosuz ağ analizi yapan araçları
penetration, panetration test sonucunda bulunmuş açıkların sömürülmesini sağlayan araçları
privilege escalation imtiyaz (hak) artırımında kullanılan araçları
maintaining access ele geçirilen sistemlere kalıcılığı sağlamak için kullanılan araçları,
digital forensics adli bilişimde kullanılan programları,
reverse engineering tersine mühendislikte kullanılan araçları barındırmaktadır.

Son çıkan Backtrack sürümleri Backtrack 5 ve Backtrack 5R1 dir.

Örneğin bilgi toplama konusunda örnek verirsek.. sizin motorun fotosundan çıkan bilgiler aşağıdaki gibidir..

Resmin yönlendirilmesi: 1
Resmin alındığı tarih: 2012:05:07 12:56:42
Ekipman üreticisi: NIKON CORPORATION
Kamera modeli: NIKON D300
Kullanılan yazılım: Adobe Photoshop CS4 Windows
Poz zamanı: 2.5
F numarası: 11
Poz programı: 1
ISO hız oranı: 200
Pozlandırma dengelemesi: 0.333333
Azami lens diyaframı: 3
Ölçüm kipi: 5
Işık kaynağı: 14
Flaş: 0
Lensin merkez uzaklığı: 35
Duyarlılık yöntemi: 2
Özel sunuldu: 0
Poz kipi: 1
Beyaz dengesi: 1
Dijital yakınlaşma oranı: 1
33mm filmdeki merkez uzunluğu: 52
Ekran yakalama tipi: 0
Karşıtlık: 2
Doyma: 0
Keskinlik: 0
Konu mesafe sınırı: 0

vesselam...

abi bu ne? ne yaptınız siz yahu? :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
motorun arkasındaki portakal kasalarından..:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

Şakası bir yana;
ben windows işletim sistemlerini şahsi işlerim olarak kullanmıyorum.
Mesleğim şuan emekli olsamda sistem yönetimi ve güvenlik olduğundan lınux backtrack 5 kullanıyorum.
Lınuxun bu backtrack isletim sistemi ileri seviye sistemcilerin olmazsa olmazıdır.. kernelde derleme yapabilen kötü amaçlı kullanıcılar kullanılırsa çok tehlikelidir..

fakat asıl amacı penetrasyon testi yapmak için geliştirilmiş bir lınux sistemdir.
Dağıtım bilişim güvenliği uzmanlarına sistem ve ağ yöneticilerine yönelik olarak geliştirilmiştir.
Backtrack bilgi toplama, ağ analizi, zayıflık taraması (vulnerability scan) ve bunların sömürülmesinin yanında adli bilişim (computer forensics) ve raporlama için çeşitli programların bir arada toplandığı bir sistemdir.
Alanında önde gelen birçok uygulamaya birden ulaşılabildiği için güvenlik uzmanlarının en çok kullandıkları dağıtımlardan bir tanesidir. Dağıtım 300 den fazla araç barındırmaktadır.

Backtrack içerisinde kullanılan araçlardan;
information gathering bilgi toplama araçlarını
network mapping ağ haritalama ve analizinde kullanılan araçları
vulnerability identification zayıflık tarayıcı (vulnerbility scanner) programlarını
web application analysis web site vulnerability scanner denilen web güvenlik açıklarını tarayan programları
radio network analysis kablosuz ağ analizi yapan araçları
penetration, panetration test sonucunda bulunmuş açıkların sömürülmesini sağlayan araçları
privilege escalation imtiyaz (hak) artırımında kullanılan araçları
maintaining access ele geçirilen sistemlere kalıcılığı sağlamak için kullanılan araçları,
digital forensics adli bilişimde kullanılan programları,
reverse engineering tersine mühendislikte kullanılan araçları barındırmaktadır.

Son çıkan Backtrack sürümleri Backtrack 5 ve Backtrack 5R1 dir.

Örneğin bilgi toplama konusunda örnek verirsek.. sizin motorun fotosundan çıkan bilgiler aşağıdaki gibidir..

Resmin yönlendirilmesi: 1
Resmin alındığı tarih: 2012:05:07 12:56:42
Ekipman üreticisi: NIKON CORPORATION
Kamera modeli: NIKON D300
Kullanılan yazılım: Adobe Photoshop CS4 Windows
Poz zamanı: 2.5
F numarası: 11
Poz programı: 1
ISO hız oranı: 200
Pozlandırma dengelemesi: 0.333333
Azami lens diyaframı: 3
Ölçüm kipi: 5
Işık kaynağı: 14
Flaş: 0
Lensin merkez uzaklığı: 35
Duyarlılık yöntemi: 2
Özel sunuldu: 0
Poz kipi: 1
Beyaz dengesi: 1
Dijital yakınlaşma oranı: 1
33mm filmdeki merkez uzunluğu: 52
Ekran yakalama tipi: 0
Karşıtlık: 2
Doyma: 0
Keskinlik: 0
Konu mesafe sınırı: 0

vesselam...

af buyurun :))
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
...

gaccal yunusun burada ne işi var ya plastik plastik? :mrgreen:
Bizde sistemciyiz ya ugur abi gibi takipteyiz :p

abi bu ne? ne yaptınız siz yahu? :)


Bunlar exif bilgileri
Uğur abi kıyak geçmiş size detaylı bi şekilde bir işletim sistemi ve yapabildiği yapabileceği şeyleri açıklamış ama sizin bilmeniz gereken sadece "exif" :p hani kafanız fazla karışmasın o bağlamda..

Uğur abi bende uzun zamandır tırtıklamıyordum bu backtrack'i şuan 5 R2sini indiriyorum sanala bi kurayım bakalım sizin kadar uzman değilim bilişim konusunda ama kurdalamak karıştırmak benim asli görevim gibi birşey :) teşekkürler..:rendeer:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Selamlar;
Honda shadow konusunda yazdıklarımıza bakın:p
Günlük rutin web işlerinde dolanırken mustafa hocanın fotosunu bende beğendim.hatta cep telefonuma arka plan olarak koydum hemen.siyah renk olduğu için..
tabii fotoyu evirip çevirirken nıkkon d300 ile çekilmiş olduğunu gördüm...benim çocuklardada aynı makınadan var..gerisi geldi konunun:p
Bizde sistemciyiz ya ugur abi gibi takipteyiz :p
Bunlar exif bilgileri
Uğur abi kıyak geçmiş size detaylı bi şekilde bir işletim sistemi ve yapabildiği yapabileceği şeyleri açıklamış ama sizin bilmeniz gereken sadece "exif" :p hani kafanız fazla karışmasın o bağlamda..

Uğur abi bende uzun zamandır tırtıklamıyordum bu backtrack'i şuan 5 R2sini indiriyorum sanala bi kurayım bakalım sizin kadar uzman değilim bilişim konusunda ama kurdalamak karıştırmak benim asli görevim gibi birşey :) teşekkürler..:rendeer:

evet mart ayı sonunda backtrack 5R2 sürümü çıktı biliyorum.

backtrack konusunda kendinizi geliştirmek için öncelikle bu alana meraklı bir yapınızın olmasın gerekir. Tabii internetin karanlık yüzüne bulaşmadan.. tamamen etik ölçüler içinde olarak..İçinizde bilişim konularına karşı ciddi merak hissi , sistemleri bozmaktan korkmadan kurcalayan bir düşünce yapınız yoksa işiniz biraz zor demektir.
Zira güvenlikle uğraşıyor olmak özelliklede web security demek başkalarının düşünemediğini düşünmek, yapamadığını yapmak ve farklı olmak demektir.Kısaca üçüncü göz hatta dördüncü göz olacaksınız..
Bu işin en kolay öğrenimi bireysel çalışmalardır, kendi kendinize deneyerek öğrenmeye çalışmak, yanılmak sonra tekrar yanılmak ve doğrsunu öğrenmek.
Benim 1999 yılından beri uğraştığım bu konuda akademik eğitimim olmamasına rağmen C.E.H gibi lınux sistem uzmanlığı gibi çeşitli sertifikalarım var.
Kendi web sayfam www.ugurceylan.blogspot.com da yine konu ile ilgili detaylı yazılarım mevcut.

Vesselam..
 
Katılım
20 Eki 2004
Mesajlar
50
Merhaba tekrar,

Dün kavuştum Shadow'uma. 2000 model. Kozmetik olarak oldukça bakıma ihtiyacı var. Üzerinde çantası sissy barı mevcut. Bir iki sayfa önce sizlere sorduğum motoru aldım. Kimseden de yorum gelmedi. Ben de kendi bilgi ve tecrubeme güvenerek aldım.

Bahçelievler veya Avr.Yakasında bakımını yaptırabileceğim iyi bir motor ustasına ihtiyacım var. Karbüratör ayarı, yağ değişimi, ön fren balata değişimi, buji değişimi ve hava filtresi temizliği gerekiyor. Jantlarda paslanma başlamış bakımsızlıktan. Bunun için önerileriniz ne olur? Aynalar yan sanayi olduğu için paslanmış. Onları söküp atacağım. Daha custom aynalar takacağım.

Şu anda fotoları paylaşmıyorum. Öncesi ve sonrası yapacağım sanırım :))

Herkese kolay gelsin, ara ara takıldığım noktalar olursa sorarım artık. Katılacaklar varsa; 19 Mayıs kortejine katılacağım, yanınızda yer alacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba tekrar,

Dün kavuştum Shadow'uma. 2000 model. Kozmetik olarak oldukça bakıma ihtiyacı var. Üzerinde çantası sissy barı mevcut. Bir iki sayfa önce sizlere sorduğum motoru aldım. Kimseden de yorum gelmedi. Ben de kendi bilgi ve tecrubeme güvenerek aldım.

Bahçelievler veya Avr.Yakasında bakımını yaptırabileceğim iyi bir motor ustasına ihtiyacım var. Karbüratör ayarı, yağ değişimi, ön fren balata değişimi, buji değişimi ve hava filtresi temizliği gerekiyor. Jantlarda paslanma başlamış bakımsızlıktan. Bunun için önerileriniz ne olur? Aynalar yan sanayi olduğu için paslanmış. Onları söküp atacağım. Daha custom aynalar takacağım.

Şu anda fotoları paylaşmıyorum. Öncesi ve sonrası yapacağım sanırım :))

Herkese kolay gelsin, ara ara takıldığım noktalar olursa sorarım artık. Katılacaklar varsa; 19 Mayıs kortejine katılacağım, yanınızda yer alacağım.

Hayırlı olsun motorunuz
ama bence, öncesi ve sonrası yapmayın.
öncesini görür bilirsek size neyi nasıl nereden alıp yapmak gibi fikirler verebiliriz sizde fazla para dökmemiş olursunuz derim
tabi isterseniz,tercih sizin..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bu garajda çekilmiş shadow resminin duvar kağıdı için yüksek çözünürlüklüsünü alabilir miyim?

katalog resmi olur bundan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------

jantları wd40 ile owalardım ben herhalde. pası söker, koruyucu tabaka gibi örter.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Hayırlı olsun,

WD 40 pas için çözüm olabilir. Buna ek olarak da metylan metal parlatıcı ile daha parlak bir görünüm sağlarsınız. Özellikle mat aluminyum yüzeylerde (aluminyum peg, manetler, gaz tellerindeki metal borular vs.) çok iyi sonuçlar veriyor. Bunun dışında kurtarılamayacak, tekrar krom kaplanması gereken yerler için de yardımcı olabilirim.

Sağlıcakla.
 
Katılım
20 Eki 2004
Mesajlar
50
Hayırlı olsun,

WD 40 pas için çözüm olabilir. Buna ek olarak da metylan metal parlatıcı ile daha parlak bir görünüm sağlarsınız. Özellikle mat aluminyum yüzeylerde (aluminyum peg, manetler, gaz tellerindeki metal borular vs.) çok iyi sonuçlar veriyor. Bunun dışında kurtarılamayacak, tekrar krom kaplanması gereken yerler için de yardımcı olabilirim.

Sağlıcakla.

WD 40 aldım dün akşam bu akşam fotoğraflarını hızlıca çekip, ardından WD ile ovalayacağım. Paslar çıkarsa ne ala. Çıkmazsa sizinle irtibata geçerim.

Avrupa yakası motor ustası konusunda bilgi bekliyorum arkadaşlar.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Şişli de Merkez Servis var..
Ben hep oraya götürürüm ..Gözüm arkada kalmadı ve hızlılardırda...
istersen bir dene..
0535 350 0708 de telefon numaram..Bi sorun olursa çekinmeden arayabilirsin ..

---------- Post added at 16:31 ---------- Previous post was at 16:28 ----------

novablue ...Fotoğrafın yüksek çözünülürlük bir kopyasını paylaşabilirsen dadından yenmez.. :D
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
beyler daha önce bi bilginiz var mı bilmiyorum ama gezerken rastladım...honda f6c valkyrie 6 silindir değişik bi alet...

150702_10150785771551439_630306438_9387353_1747698096_n.jpg


sol taraftaki motoru merak edebilirsiniz diye onu da koyayım...:)

389368_10150785771886439_630306438_9387354_1365666401_n.jpg
 
Katılım
20 Eki 2004
Mesajlar
50
Şişlideki yere bakacağım. Eğer bir sorun olursa sizi ararım. Teşekkür ederim.

Sirkeyi de deneyeceğim. Kromlar için.

MEvcut fotoğrafları ekliyorum.
5lyhc.jpg
[/url][/IMG]

5lyj0.jpg
[/url][/IMG]

5lyj9.jpg
[/url][/IMG]



5lyjv.jpg
[/url][/IMG]

Yukarıdaki resimlerde göreceğiniz gibi motorun kirliliği ve pası söz konusu. Sağolsun aldığım arkadaş kuş sütünü eksik etmemiş motordan :)

Neyse ön jantla detaylı olarak başladım temizliğe. Önümüzdeki Cuma günü biter diye düşünüyorum.

Şu anda yapılacaklar listesinde;

-Yağ, Buji değişimi, filtre temizliği var. (Genel bakım)

- Koltuk deri kaplama var. Varsa bir öneriniz sevinirim.

- Kromajları temizleme var.

- Çanta tamiri var.

- Siyah parlak folyo kaplama var.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
görsel olarak katletmiş motoru adam.

pas işini bitirdikten sonra hareketli bütün parçaları güzelce yağlayın.

işiniz baya zor, ama sonuç verdikçe müthiş keyif verecek.

kolay gelsin, wd40tan ve sirkeden sonrabazı parçalar için "önce/sonra" şeklinde fotoğraflarınızı bekliyoruz.

bizlere de tecrübe olur.
 
Katılım
20 Eki 2004
Mesajlar
50
Ön maşada ve motor bloğunda vernik atmaları oluşmuş. İnce zımpara ile temizleyip üzerine metal verniği atacağım. Ön maşa ile başlayacağım. Daha önce bu ürünü deneyimleyen varsa bilgi verebilir mi?

Isınan yüzeylerde kullanılabilir mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------

görsel olarak katletmiş motoru adam.

pas işini bitirdikten sonra hareketli bütün parçaları güzelce yağlayın.

işiniz baya zor, ama sonuç verdikçe müthiş keyif verecek.

kolay gelsin, wd40tan ve sirkeden sonrabazı parçalar için "önce/sonra" şeklinde fotoğraflarınızı bekliyoruz.

bizlere de tecrübe olur.

En üstteki & en alttaki aslında birazcık öncesi & sonrası oldu. Ama tüm motor için yavaş yavaş yapacağım.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Wallpaper'ları farklı çözünürlüklere göre ayarladım ve upload ettim, aşağıdan kendi ekranınıza uygun çözünürlükteki fotoğrafı indirebilirsiniz


1920x1200:

1920x1200shadow.jpg


1920x1080:

1920x1080shadow.jpg


1600x1200:

1600x1200shadow.jpg


1280x1024:

1280x1024shadow.jpg


1280x800:

1280x800shadow.jpg
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
cruiser severler için çok hayırlı bir iş oldu. :) teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst