- Katılım
- 10 Şub 2011
- Mesajlar
- 715
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar
Ramazan can; Abi dediğim gibi sorun tam olarak kontakta. Vites boşta N ışığı yanıyor diyelim anahtara bi dokundummu veya direksiyonu hafif oynattımmı gidiyor o ışık tekrar dokununa tekrar yanıyor falan filan ya aslında ufak bi sorundur halledilirde işte fazla zamanım yok
Can abi; profiline mesaj attım. sanada geçmiş olsun bu arada ve hayırlı olsun
Ramazan can; Abi dediğim gibi sorun tam olarak kontakta. Vites boşta N ışığı yanıyor diyelim anahtara bi dokundummu veya direksiyonu hafif oynattımmı gidiyor o ışık tekrar dokununa tekrar yanıyor falan filan ya aslında ufak bi sorundur halledilirde işte fazla zamanım yok
Can abi; profiline mesaj attım. sanada geçmiş olsun bu arada ve hayırlı olsun