- Katılım
- 8 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,471
Beyler sekmandaki sıyrık/çatlak v.s yüzünden pistona yağ sızması dolayısıyla yağ yakma problemi yaşayan oldu mu aranızda cometiyle? Varsa çözümü nasıldır ?
şu an benim arka silindir yağ yakıyor. bu yüzden de performanstan düşürüp fazla yakıt tüketimine neden oluyor. önümüzde ki ay içinde söküp bakıcam rektefiye gerektiriyorsa rektefiye yaptırıp sekmanları değiştiricem..
Son düzenleme: