TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
odemedım kı ben bunu ıkı tane ustelı ama bişi olmadı gozukmuyor 4 defa sorguladk degısık yerlerde yok affetmısler galıba beni
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
21
Arkadaşlar merhaba...

bende cbf 150 ile tvs arasında kalanlardanım, dün arkadaşımın cbf 150 ile istanbulda 180 km yol yaptım, resmen bütün kemiklerim mahfoldu bitarafımın ağrısından sandalyeye oturamadım belli bir süre :) istediğim gibi bir cbf bulamadım döndüm bugün ise bir tanıdığımız işten çıkartıldığı için yeni aldığı tvs i satmak istedi 80 km de full demirli füme renk motor çok hoşuma gitti vites geçişleri harika sesi gidişi filan çok güzel fakat oturuş pozisyonu biraz eğik.. cbf ile yaptığım yolu tvs ile yapsam dahamı çok yorulurum diye düşündüm birde satması zor olurmu... sizler ne dersiniz ?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
odemedım kı ben bunu ıkı tane ustelı ama bişi olmadı gozukmuyor 4 defa sorguladk degısık yerlerde yok affetmısler galıba beni

satış da verdiysen sıkıntı yok..satışdan öncemi geldi sonramı....

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

Arkadaşlar merhaba...

bende cbf 150 ile tvs arasında kalanlardanım, dün arkadaşımın cbf 150 ile istanbulda 180 km yol yaptım, resmen bütün kemiklerim mahfoldu bitarafımın ağrısından sandalyeye oturamadım belli bir süre :) istediğim gibi bir cbf bulamadım döndüm bugün ise bir tanıdığımız işten çıkartıldığı için yeni aldığı tvs i satmak istedi 80 km de full demirli füme renk motor çok hoşuma gitti vites geçişleri harika sesi gidişi filan çok güzel fakat oturuş pozisyonu biraz eğik.. cbf ile yaptığım yolu tvs ile yapsam dahamı çok yorulurum diye düşündüm birde satması zor olurmu... sizler ne dersiniz ?

satması sorun olmaz ama oturuş pozisyonu kişiye göre değişir.... ben yıllarca kuryelik yaptım ondan mıdır bilimez istanbuldan yozgata gidiyorum düğün oluyor göbek atıyorum.... yorulmuyorum....
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
satıstan oncey dı

cbf 150 ye bindiğinden emınmısın yanlısın olmasın o cok rahat motordur bızım kanepe de rahat ama :queen: yurumuyor
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
21
satıstan oncey dı

cbf 150 ye bindiğinden emınmısın yanlısın olmasın o cok rahat motordur bızım kanepe de rahat ama :queen: yurumuyor

evet okadar övdüler övdüler konfor diye ama hayatım ....... di :) yada ben oturmayı bilmiyorum... bu arada boyum 1.90 ondan olabilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

ya işte cbfi'i satması kolay sorun yaşatmaz ölüsü yeter filan diyorlar o yüzden tvs biraz uzak kaldı bana..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar merhaba...

bende cbf 150 ile tvs arasında kalanlardanım, dün arkadaşımın cbf 150 ile istanbulda 180 km yol yaptım, resmen bütün kemiklerim mahfoldu bitarafımın ağrısından sandalyeye oturamadım belli bir süre :) istediğim gibi bir cbf bulamadım döndüm bugün ise bir tanıdığımız işten çıkartıldığı için yeni aldığı tvs i satmak istedi 80 km de full demirli füme renk motor çok hoşuma gitti vites geçişleri harika sesi gidişi filan çok güzel fakat oturuş pozisyonu biraz eğik.. cbf ile yaptığım yolu tvs ile yapsam dahamı çok yorulurum diye düşündüm birde satması zor olurmu... sizler ne dersiniz ?

CBF150 inanılmaz rahat bir motordur aslında hocam?..
Bende 1.93 boyundayım ve CBF150'de oldukça rahattım.
Bugün TVS Apache RTR ile İstanbul'dan Tekirdağ'a geldim.
Yine gayet rahat - konforlu bir yolculuk oldu.

Apache RTR performans olarak CBF150'den bayağ bayağ daha iyi.
Bunu ara hızlanmalar ve kalkışlarda rahatça farkedebilirsiniz.

İkisi arasında hiç düşünmeden Tvs Apache RTR derim.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
267
Arkadaşlar son karararımı verdim ve Apache almaya karar verdim.Motor tecrübem, Tatildeyken Alanya'dan Side'ye scooterla gitmekten öte gidemed:cherry: Tecrübem bukadar... 4 Mayısta kısmetse aranıza katılıyorum..Motora extradan şunu taktır şöyle yap diyebilceğeniz şeyler
varmı?
Sormak istediğim bu motorun titreşimi beni rahatsız edermi? Tüm tavsiyeriniz ve tecrübeliriniz kesinlikle dikkate alınacak...Şimdiden teşekkürler...:cat:
Ayrıca 250 liralık f/p kask önerisi istiyorum...
@sozerten Bende Eskişehir'de oturuyorum.Tvs bayisi ve servisi yeni vilayetin karşı çaprazına düşüyo...

Angelus adresi tam olarak verebilir misin? Eskişehirde yeni olduğum için verdiğin tarifi anlayamadım. Bir de TVS'nin sitesinde eskişehirde bayisi görünmüyor. Varsa çok iyi olur tabi :)
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
21
CBF150 inanılmaz rahat bir motordur aslında hocam?..
Bende 1.93 boyundayım ve CBF150'de oldukça rahattım.
Bugün TVS Apache RTR ile İstanbul'dan Tekirdağ'a geldim.
Yine gayet rahat - konforlu bir yolculuk oldu.

Apache RTR performans olarak CBF150'den bayağ bayağ daha iyi.
Bunu ara hızlanmalar ve kalkışlarda rahatça farkedebilirsiniz.

İkisi arasında hiç düşünmeden Tvs Apache RTR derim.

Bu yorumun iyi oldu çünkü çok iyi bir fiyata henüz 80km de bir tvs Alicam
Sanırım, zaten İstanbul ici yoğunlukta ve hafta sonu ufak gezilerde kullanıcam, bakalım rahat edebilecekmiyiz...
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
51
Angelus adresi tam olarak verebilir misin? Eskişehirde yeni olduğum için verdiğin tarifi anlayamadım. Bir de TVS'nin sitesinde eskişehirde bayisi görünmüyor. Varsa çok iyi olur tabi :)

Yeni Adliye binası nerde desen herkes sana yerini söyler merak etme:cat: Hatta tramvay hattıda ordan geçiyo...Devlet hastanesine gelmeden 2 durak yada 1 durak önce olması lazım...
Ben Mayıs'ın ilk haftsı alıyorum motoru...Birlikte alalım belki indirim yapar :cherry:
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
267
Yeni Adliye binası nerde desen herkes sana yerini söyler merak etme:cat: Hatta tramvay hattıda ordan geçiyo...Devlet hastanesine gelmeden 2 durak yada 1 durak önce olması lazım...
Ben Mayıs'ın ilk haftsı alıyorum motoru...Birlikte alalım belki indirim yapar :cherry:

Aynı zamanlarda alıcaz heralde Apache'lerimizi :) İstanbuldan sipariş verecektim fakat cevabını görünce askıya aldım. İşin garip tarafı TVS'nin kendi sitesinde Eskişehirde satış-servis görünmüyor , bu yüzden aramaya gerek duymamıştım. Motorları birlikte alma fikri de aklıma yatmadı değil :cherry:
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Bu yorumun iyi oldu çünkü çok iyi bir fiyata henüz 80km de bir tvs Alicam
Sanırım, zaten İstanbul ici yoğunlukta ve hafta sonu ufak gezilerde kullanıcam, bakalım rahat edebilecekmiyiz...
Selam arkadaşım şimdi ben konuşursam bütün cbf ciler ayaklanıcak ki bende bir cbf 150 sahibiyim şuan ama cbf 150 tvs apacheden çok daha rahat bir motordur ben her iki motoruda uzun yol şehir içi uzun süreler kullanmış biri olarak rahatlık istiyorsan cbf 150 seri hızlı kıvrak güçlü yakışıklı olsun dersen tvs apacheyi tek geçerim 12 bin km kullandım apacheyi tek bir sıkıntı yaşamadım tabanca gibi ama uzun yolda epey yoruyordu beni bu durum artçı için çok daha vahim eğer tek başına takılacaksan tvs apache yok ben eşimi arkadaşımı alıp turlara çıkıcam dersen cbf 150 ben daha geçen hafta apacheyi verim cbf 150 aldım ama binici değilim şuan satılık apache 12 bin km sahibinden sitesinde 2 ay bekledi 3 kişi aradı gelen teklifler çok düşüktü cbf 150 5 gündür 3750 tl ye nette hergün 2 kişi arıyor 2. elde cbf çok iyi elinde kalmaz aynen dedikleri gibi ölüsü para ben şahsen binici olsam TVS apacheden şaşmam bence ömürlük makine 1 sene sonra satarım dersen cbf 150 benimde apacheyi cbf 150 ile takaslamamın sebebi apacheyi satamamamdır ben direk başa baş takasladım 3200 tl ye veremediğim apache karşılığında aldığım cbf 150 ye 3500 teklif var şuan ama bu millet gerçekten motordan anlamıyorlar adı honda olsunda ne olursa olsun misali hareket ediyorlar son sözü söylüyorum TVS APACHE :cat::cat:
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
51
Aynı zamanlarda alıcaz heralde Apache'lerimizi :) İstanbuldan sipariş verecektim fakat cevabını görünce askıya aldım. İşin garip tarafı TVS'nin kendi sitesinde Eskişehirde satış-servis görünmüyor , bu yüzden aramaya gerek duymamıştım. Motorları birlikte alma fikri de aklıma yatmadı değil :cherry:

Benden sana 1 adet özel mesaj:queen:
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
21
Olmadı şimdi.. Ben tvs ile sehir ici kullanım ve hafta sonu iki kisi ufak gezilere katılmayı ve seneye yaza dogru satip buyutmeyi düşünüyordum.. Oklar cbf'i gösterdi sanırım...
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Olmadı şimdi.. Ben tvs ile sehir ici kullanım ve hafta sonu iki kisi ufak gezilere katılmayı ve seneye yaza dogru satip buyutmeyi düşünüyordum.. Oklar cbf'i gösterdi sanırım...
istediğin yere gidersin arkadaşım abartılacak bişey değil bu, cbf te 2 kişilik apache 2 kişilik, her araç aynı ölçüde konforda olacak değil. sele biraz kısa gibi tam ölçülerini bilmiyorum ve artçıyada vibrasyon vurur az bişey. Bora abimize sor apacheyle 10 a yakın geziler yaptı eşinide bindirdi arkasına şikayet dolu msj yazmadı. uzun yol gezi yapılacaksa ne cbf ne tvs chooper al yayıla yayıla gez.
gezi fotolarına bak genelde race tarzı kısa seleli motorlar vardır, sabit oturmak her motorda rahatsızlık verir, bel ve kalça ağrısı yapar
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
21
Evet bende onu düşündüm hangi motor olursa olsun istediği kadar rahat olsun sabit oturma herzaman yorar bunu düşündüm, ikinci el zayıf ama satılmayacak diye bur kanun yok sanırım biri aynı gün satılır digeri bir haftada sayılır mantığında bisey sanırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst