Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Yalnız gerçekten dergilerde gördüğümüz karelerden daha güzel olmuş eline sağlık..
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Youmlar için teşekkürler arkadaşlar. Tek kare çekmedim tabi ama garajda çekilenlerin çoğu birbirine benzedi diye yüklemedim. Farklı mekanlarda da denemeler yapacagım inşallah.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
agalar endo var metzeler bayisi, onun dışında pirelli de getiriyor. motoankara biraz daha samimi, mişlen getiriyor, gerisini getirir mi bilemem.

mişlen alacaklar buzmotor web sitesinden de sipariş verebilirler fiyatları kıyaslayıp.

...

gaccal yunusun burada ne işi var ya plastik plastik? :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Mustafa, Ellerine sağlık çok hoş fotoğraf olmuş..Devamı bekliyoruz şu durumda..:D
Dün bu fotoğrafı Volkan face'de paylaşmıştı..Yuh dedim bi..:D
Hemen indirdim Telefonda ve bilgisayarımda wallpaper şu an..
Ama hiç uyanmadım senin olacağına..Halbuki arka sinyaller ele veriyormuş..:)
tekrar ellerine sağlık..
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Çok teşekkür ederim :) Siz beğendikçe ben bu gazla daha neler çekerim, Gün gelir beraber çekeriz motorlarımızı. Maksat dostluk olsun fotoğraf bahane...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Merhabalar,

Bu topic bayağı hareketliymiş. Müsadenizle ben de kenarda bir yerde takılayım. Az da olsa bu aletin Siyah ve Nadir olan Turuncusuyla maceramız oldu :)

Sağlıcakla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar,

Bu topic bayağı hareketliymiş. Müsadenizle ben de kenarda bir yerde takılayım. Az da olsa bu aletin Siyah ve Nadir olan Turuncusuyla maceramız oldu :)

Sağlıcakla
olur tabi onur duyarız
amaaaa
sizinde yaptığınız projelerinizi bizimle paylaşmanızı isteriz haaa
biliriz neler yapabildiğinizi ))
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Honda cbr 250 kullanmaktayım burgman 200'den sonra 2.motorum hızı seven bir insan değilim ve 3.motor olarak shadow düşüncem sizce çokmu gelir normalde gerçekten cok ama sonuçta cruiser motor olduğundan belki bir problem olmaz diye soruyorum bu soruyu. :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
olur tabi onur duyarız
amaaaa
sizinde yaptığınız projelerinizi bizimle paylaşmanızı isteriz haaa
biliriz neler yapabildiğinizi ))

Paylaşmaz olurmuyum! Siz yeter ki isteyin :). Yapabildiklerim: ( yapacaklarımın göstergesidir veya buna benzeyen bir özdeyiş vardı sanırım :) )

- ApeHanger gidon
- Egzos (komple versiyonu için çalışıyoruz. Şimdilik Tüp üretebiliyoruz.)
-Hidrolik hortumu
-Metal olan herşeyi krom kaplama

Buna ek olarak koruma demiri, Riser(gidon kelepçesi), ayak pegi, ve sis farını Modeme splitter takmak kadar kolay hale getirecek sis farı modülü üzerinde çalışmalarımız var.

Arzu ederseniz foto da koyabilirim.



Sağlıcakla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paylaşmaz olurmuyum! Siz yeter ki isteyin :). Yapabildiklerim: ( yapacaklarımın göstergesidir veya buna benzeyen bir özdeyiş vardı sanırım :) )

- ApeHanger gidon
- Egzos (komple versiyonu için çalışıyoruz. Şimdilik Tüp üretebiliyoruz.)
-Hidrolik hortumu
-Metal olan herşeyi krom kaplama

Buna ek olarak koruma demiri, Riser(gidon kelepçesi), ayak pegi, ve sis farını Modeme splitter takmak kadar kolay hale getirecek sis farı modülü üzerinde çalışmalarımız var.

Arzu ederseniz foto da koyabilirim.



Sağlıcakla.
ederiz tabi etmezmiyiz hiç.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Uğur abi valla Nikon d300'ü Adobe CS4'ü bildin de, nereden bildin anlamadım yahu :)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Uğur abi valla Nikon d300'ü Adobe CS4'ü bildin de, nereden bildin anlamadım yahu :)
motorun arkasındaki portakal kasalarından..:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

Şakası bir yana;
ben windows işletim sistemlerini şahsi işlerim olarak kullanmıyorum.
Mesleğim şuan emekli olsamda sistem yönetimi ve güvenlik olduğundan lınux backtrack 5 kullanıyorum.
Lınuxun bu backtrack isletim sistemi ileri seviye sistemcilerin olmazsa olmazıdır.. kernelde derleme yapabilen kötü amaçlı kullanıcılar kullanılırsa çok tehlikelidir..

fakat asıl amacı penetrasyon testi yapmak için geliştirilmiş bir lınux sistemdir.
Dağıtım bilişim güvenliği uzmanlarına sistem ve ağ yöneticilerine yönelik olarak geliştirilmiştir.
Backtrack bilgi toplama, ağ analizi, zayıflık taraması (vulnerability scan) ve bunların sömürülmesinin yanında adli bilişim (computer forensics) ve raporlama için çeşitli programların bir arada toplandığı bir sistemdir.
Alanında önde gelen birçok uygulamaya birden ulaşılabildiği için güvenlik uzmanlarının en çok kullandıkları dağıtımlardan bir tanesidir. Dağıtım 300 den fazla araç barındırmaktadır.

Backtrack içerisinde kullanılan araçlardan;
information gathering bilgi toplama araçlarını
network mapping ağ haritalama ve analizinde kullanılan araçları
vulnerability identification zayıflık tarayıcı (vulnerbility scanner) programlarını
web application analysis web site vulnerability scanner denilen web güvenlik açıklarını tarayan programları
radio network analysis kablosuz ağ analizi yapan araçları
penetration, panetration test sonucunda bulunmuş açıkların sömürülmesini sağlayan araçları
privilege escalation imtiyaz (hak) artırımında kullanılan araçları
maintaining access ele geçirilen sistemlere kalıcılığı sağlamak için kullanılan araçları,
digital forensics adli bilişimde kullanılan programları,
reverse engineering tersine mühendislikte kullanılan araçları barındırmaktadır.

Son çıkan Backtrack sürümleri Backtrack 5 ve Backtrack 5R1 dir.

Örneğin bilgi toplama konusunda örnek verirsek.. sizin motorun fotosundan çıkan bilgiler aşağıdaki gibidir..

Resmin yönlendirilmesi: 1
Resmin alındığı tarih: 2012:05:07 12:56:42
Ekipman üreticisi: NIKON CORPORATION
Kamera modeli: NIKON D300
Kullanılan yazılım: Adobe Photoshop CS4 Windows
Poz zamanı: 2.5
F numarası: 11
Poz programı: 1
ISO hız oranı: 200
Pozlandırma dengelemesi: 0.333333
Azami lens diyaframı: 3
Ölçüm kipi: 5
Işık kaynağı: 14
Flaş: 0
Lensin merkez uzaklığı: 35
Duyarlılık yöntemi: 2
Özel sunuldu: 0
Poz kipi: 1
Beyaz dengesi: 1
Dijital yakınlaşma oranı: 1
33mm filmdeki merkez uzunluğu: 52
Ekran yakalama tipi: 0
Karşıtlık: 2
Doyma: 0
Keskinlik: 0
Konu mesafe sınırı: 0

vesselam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst