Motorun Kıymetini o zaman çok iyi anladım :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorsikletinizin degerini en çok ne zaman anlıyorsunuz.
Ben Hayatımın Hatasını Yapmıştım.
Yazın Trabzondan Erzuruma Annemin köyüne gitmek istedim arkadaşımla beraber neyse çıktı yola navigasyon vardı
Açtık onu Taktım kulaklıgı Navigasyon nere ben ora :) Kısa yolu seçtim. Bide Heryol olur dedimmi :) Trabzon Rize den içeri döndük. İspir denilen mevkide Navigasyon bizi çıkardı Yaylalara
1 tane insan yok etrafta Gittimiz yol öyle bozukki 20 km Hızla max gidiyorum. Benzinde bitmek üzere Sonuçta motor Runner köpek gibi içiyor benzini 30 km sonra benzinlik var diye gösteriyor navigasyon. Neyse 1 saatte o 30 km yolu bitirdik. Ama yokuş aşagı kontagı kapattım. Devamlı yokuş aşagı iniyoz. Benim Fren balataları Yandı. Öyle pis kokuyorki Dedim Artık motorda yanacak :p Neyse zor zar Artvinin Yusufeli İlçesine geldik. Ordan sonra yollar iyiydi Demek istedigim. O ispirin Dagında moto bozulsa varya bittik. Nerde oldugumuzu bile bilmiyoruz. Jandarmayı aramaya kalsak Telefon Çekmiyor :)
Bide biz Gittigimiz tarihte orada 2 adama ayı saldırmış. ( Bu yaz Belki Hatırlayan vardır) tamda o tarihte oradan geçtik.
Walla bize öyle bir macera olduki.
O gün Motorumu 10 kat Daha çok sevdim.
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
Motorun Kıymetini şehir içinde anlıyorum..
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Çok güzel bir anı olmuştur sizin için. Nasıl olsa sorunsuz bitirmişsiniz yolu:)

Bu arada bence siz rx kingi boşverin. Gilera dan başka bir şey düşünemiyosunuz:cherry:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Çok güzel bir anı olmuştur sizin için. Nasıl olsa sorunsuz bitirmişsiniz yolu:)

Bu arada bence siz kingi boşverin. Gilera dan başka bir şey düşünemiyosunuz:cherry:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
o saldiran ayi degil karadedeler olayi canim :pl: dogru koyu bulmussunuz benzin bitse dedeyi de bulurmussunuz ama :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bir anı olmuştur sizin için. Nasıl olsa sorunsuz bitirmişsiniz yolu:)

Bu arada bence siz kingi boşverin. Gilera dan başka bir şey düşünemiyosunuz:cherry:

Evet Katılıyorum. Gilera Ah ah :p :p Ne cefekâr motor :p Dah tepedüz oldu bizim için
ama o ispirin Dagında Bir vitesli motorum olmasını isterdim. Tek iniş için. O kadar dik iniş Vardıki 1. vitese Takıp inmek istiyordum. Ama Runnnerda frenden elini çektinmi ooo 213 km Hızla Radara kesin Girerdim. ama öteki dünyada Ya forumda hiç motorsikletinin fren balatası kokusunu duyan olmuşmudur acaba :S :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------

o saldiran ayi degil karadedeler olayi canim :pl: dogru koyu bulmussunuz benzin bitse dedeyi de bulurmussunuz ama :)

Evet yaa aslında depoda Çeyrek depo 2 litre benzin vardı. Buda uzun yolda bizi 40-45 km götürürdü.ama kesin 30 km sonraki benzinlik olduguna bile emin olamadım :) Zaten Çok eski bir benzinlikti. Taşlı topraklı benzini vermiştir Herhalde Pompa bile tarihi eser gibi bişeydi ama ne anı oldu bize şimdi bile aklımıza geldikçe konuşuruz arkadaşla ne anıydı bee faalan :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

Bu arada Karadedeler olayı ne yaw :p
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Ben motosikletimi garajda göremeyince özlüyorum...Ruhsatını yanıma alacağım birdaha motosiklet alınca...Canım sıkıldımı bakar hatırlarım fotoğraf gibi...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
güzel macera olmuş navıgasyonlar genelde bizim yaptığımız hatalar yüzünden böyle yollara sürükleyebiliyorlar insanı kendimden örnektir :) en kısa zamanda güncellemeni öneririm ve kısa yolu seçmemeni en makul olanı hızlı olan :) marka model nedir bilmiyorum 3-4 gün önce başıma geldi bende yanlış ayarlamışım dümdüz göl kenarından gitmek varken beni dağlardan götürdü, gerççiii zaman vardı gezmiş oldum ama hava soğuk olduğu için sıkıntı olmadı :)

yani istem dışı adamı gezdiriyor bu aletler iyi ayarlamak lazım :)

ayılara dikkat :cherry:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
161
Motorun kıymetini en çok motosikletsiz kaldığım zamanlarda anladım ve hala anlıyorum:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel macera olmuş navıgasyonlar genelde bizim yaptığımız hatalar yüzünden böyle yollara sürükleyebiliyorlar insanı kendimden örnektir :) en kısa zamanda güncellemeni öneririm ve kısa yolu seçmemeni en makul olanı hızlı olan :) marka model nedir bilmiyorum 3-4 gün önce başıma geldi bende yanlış ayarlamışım dümdüz göl kenarından gitmek varken beni dağlardan götürdü, gerççiii zaman vardı gezmiş oldum ama hava soğuk olduğu için sıkıntı olmadı :)

yani istem dışı adamı gezdiriyor bu aletler iyi ayarlamak lazım :)

ayılara dikkat :cherry:

Markası Pirhana
Bide ben Asfaltsız yoluda seçmişim kısa olsun diye :D
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Motorun kıymetini hergün taunusa 10 Tl lik gaz almayı bıraktığımda anladım:cherry:Motorun kıymetini 10 tl benzin ile babadağa gidip gelirken anladım:cherry:Motorun kıymetini yakıt göstergesine bakmayı bıraktığım an anladım:cherry:( Tabi böyle giderse cub alacaz orası ayrı)Motosiklet başka arkadaş...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
ağa siz manyakmısınız be öyle gidilirmi.neyse Allah korumuş :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Zaten bu navigasyon ne işe yarar anlamam. Arkadaşın telefondan açtık. 100 metre sonra sağa dönün dedi. 100 metre sonraki sağ tarlaydı:queen: Tabela ve iç güdü en güzeli:thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orasi oyle cihaza suc bulmuyorum. hata benim hatam zaten kisa oldu. ama yasadigim stres beni bitirdi.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bende anlatayım...Bir gün İstanbula gittiğimde o lanet trafikte anladım.:) 100 000 kişilik şehirden milyonlara girince insanda bir saflık oluyor.Sağdan soldan arabalar motosikletler geçiyordu.Trafik kilitlendi kaldı.Dedim şimdi bir motosiklet olsaydı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
telefondan giriyorum. alinti yapamiyorum.ARkadaslar sizde basinizdan gecen motorunuzun daha cok degerini anladiginiz anilarinizi anlatin. :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Zaten bu navigasyon ne işe yarar anlamam. Arkadaşın telefondan açtık. 100 metre sonra sağa dönün dedi. 100 metre sonraki sağ tarlaydı:queen: Tabela ve iç güdü en güzeli:thumleft:

Ben daha uzun yol yapmadım ama navigasyonsuz çıkçam kesin kaybolur kalırdım bi yerlerde.. :) Ben 17 senedir yaşadığım Lüleburgaz'da bile kaybolmayı başarabiliyorum, övünmek gibi olmasın adres özürlüyümdür :p o yüzden bi yere gideceğim zaman hep kullandığım yolu kullanırım.. Çünkü "En kısa yol bildiğin yoldur.." Bi kaç kez fantezi yapıyım gezerek gideyim dedim.. Hakikaten gezdim ama.. :) Kolayını bulsam şehir içinde bile navigasyon kullanırım..

Ayrıca yine daha uzun yola çıkmadığım için motosikletimin değerini şehir içinde anlıyorum. Herkes yolda beklerken aralardan geçip beklemeden sıkıntı yaşamadan, biraz da heyecan yaşayarak rahatça gidiyorum.. Motosiklet candır.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst