Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Arkadaşlarıma mekanik ve teknik anlamda bir faydam olmadı, bari böyle faydamız olsun. Ankara'da yağmurlar başladı 5-10 gün yağmurlu olacak herhalde. Ben de bu arada yeni fotolar çekerim garajda.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Arkadaşlarıma mekanik ve teknik anlamda bir faydam olmadı, bari böyle faydamız olsun. Ankara'da yağmurlar başladı 5-10 gün yağmurlu olacak herhalde. Ben de bu arada yeni fotolar çekerim garajda.
bekliyoruz yeni fotolarınızı bende bekliyorum burada hehehe:cherry::cherry:
kaldera.jpg

kaldera1.jpg


Benim kaptan köşkümde böyle işte....:rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Sevgili motorseverler, saygıdeğer motorseverler bu gün ayın "11" oldu 19 Mayısa birşey kalmadı. Anıtkabir ziyareti ile ilgili düzenlemelere başlama vakti gelmedimi? Neyi, nasıl yapacağız...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Sevgili motorseverler, saygıdeğer motorseverler bu gün ayın "11" oldu 19 Mayısa birşey kalmadı. Anıtkabir ziyareti ile ilgili düzenlemelere başlama vakti gelmedimi? Neyi, nasıl yapacağız...

valla kendi adıma yazayım, sattık motoru kaldık açıkta..125 cc motorum var şimdilik.onunla ankara seyahati çok zor..ama motorum ankaraya gitsin,gezsin,yol yapsın diyen olursa ben dolaştırırım ,gereken ilgiyi gösteriririm ankarada..:)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Değerli Arkadaşlar,
Bugün atamalarımız belli oldu. Yeni görev yerim : İstanbul-Selimiye :)
Dolayısı ile bu yaz göçü toplayıp İstanbu'a taşınıyorum...

19 Mayıs Ankara-Anıtkabir ziyareti için,
Katılanlar lütfen listeye eklesinler :

1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
(Bildiklerim bunlar devamını gelmek isteyenler belirttsin lütfen)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Değerli Arkadaşlar,
Bugün atamalarımız belli oldu. Yeni görev yerim : İstanbul-Selimiye :)
Dolayısı ile bu yaz göçü toplayıp İstanbu'a taşınıyorum...
Hayırlı olsun.Taşınmak için bölge semt hakkında varmı bir düşünceniz.?yapabileceğimiz bir şey varsa yardımcı olmak isterim/z
Vesselam..
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Uğur Bey ilginize çok teşekkür ederim.
Lojmanlara geçeceğim büyük ihtimal. Ya fenerbahçe yada küçükyalı olacak gibi görünüyor. Ancak henüz erken, gelip işe başladıktan sonra ev taşıma işleri olacak. İnşallah siz ve diğer arkadaşlarla tanışma görüşme fırsatımız olacak.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Uğur Bey ilginize çok teşekkür ederim.
Lojmanlara geçeceğim büyük ihtimal. Ya fenerbahçe yada küçükyalı olacak gibi görünüyor.
Selimiyeye en yakın semt fenerbahçe..küçükyalı askeri lojmanları ise aynı isimde hem maltepede hem sultanbeylide var.Maltepe ve sultanbeyli mesafe olarak biraz daha fazla..sultanbeyliden trafik özellikle daha yoğun..biliyorsunuzdur gerçi ama.
Maltepe olursa eğer en yakın ben olurum size.6-7 km mesafesi var kartal ile.hayırlısı olsun tekrar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Osman abimiz bu akşam üstü bir operasyon geçirdi,yaklaşık 5 saat süren ameliyattan sağlıklı çıktı merak edilecek birşeyi yok
kendisine acil şifalar diliyorum..

---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:45 ----------

Değerli Arkadaşlar,
Bugün atamalarımız belli oldu. Yeni görev yerim : İstanbul-Selimiye :)
Dolayısı ile bu yaz göçü toplayıp İstanbu'a taşınıyorum...

)

Hayırlı olsun İlker bey
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Osman beye acil şifalar dilerim. geçmiş olsun..ama sakın kalp veya koroner arter demeyin:silent:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Değerli Arkadaşlar,
Bugün atamalarımız belli oldu. Yeni görev yerim : İstanbul-Selimiye :)
Dolayısı ile bu yaz göçü toplayıp İstanbu'a taşınıyorum...

19 Mayıs Ankara-Anıtkabir ziyareti için,
Katılanlar lütfen listeye eklesinler :

1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
(Bildiklerim bunlar devamını gelmek isteyenler belirttsin lütfen)

Hayırlı olsun,bekliyoruz.
Sanırım içten içten bekliyordunuz istanbulu :)
Ankara için şu an zor gelmek,İstanbul da yapılacak olan etkinliğe katılmak o da belki,kısmet artık.:)

---------- Post added at 00:23 ---------- Previous post was at 00:21 ----------

bekliyoruz yeni fotolarınızı bende bekliyorum burada hehehe:cherry::cherry:
http://turkuazmatbaacilik.com.tr/ugur/kaldera.jpg
http://turkuazmatbaacilik.com.tr/ugur/kaldera1.jpg

Benim kaptan köşkümde böyle işte....:rendeer:

Resimler de karizmatik çıkmış,bu arada uzun zamandır görüşemediğimizi farkettim birden...:)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Arkadaşlar Osman abimiz bu akşam üstü bir operasyon geçirdi,yaklaşık 5 saat süren ameliyattan sağlıklı çıktı merak edilecek birşeyi yok
kendisine acil şifalar diliyorum..
Hayırlı olsun İlker bey


Osman Bey'e acil şifalar diliyorum. Geçmiş olsun. Umarım kısa sürede eski sağlığına kavuşur..

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------

Hayırlı olsun,bekliyoruz.
Sanırım içten içten bekliyordunuz istanbulu :)
Ankara için şu an zor gelmek,İstanbul da yapılacak olan etkinliğe katılmak o da belki,kısmet artık.:)

Teşekkür ederim.
Beklemek İstanbul'u :) Görev yeri geçmişim gözönüne alındığında İst. Ank. İzm. den biri olması yüksek ihtimaldi. Bizde yazılı açıklama ve atama emri çıkıncaya kadar kimsenin bilgisi olmaz. Heyecan hep dorukta tutulur.... :)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
5 Nexagon - ANKARA

bu arada lastik işini hallettim, telefonla arayıp yardımcı olan komutan 1968'e teşekkürlerimi sunarım.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Osman beyin ameliyat başarılı geçti ancak bizim ziyaretimizden sonra Gürol kardeşten aldığım bilgiye göre evci çıkmıştır.
:) :) :)
Bu da ziyaretimizin ispatı dır.:)
Şaka bir yana operasyonun ufağı,büyüğü bana göre sancılı bir süreç,Allah tan acil şifalar diliyorum.
079.jpg


Ziyaretimizde portakalı bol tutalım.:) :)
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Gürol abi, Osman Abi'de gelişme var mı? Son durumu nedir?
--------------------------------------------
Aynı anda yazmışız. Osman abi yüzünü gülerken gördüm iyi geldi. İki gündür canım feci sıkılmıştı. Çok geçmiş olsun.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
5 Nexagon - ANKARA

bu arada lastik işini hallettim, telefonla arayıp yardımcı olan komutan 1968'e teşekkürlerimi sunarım.

Yardımcı olabildiysem ne mutlu...

Evet Anıtkabire 5 motor olmuş... Yok mu arttıran ???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 Komutan - KONYA
2 Keyifçi - KONYA
3 Chopperrider - ANKARA
4 Novablue -ANKARA
5 Nexagon - ANKARA

bu arada lastik işini hallettim, telefonla arayıp yardımcı olan komutan 1968'e teşekkürlerimi sunarım.

Hangi marka
hangi ölçüler
kaça aldık
içlastik dahilmi?

---------- Post added at 02:32 ---------- Previous post was at 02:30 ----------

speedy2; Ziyaretimizde portakalı bol tutalım.:) :)[/QUOTE' Alıntı:
Ben ziyarette ledli sis lambası götürdüm
Osman abi garibim pek sevindi.

Özer baba şimdi fotoğrafta baktımda pek kilo almışsın baaaa:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Osman Bey, cok gecmis olsun acil şifalar dilerim.

İlker Bey hayırlı olsun yeni gorev yeriniz İstanbul olduguna da sevindim Ankara u
İstanbul hattı pekismis oldu :)

Bu arada hafta ici alacatli piknik alanını arayıp rezervasyon yaptırırım mangal vs durumları nasıl olacak netlestirir foruma bilgi gecerim. Redmoon da dahil olur büyük ihtimalle neti olmadıgı için giremiyor foruma onunla birlikte 6 motor olduk gibi şimdiden.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
metzeler marathon
ön 120/90-17
arka 170/80-15

800 tl

continental
ön-arka iç lastik

120 tl

liste fiyatı buydu, peşin fiyata taksit yaptırdığım için pek pazarlık şansım olmadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst