Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
122
öncelikle geçmiş olsun.bizim motorlarımızın tek kusuru sanırım hafif olmaları,şöyle bir yirmi kilo falan ağır olsalardı sanırım daha iyi olurdu.kaymanızın sebebide motorun hafifliğinden olabilir.rüzgarlı havalarda bile çok kolay savrulabiliyo cup tarzı motorlar,heleki tek kişiyseniz ve kilonuzda normalin altındaysa...
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
saolasın kardeş,demekki yağmurlu havalarda dikkatli gideceğiz
frene basarken hassas davranacağız.
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
3
Merhabalar arkadaşlar, forma yenı uye oldum... 2005 model ınnovam var.. 6500 kılometrede kullanılmıyor desem yerıdır yaz aylarında cıkartyorum bır kac gun kullanıyorum.. soyle ki bakım zamanı geldı aku degısecek durmaktan aku bıttı neredeyse 2 yıldır bakım olmuyor ( belkıde gecmıstır ) önerılerınız neler ? neler degısmesı gerekır ?
bir diğer konu ise lastıkler degıstırmeyı dusunuyorum fakat bulundugum yerde sanayıde lastık satanlar da hep aynı marka var swallow ve irc markaları belkı duymussunuzdur.. orjınalı ise epey yuksek cıftı 180 lıra cıvarı.. ınternetten alabılecegım onerebılecegınız lastık markası var mı ? :bestmt:
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
3
Merhabalar arkadaşlar, forma yenı uye oldum... 2005 model ınnovam var.. 6500 kılometrede kullanılmıyor desem yerıdır yaz aylarında cıkartyorum bır kac gun kullanıyorum.. soyle ki bakım zamanı geldı aku degısecek durmaktan aku bıttı neredeyse 2 yıldır bakım olmuyor ( belkıde gecmıstır ) önerılerınız neler ? neler degısmesı gerekır ?
bir diğer konu ise lastıkler degıstırmeyı dusunuyorum fakat bulundugum yerde sanayıde lastık satanlar da hep aynı marka var swallow ve irc markaları belkı duymussunuzdur.. orjınalı ise epey yuksek cıftı 180 lıra cıvarı.. ınternetten alabılecegım onerebılecegınız lastık markası var mı ? :bestmt:


bu konuda bılgısı olan yok mu arkadaşlar ?
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
hercul3367 hocam geçmiş olsun..
teşekkürler kardeş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

serdal45,öncelikle hoşgeldin kardeş.
http://savaturkiye.com/moped.html telefonla arıyorsun,havale yapıyorsun
lastik ayağına geliyor.fuar zamanı indirim vardı tanesini 55.tl ye almıştım.
ön arka aynı ebat taktım mc 51,gayette memnunum(tabi yağmurlu hava dışında).
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
3
teşekkürler kardeş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

serdal45,öncelikle hoşgeldin kardeş.
http://savaturkiye.com/moped.html telefonla arıyorsun,havale yapıyorsun
lastik ayağına geliyor.fuar zamanı indirim vardı tanesini 55.tl ye almıştım.
ön arka aynı ebat taktım mc 51,gayette memnunum(tabi yağmurlu hava dışında).


Merhabalar hoş bulduk,

swallow dıye bır marka var sanayıde cıftını 70 liraya takıyorlar.. dduydunuz mu hıc ? birde İRC var.
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
90.000 lik 2005 innovamı satıp 2010 innova aldım 4700 de,resimleri bi ara paylasırım ilk izlenimim torku ve yakıtı tatminkar diyebilirim...
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
http://www.motosiklet.net/forum/mem...orum/members/62991-albums1509-picture8003.jpg,

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/62991-albums1509-picture8002.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------

cbr 250 alma niyetine 1 yılllık bi ara vererek(malum 10.000 i buldu)en azından motorun modeli yükseltmenin mantıklı olacagını düşünüp bi innova i aldım sagolsun almıs oldugum arkadasda cok iyi bakmıs.
62991-albums1509-picture8002.jpg
,
62991-albums1509-picture8006.jpg
,
62991-albums1509-picture8004.jpg
,
62991-albums1509-picture8003.jpg
,
62991-albums1509-picture8005.jpg
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
en cok farkettigim sey motorun sesinden torku net bi sekilde duyabilmek,kalkıslarda 80-90 a kadar istikrarlı bi hızlanma gördüm yakıt için net bişey söyleyemeyecegim servise bi bırakıp buji,hava filt. temzligi ve yag değişimi sorası netlesir.ama genel itibariyleinnova ile 90.000 yapan biri olarak sıfır motor almıs modundayım :) , tek problem kappanın 30lt. cantasından aldım ama baglantı aparatı sıkıntısı var o halloldumu baska bi sorun kalmayacak.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
en cok farkettigim sey motorun sesinden torku net bi sekilde duyabilmek,kalkıslarda 80-90 a kadar istikrarlı bi hızlanma gördüm yakıt için net bişey söyleyemeyecegim servise bi bırakıp buji,hava filt. temzligi ve yag değişimi sorası netlesir.ama genel itibariyleinnova ile 90.000 yapan biri olarak sıfır motor almıs modundayım :) , tek problem kappanın 30lt. cantasından aldım ama baglantı aparatı sıkıntısı var o halloldumu baska bi sorun kalmayacak.


hayırlı olsun , kaça aldınız , benimde aklımda olan modellerden biri o yüzden merakettim
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
ben 3,400 e aldım.

sanırım hava filtresi ve buji değişimi yapmam gerekli cünkü ilk kademede 35km gitmekte,toplamda da 120 km de son cubuk yanmakta ,aldıgım arkadas (4.700de aldım)motoru zorlamamıs ve uzun yol yapmamış sanırım hala acılma evreside var.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
Merhaba arkadaşlar;
Bugün benim 2011 model innova anf125i ile 165 km yol yaptım yakıtı ölçtüm sizlerle paylaşmak istedim.
Motorum şu an 1700km de. Denizli'den Acıpayam'a kadar gidiş geliş ~100km şehirler arası, 65 km civarı şehir içi kullandım artçılı bir kullanım oldu artçım ile ikimiz toplam 160kg yolcu ağırlığıyla tasarruf kaygısı taşımadan yol müsait oldukça bastım bazı yerlerde 120km/saat hıza ulaştık.
165 km'lik kullanım sonunda tekrar depoyu doldurduk 3.3litre yakıt aldı. Hesabım yanlış değilse 100km de 2 litre yakıt harcamışız.
Bu arada bilenler bilir burdaki cankurtaran rampasında bile motor 3.vitesten alta düşmedi..
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
Merhaba arkadaşlar;
Bugün benim 2011 model innova anf125i ile 165 km yol yaptım yakıtı ölçtüm sizlerle paylaşmak istedim.
Motorum şu an 1700km de. Denizli'den Acıpayam'a kadar gidiş geliş ~100km şehirler arası, 65 km civarı şehir içi kullandım artçılı bir kullanım oldu artçım ile ikimiz toplam 160kg yolcu ağırlığıyla tasarruf kaygısı taşımadan yol müsait oldukça bastım bazı yerlerde 120km/saat hıza ulaştık.
165 km'lik kullanım sonunda tekrar depoyu doldurduk 3.3litre yakıt aldı. Hesabım yanlış değilse 100km de 2 litre yakıt harcamışız.
Bu arada bilenler bilir burdaki cankurtaran rampasında bile motor 3.vitesten alta düşmedi..
iki kişi performanslı kullanım,çok iyi.
ben performanslı kullanım 3 lt. aşağı düşmüyor,90'ı geçmiyor.
anlamadım gitti....
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
Merhaba arkadaşlar;
Bugün benim 2011 model innova anf125i ile 165 km yol yaptım yakıtı ölçtüm sizlerle paylaşmak istedim.
Motorum şu an 1700km de. Denizli'den Acıpayam'a kadar gidiş geliş ~100km şehirler arası, 65 km civarı şehir içi kullandım artçılı bir kullanım oldu artçım ile ikimiz toplam 160kg yolcu ağırlığıyla tasarruf kaygısı taşımadan yol müsait oldukça bastım bazı yerlerde 120km/saat hıza ulaştık.
165 km'lik kullanım sonunda tekrar depoyu doldurduk 3.3litre yakıt aldı. Hesabım yanlış değilse 100km de 2 litre yakıt harcamışız.
Bu arada bilenler bilir burdaki cankurtaran rampasında bile motor 3.vitesten alta düşmedi..

dostum aslında tehlikeli,hız sorulmaz ama meraktandır.:D tek kişi son hız ne görüyorsunuz..normal şartlarda(rampa aşağı,rüzgar,yatma felan olmadan)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst