- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
eyw. reiss sağolasın...
ben çok gelip gittim istanbul ankara- istanbul yozgat.. otoban açık çokta uzun değil... otobana girdikten 5 saat sonra istanbuldasın... sabah 03 de yola çıktınmı kahvaltıya burdasın ..akşam 1500 gibi dönüşe geçtinmi evinde mis gibi yatarsın.............
