TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
eyw. reiss sağolasın...

ben çok gelip gittim istanbul ankara- istanbul yozgat.. otoban açık çokta uzun değil... otobana girdikten 5 saat sonra istanbuldasın... sabah 03 de yola çıktınmı kahvaltıya burdasın ..akşam 1500 gibi dönüşe geçtinmi evinde mis gibi yatarsın.............
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
aynen reis bakalım bu yaza bi gezi düşünüyoruz yolum ordan düşerse mutlaka uğrucam..
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Beylikdüzü veya çevresinde oturan bir şanslı izleyicimiz varsa bana özelden mesaj atabilir mi?
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Ramazan gittim bugün servise kaprin lastiğini değiştirdik fazla değil ama az boşluk vardı arka rulmanları çıkarttı rulmanlarda boşluk oluşmuş onlarıda değiştirttim birde ayak bastığımız yerlerin orda alyan civata var onun altında 19 civata var her iki taraftada civatalar resmen boşa çıkmış egsozu arka ayaklığın bağlı olduğu demiri falan tutuyo sıktırdım hepsini de gelirken yolda devir saati yine takılma yaptı kafayı yicem xenonu çıkarttım sabah öyle gittim orjnal farlar takılı giderken bişi yoktu gelirken oldu deliricem ya rölantiye bırakıyorm 3 4 bin devirde kalıyo bi ara 5 binde kaldı kapat aç yaptım kaldı bi süre sonra sıfırlandı ama hala devam ediyor. canımı sıktı yine ya.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ramazan gittim bugün servise kaprin lastiğini değiştirdik fazla değil ama az boşluk vardı arka rulmanları çıkarttı rulmanlarda boşluk oluşmuş onlarıda değiştirttim birde ayak bastığımız yerlerin orda alyan civata var onun altında 19 civata var her iki taraftada civatalar resmen boşa çıkmış egsozu arka ayaklığın bağlı olduğu demiri falan tutuyo sıktırdım hepsini de gelirken yolda devir saati yine takılma yaptı kafayı yicem xenonu çıkarttım sabah öyle gittim orjnal farlar takılı giderken bişi yoktu gelirken oldu deliricem ya rölantiye bırakıyorm 3 4 bin devirde kalıyo bi ara 5 binde kaldı kapat aç yaptım kaldı bi süre sonra sıfırlandı ama hala devam ediyor. canımı sıktı yine ya.

bir iki gün zenonsuz gez bakalım ne olacak durum ona göre yol alıurız.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------

Arkadaşlar 2011 modellerinde depo ve ön çamurluktaki etiketi olmayan modeli var mı? Dijital ekran olanların hepsinde var mı o etiketler?

Bu ilan hakkında ne düşünüyorsunuz?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-temiz-ve-bakimli-76384538/detay

ben benim motoru 3700 e veriyordum.. 3 gün sonra peder bey baskılarıyla ilan ı kaldırdım..500 km 2 aylık tertemiz makine arka çanta demiri falanda vercektim.. bana göre o motorun hakkı 3250 falan
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
nasıl bi demir, neresine koyunca ses gitti ona göre farklı bir ayar yada başka bişe yapılır demir koymana gerek yoktur yani görmeden bişe diyemicem yinede.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
bir iki gün zenonsuz gez bakalım ne olacak durum ona göre yol alıurız.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------



ben benim motoru 3700 e veriyordum.. 3 gün sonra peder bey baskılarıyla ilan ı kaldırdım..500 km 2 aylık tertemiz makine arka çanta demiri falanda vercektim.. bana göre o motorun hakkı 3250 falan

Telefonda konuşmuştuk 2 3 hafta önce 3350 demişti, hafta içi bakmaya gideceğim ama şu etiketler ve lastik olayını merak ettim, arkadaş lastiklerin ikisini de dubleks yapmış, km konusunda şüphem oluştu, ama nokta kadar çizik yok dedi. Bakalım görecez. Bilgi için sağol :cat:
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
tvs apache mi aldım sonunda ilk izlenimlerim, kendi klasmanlarına (ybr125 cbf 150 vs. vs.) göre motor güç, hız, sağlamlık yönünden açık ara fark atar. şimdilik tek eksi yönü vibrasyonu oda okadar aşırı değil ama olmasa daha iyi olurdu yinede. neyse bana göre , güç, hız, sağlamlık, vibrasyon açığını kapatıyor. allahtan mağaza ve servis yan yana montajlayan usta işinin erbabı gibi geldi gözüme. 3 gün motoru kullan ve yine getir rahatsız olduğun konuları söyle ayar verelim dedi. hertürlü parçasıda elimizde mevcut kafan rahat olsun dedi. allahtan servis evime çok yakin bu yönden avantajlıyım..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
tvs apache mi aldım sonunda ilk izlenimlerim, kendi klasmanlarına (ybr125 cbf 150 vs. vs.) göre motor güç, hız, sağlamlık yönünden açık ara fark atar. şimdilik tek eksi yönü vibrasyonu oda okadar aşırı değil ama olmasa daha iyi olurdu yinede. neyse bana göre , güç, hız, sağlamlık, vibrasyon açığını kapatıyor. allahtan mağaza ve servis yan yana montajlayan usta işinin erbabı gibi geldi gözüme. 3 gün motoru kullan ve yine getir rahatsız olduğun konuları söyle ayar verelim dedi. hertürlü parçasıda elimizde mevcut kafan rahat olsun dedi. allahtan servis evime çok yakin bu yönden avantajlıyım..


hayırlı olsun allah kaza bela vermesin... bir kaç resmini atta bakalım....
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
tvs apache mi aldım sonunda ilk izlenimlerim, kendi klasmanlarına (ybr125 cbf 150 vs. vs.) göre motor güç, hız, sağlamlık yönünden açık ara fark atar. şimdilik tek eksi yönü vibrasyonu oda okadar aşırı değil ama olmasa daha iyi olurdu yinede. neyse bana göre , güç, hız, sağlamlık, vibrasyon açığını kapatıyor. allahtan mağaza ve servis yan yana montajlayan usta işinin erbabı gibi geldi gözüme. 3 gün motoru kullan ve yine getir rahatsız olduğun konuları söyle ayar verelim dedi. hertürlü parçasıda elimizde mevcut kafan rahat olsun dedi. allahtan servis evime çok yakin bu yönden avantajlıyım..
hayırlı olsun allah tekerini düz bastırsın
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
tvs apache mi aldım sonunda ilk izlenimlerim, kendi klasmanlarına (ybr125 cbf 150 vs. vs.) göre motor güç, hız, sağlamlık yönünden açık ara fark atar. şimdilik tek eksi yönü vibrasyonu oda okadar aşırı değil ama olmasa daha iyi olurdu yinede. neyse bana göre , güç, hız, sağlamlık, vibrasyon açığını kapatıyor. allahtan mağaza ve servis yan yana montajlayan usta işinin erbabı gibi geldi gözüme. 3 gün motoru kullan ve yine getir rahatsız olduğun konuları söyle ayar verelim dedi. hertürlü parçasıda elimizde mevcut kafan rahat olsun dedi. allahtan servis evime çok yakin bu yönden avantajlıyım..

Hayırlı olsun güle güle kullan.
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
sitede 123 nm tork yazıyormuş tam motosikletten anlamayan bir arkadaş bir anlık şok yaşadı :)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Arkadaşlar, az önce Tekirdağ'a geldim Istanbul'dan bizim makineyle.. :)
Maşallah herşey gayet iyiydi.. Herhangi bir sorun çıkmadı, ortalama 90km/s ile geldim.
Uzun yolun tadı da başka oluyor :) 100-150 km var mı arası? Ortalamayı 100 ve üzerine çıkarabilirdin, yakıttan faydası olmuş. :wiinkk:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
yaw arkadaşlar video çekiyorum da o videoyu faceye yada my net e yada youtubeye yükleyemiyorum... bu mp4 mü ne olacak dedi arkadaş .. nasıl yapacağım hangi proğramla yapacağım .. yardım edin garibana.....
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
27
nasıl bi demir, neresine koyunca ses gitti ona göre farklı bir ayar yada başka bişe yapılır demir koymana gerek yoktur yani görmeden bişe diyemicem yinede.
önce motorun hayırlı olsun. biraz araştırdım, ses amortisör yaylarının birbirine değmesinden kaynaklanıyor, yay 5 kademeli imiş , biraz gevşettim ses epey azaldı , tekrarlamaz inşallah.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Ramazan gittim bugün servise kaprin lastiğini değiştirdik fazla değil ama az boşluk vardı arka rulmanları çıkarttı rulmanlarda boşluk oluşmuş onlarıda değiştirttim birde ayak bastığımız yerlerin orda alyan civata var onun altında 19 civata var her iki taraftada civatalar resmen boşa çıkmış egsozu arka ayaklığın bağlı olduğu demiri falan tutuyo sıktırdım hepsini de gelirken yolda devir saati yine takılma yaptı kafayı yicem xenonu çıkarttım sabah öyle gittim orjnal farlar takılı giderken bişi yoktu gelirken oldu deliricem ya rölantiye bırakıyorm 3 4 bin devirde kalıyo bi ara 5 binde kaldı kapat aç yaptım kaldı bi süre sonra sıfırlandı ama hala devam ediyor. canımı sıktı yine ya.

Kardeşim devir saatinde bir takılma var anladığım kadarıyla. Bu olay ilk kez benim başıma geldi ve garantiden parça değişimi yaptılar.(Devir saati ve digital gösterge birleşik olduğundan komple değişti) Fakat aynı sorunu yine tekrarladı. Yine değiştirdiler, sonra ustam farketti ki kontağın altındaki rtr150 yazan plastiği allen anahtarla açtığında 2 adet vida çıkıyor meydana. O vidaları motoru toplarken eleman fazla sıkmış ve motordaki titreşim devir saatinin zemberek yayını bozuyordu. Usta vidaların altındaki lastiklerin fazla preslendiğini farketti ve biraz gevşetti. Yolda giderken 7000 devir ve sonrasında devir saatinde titreşim yaşayan arkadaşlar bu konuya dikkat etsinler :wiinkk:
Arkadaşlar 2011 modellerinde depo ve ön çamurluktaki etiketi olmayan modeli var mı? Dijital ekran olanların hepsinde var mı o etiketler?

Bu ilan hakkında ne düşünüyorsunuz?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-temiz-ve-bakimli-76384538/detay
Motor 2011 ise ön çamurluktaki tek renk normal değil. Tahminim kaza yapmış ya da ön çamurluğu bir şekilde kırmış ve eski model Apache ön çamurluğu taktırmış olabilir. Keyfekeder çıkarttırmış dahi olsa, üzerine boya görmüştür.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst