- Katılım
- 17 Şub 2012
- Mesajlar
- 229
Tüm arkadaşların Eşlerinin ve Annelerinin ANNELER GÜNÜ kutlu olsun...
Aynen başkan.Ne varsa anlamadım sizin topiğe geldim orada da ses soluk yok arkadaş burası güzel.
Tüm üstadlara saygılar olsun. Ben de Barış(soner) gibi kenarlarda takılayım musadenizle.
Hoşgeldiniz..
Anıtkabir ziyaretine de bekleriz..
İyiki doğdun ÖZER bubaaaaaaaa
İyi ettin arkadaşımAynen başkan.Ne varsa anlamadım sizin topiğe geldim orada da ses soluk yok arkadaş burası güzel.
Tüm üstadlara saygılar olsun. Ben de Barış(soner) gibi kenarlarda takılayım musadenizle.
Ankara çokda güzel organize olmuş...Tebrikler..
Biz daha burda iki shadowu yanyana getiremedik...
Osman Bey tekrar geçmiş olsun. İnşallah bizzat ziyarte de geleceğim. Ramazan girmeden taşınmış olurum.
Anıtkabir ziyareti için:
Otoparka motor grubu kabul etmiyorlar.
Ziyaret Sertifikası isteyenler isim soyisimlerini buradan yada özelden belirtsin lütfen. Çarşamba akşamı sondur.
Emir Bey, Piknik alanı ve organizasyon ayarı ne durumda
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
Sadece Ankara değil. Herkes kabul. Atlayın gelin![]()
alacatlı piknik alanıyla konuştum.
duruma göre ok verirseniz rezervasyon yaptıracağım.
kişi başı 3 TL giriş ücreti.
eti sucuğu ekmeği içeçeği kendimiz getireceğiz
istersek ücretsiz boş mangal veriyorlar
ya da 10 TL karşılığında 2 kg meşe kömürüyle mangalı yakıp hazırlayıp masaya getiriyorlar
semaver çay da varmış 15 bardak çıkıyomuş 15 TL diyor
fiyatlar makul gibi göründü bana.
mesa migrosta durup herkes yiyeceğini içeceğini alır motoruna koyar oraya gider pişirilip yenilir. keyfili de olur
ne diyorsunuz ?
saat kaçla kaç arası orda olunur ?
Osman Bey tekrar geçmiş olsun. İnşallah bizzat ziyarte de geleceğim. Ramazan girmeden taşınmış olurum.
Teşekkürler komutan. Soğolasın. İstanbul bir shodow daha kazandı. Hayırlısı ile taşının görüşürüz inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------
Osman Abim çok geçmiş olsun..
Bende yanında olacaktım ama iletişim problemi yaşadım sabahleyin ve gelemedim..
çok üzgünüm..En kısa zamanda yanında olucam inşallah...Allah tez zamanda acil şifalar versin..
Ne demek Ünal kardeşim. Düşünmen yeterli. Bedenlerin değil gönüllerin bir olması çok daha değerli. İnşallah kısa sürede toparlarım. Bir araya gelerek önümüzdeki günler hakkında görüşler belirleriz. Fazla yazamiyorum. Görüşmek dileği ile.![]()
İyiki doğdun ÖZER bubaaaaaaaa