TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar

Ramazan can; Abi dediğim gibi sorun tam olarak kontakta. Vites boşta N ışığı yanıyor diyelim anahtara bi dokundummu veya direksiyonu hafif oynattımmı gidiyor o ışık tekrar dokununa tekrar yanıyor falan filan ya aslında ufak bi sorundur halledilirde işte fazla zamanım yok :(

Can abi; profiline mesaj attım. sanada geçmiş olsun bu arada ve hayırlı olsun :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
arkadaşlar bugün lastik aradım. metzeler, pirelli, michelin bulamadım. irc diye bir lastik buldum. ölçüler ön 90-90-17 arka 100-90-18

fiyat ön 65 arka75 toplamda 140 10 tl de sökme takma ücreti 150 lira.

yarın birkaç yere daha bakacagım. ayrıca istanbuldaki arkadaşımdan haber bekliyorum michelin için.

motosikltinde irc lastik kullanan var mı. açıkcası üzerindeki lastikler gibi vasatsa degiştirmenin bir mantıgı yok.

ben kullandım gayet memnundum eskı apachemde bunlarıda 15000 yapınca degısıcem kısa denk gelır zaten ama mıchelın dusunuyorum fıyat farkı fazla degılse onu denemek ıstıyorum cok fark varsa tekrar ırc alırım herhalde
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
14
honda pcx in üstünde gelen lastikler ircmiş ve herkes ilk iş lastikleri değiştirin diyordu, okuduğum kadarıyla.metzeler yada michelin daha iyi olur kanaatindeyim.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaşlar bugün lastik aradım. metzeler, pirelli, michelin bulamadım. irc diye bir lastik buldum. ölçüler ön 90-90-17 arka 100-90-18

fiyat ön 65 arka75 toplamda 140 10 tl de sökme takma ücreti 150 lira.

yarın birkaç yere daha bakacagım. ayrıca istanbuldaki arkadaşımdan haber bekliyorum michelin için.

motosikltinde irc lastik kullanan var mı. açıkcası üzerindeki lastikler gibi vasatsa degiştirmenin bir mantıgı yok.
ben olsam hiç para vermem ırc ye ve diğer ucuz markalara, bence orj lastikleri aşağı yukarı onlarla eş kalitededir.
150 çok para 180-200 civarı michelin alırsın bi arkadaşımız 190 civarı fiyata metzeler almıştı ön arka
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
sefa zaten hiç içim ısınmadı irc ye. büyük ihtimalle michelin alacagım. eger antalyada bulabilirsem süper olacak. olmadı istanbuldan getirtecegim.

bizim motosikletin sıkıntısı ön tekerlegin 17olması. 18 yapsalarmış her marka bulunur.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
sefa zaten hiç içim ısınmadı irc ye. büyük ihtimalle michelin alacagım. eger antalyada bulabilirsem süper olacak. olmadı istanbuldan getirtecegim.

bizim motosikletin sıkıntısı ön tekerlegin 17olması. 18 yapsalarmış her marka bulunur.
antalyada vardır elbette satan yada getirtirsin sipariş ile. bencede yazık olur ucuz markaya para vermek. ön teker maalesef bozuyo
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Sezer bende çok araştırdım internet üzerinden bizim motora birebir uygun lastik bulamadım. michelin in ybr cbf e göre uygun. miginfly taktırdığı lastikler aynı ebatta gibi. acaba hangisi daha iyidir? birisinin tabanı geniş birisinin tabanı ise dar

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

M.balibey senin lastikler nasıl? hız artışı veya yol tutuşu bakımından farklılık hissettin mi?
son hızı hiç denemedim ama yol tutuşu acayip değişti mazgallarda ve kapaklarda arka atarken şimdi yere tutkalla yapıştırmışssın gibi bir kerede yol yapımında karşı şerde verip arayımıcırla doldurmuşlar orayada fark etmeyince hızlı girdim hiç sorun yaşamadım frenlerde kilitlenme yok kesinlikle yağmurda dahil yanlız ben demir sibob taktırdım aman sizde taktırmayın ısınınca genleşiyor açılmıyor merek sürekli yanında anahtar taşıcan:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

Sharp testlerinde şu site (http://sharp.direct.gov.uk/) çok faydalıymış. Kendi siteleri zaten. Marka model giriyoruz, bize başımızın 4 noktasındaki korumayı 6 farklı kademede gösteriyor. Aikido diğerinden daha iyi çıktı, 5 yıldızlıymış. Sharp testleri uyarısı için teşekkürler.
rica ederim korulamalr konusunda mutlaka ce onayına bakın benim gibi fazladan para vermeyin:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------

antalyada vardır elbette satan yada getirtirsin sipariş ile. bencede yazık olur ucuz markaya para vermek. ön teker maalesef bozuyo
ön lastik türkiyede bulamazsanız yurtdışından da getirebilirsiniz ama prosedür nedir bilmiyorum bu arada bunu kullanan oldu mu hiç
http://www.ebay.com/itm/RiderScan-M...83?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1c266deeeb
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
maşşallah nazar deymesin..gidon siyah mı..yeni partide gidon siyah demişlerdi.. birde bana yakınsın plakan çıkınca beklerim.......

evet yeni partide gidon siyah benimkide siyah

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

en yakın zamanda lastiklerimi değiştirmeyi planlıyorum ıslak zeminde dönüşlerde arka baya baya kayıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

ben bide ön dişliyi bir diş büyültmek istiyorum yapan arkadaşlar varsa yorum yazarsa sevinirim..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar

Ramazan can; Abi dediğim gibi sorun tam olarak kontakta. Vites boşta N ışığı yanıyor diyelim anahtara bi dokundummu veya direksiyonu hafif oynattımmı gidiyor o ışık tekrar dokununa tekrar yanıyor falan filan ya aslında ufak bi sorundur halledilirde işte fazla zamanım yok :(

Can abi; profiline mesaj attım. sanada geçmiş olsun bu arada ve hayırlı olsun :)


siperliği sök ve kontağın altına bak..çatlak kırılma falan varmı.. soketleri ve soketlerin geçtiği karşılıkları kontrol et temazsızlık oluyor... eğer bunlar sağlam ise kontak açılıp bakılacak .... yada uğraşmayıp direk kontak alıp takacaksın.. aslında ben tvs nin kontağını söküp alt tarafa uyumlu kontakla 2 sini birleştirip eski kontağı montalamıştım......
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
sefa zaten hiç içim ısınmadı irc ye. büyük ihtimalle michelin alacagım. eger antalyada bulabilirsem süper olacak. olmadı istanbuldan getirtecegim.

bizim motosikletin sıkıntısı ön tekerlegin 17olması. 18 yapsalarmış her marka bulunur.
Bir söz vardır: "Ucuz mal alacak kadar zengin değilim" diye.. Çok doğru hakikaten.
Yeri gelecek o lastik yolda senin yaptığın bir hatayı amorti edecek. Hem sana hem motoruna zarar gelmesini
engelleyecek. Sen onun hatasını hesap edeceğine o seni kurtaracak. :king:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Bence kullanmadan yorum yapmayın ırc çoğu kurye arkadaşın terchi öyle sıfır motordan çıkartılacak lastik değil üretim yılıda önemli eski lastik performans vermez dediğim gibi michelin pahalı gelirse irc alırım tekrar dan kışa daha çok var. Bu arada bugün yıkamadan çıktım 50 mt ilerlemiş olduğum halde çıkarken motoru azıcık yatırdım kaçtı motor neyseki boy var gel lan dedim çektim geri ama az kalmıştı yatıyoduk orj lastikleri berbat.
Dişli soran arkadaş a 14disli takmasını öneriyor ve kaçıyorum....
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Bence kullanmadan yorum yapmayın ırc çoğu kurye arkadaşın terchi öyle sıfır motordan çıkartılacak lastik değil üretim yılıda önemli eski lastik performans vermez dediğim gibi michelin pahalı gelirse irc alırım tekrar dan kışa daha çok var. Bu arada bugün yıkamadan çıktım 50 mt ilerlemiş olduğum halde çıkarken motoru azıcık yatırdım kaçtı motor neyseki boy var gel lan dedim çektim geri ama az kalmıştı yatıyoduk orj lastikleri berbat.
Dişli soran arkadaş a 14disli takmasını öneriyor ve kaçıyorum....
benim arka lastik ırc ve 90 90 18 normal yanı daha kayma falan yaşamadım virajlarda yatırmama rağmen.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Hayırlı akşamlar. Bugun sürat motorda irc'nin yeni lastiklerini gördüm hemen arkaya aldım,irc'yi sevmeme rağmen çok beğendim. Bu arada motoru satmaya karar verdim inşallah çok isteyen birine gider kulağınız delik olsun sizinde. Konu aşağıdaki gibidir.

http://www.motosiklet.net/forum/sat...2195-firsattir-tam-aksesuarli-pazarlikli.html

---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:51 ----------

Bugun şişli'den beykente tam 2 saat 45 dakikada geldim felaket bir gündü. O ne trafikti,eğer herk gt200r marka motoru kullanan arkadaşımız bu forumdaysa ona çok teşekkür ederim o olmasa o yan yolda kontak kapatmıştım.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
i5687506_2012-05-01-11-09-58-jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst