Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Aynen başkan.Ne varsa anlamadım sizin topiğe geldim orada da ses soluk yok arkadaş burası güzel.
Tüm üstadlara saygılar olsun. Ben de Barış(soner) gibi kenarlarda takılayım musadenizle.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Hoşgeldiniz..
Anıtkabir ziyaretine de bekleriz..

Teşekkür ederim.

Aslında uzun senelerdir burdaydım İlker Abi , ama şu sıralar biraz daha aktif olma niyetimdeyim inşallah. Ankarada ki bu güzel havanın da :)jocolor:) yardımıyla.

Memnuniyetle şeref duyarım. 19 Mayıstır sanırım tarih? Bir aksilik çıkmazsa.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
5 Nexagon - ANKARA
6 Redmoon - ANKARA
7 Pinkkuvars - ANKARA

Güzel sayı artıyor.. Devamm
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
5 Nexagon - ANKARA
6 Redmoon - ANKARA
7 Pinkkuvars - ANKARA
8 Ramuthra - ANKARA

Sen böyle De üstad işi yoksa tutarım sissyisinden getiririm )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyiki doğdun ÖZER bubaaaaaaaa
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Ankara çokda güzel organize olmuş...Tebrikler..
Biz daha burda iki shadowu yanyana getiremedik...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynen başkan.Ne varsa anlamadım sizin topiğe geldim orada da ses soluk yok arkadaş burası güzel.
Tüm üstadlara saygılar olsun. Ben de Barış(soner) gibi kenarlarda takılayım musadenizle.
İyi ettin arkadaşım
bir ara 6 ay kadar suzikicilerin topiğini takib etmiştim
takip dediğime bakmayın haaa bir satır yazan olmamıştı
burada ne var sorusunun cevabını bilmiyorum
ama çok MOTORCU adam var
çok yardımlaşma var
çok dostluk var
varda var yani
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Merhaba dostlar; Kısa bir aradan sonra kendimi toparlamaya çalışarak şu an siteye girebildim. 6 yıl önce ikl ameliyatını geçirip tedavi sürecinde hiç önemsememiş olmam sonucu şu an çok daha zorlu şartlarda ikinci bir ameliyatı yaşamış oldum. Kalın bağırsakta yaklasık 5-6 cm. kadar bir alan alınarak 32 adet dikiş ile tedavim sonuçlandı..
Ben dün hastaneyi terk ederek eve geldim. Fakat henüz ağrılar beni terk etmedi. Her geçen gün biraz daha iyi olmama rağmen henüz " Dik duramayurum" Zaten doktorum demişti. Daha birkaç gün daha yerlerde sürünmeye devam edecam galiba.
Bu arada telefonla arayan, sitede geçmiş olsun dileklerinde bulunan, hiçbir engel tanımadan hastanede ziyaretime gelen (Özellikle motosiklet yedek parçalarını yanıma getirerek) sancılı anlarımı unutmama yardımcı olan, evde de arkası kesilmeden ziyaretime gelen tüm canım dostlarıma içtenlikle teşekkür ediyorum. Unutmayın ki sizlerin sayesinde moral bulup zorlukların üstesinden geliyorum.Daima sağlıkla var olmanız dileklerimle.:king:
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Osman Bey tekrar geçmiş olsun. İnşallah bizzat ziyarte de geleceğim. Ramazan girmeden taşınmış olurum.

Anıtkabir ziyareti için:
Otoparka motor grubu kabul etmiyorlar.
Ziyaret Sertifikası isteyenler isim soyisimlerini buradan yada özelden belirtsin lütfen. Çarşamba akşamı sondur.
Emir Bey, Piknik alanı ve organizasyon ayarı ne durumda

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

Ankara çokda güzel organize olmuş...Tebrikler..
Biz daha burda iki shadowu yanyana getiremedik...

Sadece Ankara değil. Herkes kabul. Atlayın gelin :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Osman Bey tekrar geçmiş olsun. İnşallah bizzat ziyarte de geleceğim. Ramazan girmeden taşınmış olurum.

Anıtkabir ziyareti için:
Otoparka motor grubu kabul etmiyorlar.
Ziyaret Sertifikası isteyenler isim soyisimlerini buradan yada özelden belirtsin lütfen. Çarşamba akşamı sondur.
Emir Bey, Piknik alanı ve organizasyon ayarı ne durumda

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------



Sadece Ankara değil. Herkes kabul. Atlayın gelin :)

şimdi yazmayım dedim ama bende gelsem sıkıntı olurmu acaba? Malum anıtkabir benim evin dibinde :) nerden gelinecek bilgim yok gerçi ve motorları ve bisikletleri otoparka kabul etmiyorlar..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
alacatlı piknik alanıyla konuştum.
duruma göre ok verirseniz rezervasyon yaptıracağım.
kişi başı 3 TL giriş ücreti.
eti sucuğu ekmeği içeçeği kendimiz getireceğiz
istersek ücretsiz boş mangal veriyorlar
ya da 10 TL karşılığında 2 kg meşe kömürüyle mangalı yakıp hazırlayıp masaya getiriyorlar
semaver çay da varmış 15 bardak çıkıyomuş 15 TL diyor
fiyatlar makul gibi göründü bana.
mesa migrosta durup herkes yiyeceğini içeceğini alır motoruna koyar oraya gider pişirilip yenilir. keyfili de olur
ne diyorsunuz ?
saat kaçla kaç arası orda olunur ?
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Osman Abim çok geçmiş olsun..
Bende yanında olacaktım ama iletişim problemi yaşadım sabahleyin ve gelemedim..
çok üzgünüm..En kısa zamanda yanında olucam inşallah...Allah tez zamanda acil şifalar versin..
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
alacatlı piknik alanıyla konuştum.
duruma göre ok verirseniz rezervasyon yaptıracağım.
kişi başı 3 TL giriş ücreti.
eti sucuğu ekmeği içeçeği kendimiz getireceğiz
istersek ücretsiz boş mangal veriyorlar
ya da 10 TL karşılığında 2 kg meşe kömürüyle mangalı yakıp hazırlayıp masaya getiriyorlar
semaver çay da varmış 15 bardak çıkıyomuş 15 TL diyor
fiyatlar makul gibi göründü bana.
mesa migrosta durup herkes yiyeceğini içeceğini alır motoruna koyar oraya gider pişirilip yenilir. keyfili de olur
ne diyorsunuz ?
saat kaçla kaç arası orda olunur ?

Çok uygun bence..
saat 11 gibi Anıtpark da toplanmaya başlasak. Saat 12 de yaya olarak Anıtkabire geçiş olur. 2 saat kalsak Anıtkabirde (Müze, Gezi, Fotoğraf, Alışveriş vs.).. Saat 14 gibi kortej yapıp çıksak Eskişehir yoluna. Saat 14:30 - 15:00 gibi piknik alnında oluruz.

Askerlik konuşturup kural koymak istemiyorum ama :) Arkadaşlar kortej esnasında :
- Yolu bilenlerin (Ankara Ekibi) önde olmaları,
- Seyir esnasında SOLLAMA ve HIZ yapılmaması,
- Tarafik Işıklarında arkada kalanları dikkate alarak sürülmesi,
gibi detaylara dikkat etmemizin iyi olacağını düşünüyorum... Mümkün mertebe Motorlarımızı BAyraklarla süslemek de keyif verecektir..

KEYİFÇİ nerdesin. Bi haberleşelim...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Osman Bey tekrar geçmiş olsun. İnşallah bizzat ziyarte de geleceğim. Ramazan girmeden taşınmış olurum.

Teşekkürler komutan. Soğolasın. İstanbul bir shodow daha kazandı. Hayırlısı ile taşının görüşürüz inşallah.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------

Osman Abim çok geçmiş olsun..
Bende yanında olacaktım ama iletişim problemi yaşadım sabahleyin ve gelemedim..
çok üzgünüm..En kısa zamanda yanında olucam inşallah...Allah tez zamanda acil şifalar versin..

Ne demek Ünal kardeşim. Düşünmen yeterli. Bedenlerin değil gönüllerin bir olması çok daha değerli. İnşallah kısa sürede toparlarım. Bir araya gelerek önümüzdeki günler hakkında görüşler belirleriz. Fazla yazamiyorum. Görüşmek dileği ile.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst