Motorun Kıymetini o zaman çok iyi anladım :)

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Ben de bugüne kadar nereye gitsem tabelaları takip etmişimdir. Hayır devlet o kadar tabela basıyor bize bir şeyler anlatmak için. Navigasyon diye bir alet geliyor. Bana 100 metre sonra sağa diyor. Orası da tarla. Ulan sen benim vatandaşımın tarlasını nasıl yol olarak görürsün:cherry: Hadi onu geçtim. Şimdi tabelalar için verdiğimiz vergilere yazık değil mi:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben daha uzun yol yapmadım ama navigasyonsuz çıkçam kesin kaybolur kalırdım bi yerlerde.. :) Ben 17 senedir yaşadığım Lüleburgaz'da bile kaybolmayı başarabiliyorum, övünmek gibi olmasın adres özürlüyümdür :p o yüzden bi yere gideceğim zaman hep kullandığım yolu kullanırım.. Çünkü "En kısa yol bildiğin yoldur.." Bi kaç kez fantezi yapıyım gezerek gideyim dedim.. Hakikaten gezdim ama.. :) Kolayını bulsam şehir içinde bile navigasyon kullanırım..

Ayrıca yine daha uzun yola çıkmadığım için motosikletimin değerini şehir içinde anlıyorum. Herkes yolda beklerken aralardan geçip beklemeden sıkıntı yaşamadan, biraz da heyecan yaşayarak rahatça gidiyorum.. Motosiklet candır.. :)

:bestmt: Aynen
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Ben ara sıra değişiklik olsun diye toplu taşıma araçlarına binerim.Motorun kıymetini en çok belediye otobüsüne bindiğimde trafik sıkışınca anlıyorum.

O nasıl bir eziyettir arkadaş? Ayakta dikiliyorsun, trafik kilit, yandaki araçlar bekliyor, herkes bekliyor, herkes olduğu yerde duruyor! Artık aklım almıyor bu durumu.

Bir de senesini bile hatırlamadığım bir yılda şehirler arası otobüse binmiştim. Birkaç saat sonra otobüsün kapısını açtırıp koşarak kaçmamak için kendimi zor tutmuştum.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
Ben ara sıra değişiklik olsun diye toplu taşıma araçlarına binerim.Motorun kıymetini en çok belediye otobüsüne bindiğimde trafik sıkışınca anlıyorum.

O nasıl bir eziyettir arkadaş? Ayakta dikiliyorsun, trafik kilit, yandaki araçlar bekliyor, herkes bekliyor, herkes olduğu yerde duruyor! Artık aklım almıyor bu durumu.

Bir de senesini bile hatırlamadığım bir yılda şehirler arası otobüse binmiştim. Birkaç saat sonra otobüsün kapısını açtırıp koşarak kaçmamak için kendimi zor tutmuştum.

yazın ter kokusuda cabası
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynen Kötü Ter kokusu :p Bitiriyor. İnsanı motorun Kıymetini Daha iyi anlamak için çok iyi Bİr Yer Dolmuş otobüsler :D
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Otobüslerden motosikletimi aldığımdan beri nefret ediyorum.Sırf o otobüslere binmemek için kışın yağmurda çamurda okula gidip geldim motosikletimle.Bir de motosikletle okula gidince daha bi istekli oluyorum okumaya :)
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
zaten minibüse bitek yağmurda çamurda binerim o zamanda hep dolu oluyor olan yine bana oluyor okula işe geç kalıyorum ah bi motorum olaydı her yere vın vın viın ...
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
arca94 sende benim gibisin ben tastamam adres özürlüyümdür......
hiç unutmuyorum ozaman arabamı yeni almıştım havaalanının oradan şarampole gelecem kestirme olsun diye zeytinköye dalmıştım eve gelmem 2 saat sürdü
motorla 20dk yoldur normalde....resmen kaybolmuştum ya..
-------------------------------------------------------------------------
navigasyonun en iyi tarafı bence yolun km sini hesaplaması gideceğin yere şukadar km var demesi kendice bi hesap yapma hakkını veriyor almak lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arca94 sende benim gibisin ben tastamam adres özürlüyümdür......
hiç unutmuyorum ozaman arabamı yeni almıştım havaalanının oradan şarampole gelecem kestirme olsun diye zeytinköye dalmıştım eve gelmem 2 saat sürdü
motorla 20dk yoldur normalde....resmen kaybolmuştum ya..
-------------------------------------------------------------------------
navigasyonun en iyi tarafı bence yolun km sini hesaplaması gideceğin yere şukadar km var demesi kendice bi hesap yapma hakkını veriyor almak lazım

Evet çok işe yarıyor Hatta çok gezen biri için 1 senede parasını Benzinden çıkarıyor :) :p
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
birkeresinde az daha bizi de trabzondan sümela manastırına giderken sokuyordu yaylalara. Sonra motoru sağa çektim ve düşündüm ki "binlerce insanın gittiği sümela manastırının yolu burası olamaz."
GPS ayarlarını kurcalarken "En kısa yol" seçili olduğunu gördüm.
Sonuç: Harbiden o yollar istediğiniz yere gidiyor ama km olarak kısa olanı seçiyor gps. aslında babalar gibi otoyol var.
İşbu sebeple uzun yola çıkan arkadaşlar gps ayarını "en hızlı" ya alsınlar. Yoksa böyle sapa yollara girerler.

Zamanında kastamonuda bir azdavay-daday yolu gidişimiz vardı allahım allahım. Hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor.
Kasım zamanı deli gibi soğuk bir hava ve KASTAMONU'DA dağ yolundan gidiyorsunuz. Medeniyet namına hiçbirşey yok. yol üzerinde en ufak ışık yok, köy yok sürekli yukarı çıkarıyor yol sizi ve kıvrım kıvrım 40km yi geçemiyorsunuz tam 40km hıza geldiğinizde çok sert viraj hız düşüyor 10km'ye. Bi ara ihtiyaç molası için durduk 3 kişi içinde fermuarı aralayan kimse aradığını bulamadı o derece soğuktu :D
Aynı yoldan gündüz geçsek aa ne güzel yol keyifli derdik ama gecenin bi yarısı olunca başka ve kastamonu burası daş da düşebülüüüğ dü ayu da çıkabülüüüğ dü motosikletlerde arıza da çıkabülüüüğ dü ama allah korudu çıkmadı.
Dağ yolu bitti şehire indik girdik ilk bulduğumuz yere ısındık çıktık yola 10km içinde motosikletlerden birinin lastiği patladı :s ya o dağ yolunda olsaydı ne halt yiyecektik bilmiyorum. Bayramın 1. günü her yer kapalı . Kastamonu sanayiye kadar patlak lastikle gittik(dubleks olması işe yaradı tabi) sanayide bulamadık kastamonu meydana doğu biyerde bulduk adamı evinden çıkardık gece gece yaptırdık lastiği.Adamın dediği şuydu "Abi ben de motorcuyum, motosiklet deyince geldim eğer araba olsaydı inan gelmezdim"
Bu da böyle bi anımızdı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Fren balatasının Yanma kokusunu Sadece Antalya Kepez inişinde çok Kokladım. ama bir motorsikletin Fren balatasımı kokarmış biri söylese inanmam ama
Benim başıma geldi. Rakım allah bilir Kaç İspire tırmanmaya başladık. 12 km Falan sonra o bozuk yayla yolu Full Rampa aşagı İlk 2-3 km Bişey ollmadı Sonra bir baktım Feci bir koku. Rampa aşagı kontagı kapattım. Frenler allahtan ABS ama işime Yaradı az buçuk :p :p Frenden Elimi 5 sn Çekmeye gelmiyor HIz 70- 80 Oluyor Hemen. Ama yolda max 30 Yapabiliyorsun Dağın Tepesi Bak yine Ürperdim Şimdi. Neyse Çektim. 5 Dk bekledim. Koku Az bucuk Bitti gibi oldu. Yola Devam Ettim.
Bide Bir arkadaş Demişti Eger Yola Devam Etseymişim Kokuya Aldırmadan Frenler Devreden Çıkabilirmiş Yani Kilitlenirmiş Frenler Doğrumu Bu? Çok ısıdan Frenler kitlenir mi?
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Şeyi yazmayı unutmuşum şehir içinden çok mecbur kalıp dolmuşa bindiğimde anlıyorum asıl motosikletimin önemini..
Bi ara düştükten sonra 1 hafta kadar minibüsle gidip geldim.. Yok böyle eziyet ya. Bi de 1 aralıkta ehliyetimi aldıktan düştüğüm zamana kadar motordan inmedim, nasıl koyuyor insana anlatamam.. Ağlıycaktım resmen.. :)
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
sizin oralara bir şey diyemem ama bizim burada dolmuş boş bile olsa kokuyor ya ne biçim bi plastik kokusudur o leş gibi
sıcaklardan herhalde allahtan belediye otobüsleri klimalı
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
işte insanlar çinli motora b.k atmayın diyorlar ama kimse öyle bir yolu çinliyle geçmek istemez :)

Ben Fren balatasının Yanma kokusunu Sadece Antalya Kepez inişinde çok Kokladım. ama bir motorsikletin Fren balatasımı kokarmış biri söylese inanmam ama

Bide Bir arkadaş Demişti Eger Yola Devam Etseymişim Kokuya Aldırmadan Frenler Devreden Çıkabilirmiş Yani Kilitlenirmiş Frenler Doğrumu Bu? Çok ısıdan Frenler kitlenir mi?

hocam disk frende balatalar öte beri ısınmaz (düz disk değil soğutma kanallı bir diskten bahsediyorum) ama kampana frenin ısınınca kilitlendiğini duymuştum... ne kadar doğrudur bilemiyorum
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst