- Katılım
- 13 Ocak 2009
- Mesajlar
- 122
öncelikle geçmiş olsun.bizim motorlarımızın tek kusuru sanırım hafif olmaları,şöyle bir yirmi kilo falan ağır olsalardı sanırım daha iyi olurdu.kaymanızın sebebide motorun hafifliğinden olabilir.rüzgarlı havalarda bile çok kolay savrulabiliyo cup tarzı motorlar,heleki tek kişiyseniz ve kilonuzda normalin altındaysa...