- Katılım
- 20 Eyl 2009
- Mesajlar
- 1,475
Ben de bugüne kadar nereye gitsem tabelaları takip etmişimdir. Hayır devlet o kadar tabela basıyor bize bir şeyler anlatmak için. Navigasyon diye bir alet geliyor. Bana 100 metre sonra sağa diyor. Orası da tarla. Ulan sen benim vatandaşımın tarlasını nasıl yol olarak görürsün:cherry: Hadi onu geçtim. Şimdi tabelalar için verdiğimiz vergilere yazık değil mi:mrgreen: