CBR 250 R ile Trabzon dan - İzmir e dönüş (1850 km) motokurt un deklanşöründen

Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
bu vakitten sonra sizi yurtdışı paklar gibime geliyo
güzel gezi allah kaza bela vermesin
 
Katılım
14 Ara 2011
Mesajlar
77
tebrikler abicim. cbr 250 uzun yolda oturuş pozisyonu falan herhangi bir rahatsızlığı varmı acaba
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ağzımın suları aktı resimlere bakarken gerçekten helal olsun diyorum ve ayakta alkışlıyorum sizi. O yaşınıza rağmen 20'liklere taş cıkartırsınız tü tü tü maşallah hem motora hem size :p:mrgreen:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili selcuk kardeşim iltifatların için öncelikle teşekkür eder.Hayatının ilerliyen zamanlarında benden daha uzun ve zevkli geziler yapmanı dilerim herşey gönlünce olsun..

Ağzımın suları aktı resimlere bakarken gerçekten helal olsun diyorum ve ayakta alkışlıyorum sizi. O yaşınıza rağmen 20'liklere taş cıkartırsınız tü tü tü maşallah hem motora hem size :p:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Neler hatirlatmadi bu gezi bana trabzonda turkiye turumu
kayseride kayseri tavayi nedense aklimda oyle kalmis
peri bacalari allah birde raslanti ya askerligimi yaptim tam o tarihlerde de teskere gel teskere sarkisini soyluyom
koycegiz yok mu voleybolda turnuva tek yenildigimiz takim koycegizin voleybol takimi ah ah gunler nasil geciyor
Yasadiklarinzi banada yasattiginiz icin anilariyla tekrar sehvetlenen bu gonlu fetettiginiz icin kilometreler gecse de bitmeyecek motor sevdasi icin biraz sacmaladim galiba cok tesekkurler.....
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
çok güzel bir gezi olmuş, emeğinize yüreğinize sağlık. Kazasız belasız nice gezilere inş.
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
bu vakitten sonra sizi yurtdışı paklar gibime geliyo
güzel gezi allah kaza bela vermesin
Aslında,Türkiyede uzun yol yapmaktansa,yurt dışı gezileri bence daha cazip,neden derseniz,özellikle doğu avrupa(Rusya,Ukrayna gibi)fiyatlar Türkiyeye göre daha ucuz,benzin desen 1.5tl civarında,fazla kalabalık olmayan bir grup için bence yurt dışı gezileri daha avantajlı..
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Çok güzel bir gezi başlığı zevkle okudum. Henüz uzun seyahatlere çıkmamış motorcular için çok faydalı. Merak ettiğim 3 şey var.
1- Yan çanta eksoza baya değiyor gibi görünüyor bu bir sorun yarattı mı? Yoksa cbr eksozu fazla ısınmıyor mu? Kendi motoruma yan çanta almayı düşünüyorum ama eksoz ve sele fazla yakın diye tedirginim.
2- Çadır tek kişilik çadırlardan mı? Yan çantaya rahat sığıyor mu?
3- Yakıtı ölçtünüz mü? ölçütüyseniz ortalama ne kadar yakıyor bu yakışıklı delikanlı?
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Çok güzel bir gezi başlığı zevkle okudum. Henüz uzun seyahatlere çıkmamış motorcular için çok faydalı. Merak ettiğim 3 şey var.
1- Yan çanta eksoza baya değiyor gibi görünüyor bu bir sorun yarattı mı? Yoksa cbr eksozu fazla ısınmıyor mu? Kendi motoruma yan çanta almayı düşünüyorum ama eksoz ve sele fazla yakın diye tedirginim.
2- Çadır tek kişilik çadırlardan mı? Yan çantaya rahat sığıyor mu?
3- Yakıtı ölçtünüz mü? ölçütüyseniz ortalama ne kadar yakıyor bu yakışıklı delikanlı?
Motokurtun yerine ben size bilgi vereyim,çünkü yolculuğun yarısında ben artçı olarak vardım.
Yan çantalar eksoza değmiyor,değse bile üstündeki korumaya değiyor,o da sorun yaratmıyor.
Tek kişilik çadır yan çantaya sığar.
İki kişi yan çantalar,üst çanta 2011 eylül fiyatlarıyla,ortalama 90-100 km hızda km de 160-170 kuruş yakıt yakıyor.
Yalnız artçı için rahat olmadığını söyleyebilirim,ben de az da olsa kullandım,çok dengeli ve sürüşü zevkli ve rahat bir makina..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Liama daha uzun, daha mükemmel geziler senin başına Herşey gönlünce olsun hoşçakal:cat:...
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cesur bir gezi... tebrikler... Artçı ve 250 cc bir motor ile yoğun emek isteyen bir gezi olmalı aynı zamanda... Nacizane bir eleştiri de bulunmam gerekirse; Gezinin bir bölümü İki kişilik olmasına rağmen, yazım dilinde "gittim" "geldim" gibi ekil bir dil kurulduğunda sanki yolculuk tek başına yapılmış gibi bir his doğuyor... Diğer bir ikinci nokta ise, böyle güzel, uzun, cesur bir gezi, daha uzun ve detaylı bir gezi raporunu hakediyor...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
sevgili Ciplakayak iki eleştirindede haklısın . Ammaa ! bazı haklı sebeblerden dolayı böyle olmak zorunda kaldı İzmirden trabzona gidiş yolculuğum tek başına oldu . dönüşte artçı olarak aldığım arkadaş fotoğraflarda görünmek istemediği için böyle yayınlamak zorunda kaldım çok daha güzel fotoğraflar vardı ama arkadaşımla beraber olduğum için yayınlayamadım dikkatin ve olumlu eleştirilerin için teşekkürler
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
33
Erhan Bey Yücel bahsetmiştir bu yaz yarım kalan Karadeniz gezimize devam etmek niyetindeyiz özellikle görmemiz gereken yerlerle ilgili önerilerinizi bekliyoruz...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Memnuniyetle ! Bildiğim kadarıyla yarın akşam teras kafede toplantı var. Eğer Yücel bey toplantıya gelirse bende gelirim görüşür konuşuruz. Herşey gönlünüzce olsun, şimdilik hoşçakalın
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Erhan Abi, Yücel bey gelmese de Devrim bey var, ilgi alakamızı eksik etmeyiz :)) ama Yücel abi de orada olacak merak etme, seni de bekliyoruz...
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Evet Motokurt bey,Deka bey haklı,ben orada olmasamda orada MT İzmir var,sen de MT üyesi oldğuna göre sorun yok demektir.:cat:
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
14
abi inanın gezi fotograflarınıza iki kez baktım. hayran kaldım. helal olsun size. ben de yeni aldım sizin motorun aynısından daha 10 gün oldu. çanta koydurdum arka kısma gayet güzel oldu. ama sizin fotolarda gördüm iki tane yanda portatif çanta var. benim tekerin yanında uzun çubuklar arkada çantayı tutan demir çubuklar yok. yana çanta koysam sizinki giba acaba tekere değer mi? yoksa bu çubuklara gereksinim olur mu bende İstanbul dan Aydın'a gitmeyi düşünüyorum. tabii çantalar büyük rahatlık olsa gerek. seni tekrar kutlarım abi bu yaşında maceracı ruhunla. inanın sizin yaşınızda olanlar bunu yapamaz.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
abi inanın gezi fotograflarınıza iki kez baktım. hayran kaldım. helal olsun size. ben de yeni aldım sizin motorun aynısından daha 10 gün oldu. çanta koydurdum arka kısma gayet güzel oldu. ama sizin fotolarda gördüm iki tane yanda portatif çanta var. benim tekerin yanında uzun çubuklar arkada çantayı tutan demir çubuklar yok. yana çanta koysam sizinki giba acaba tekere değer mi? yoksa bu çubuklara gereksinim olur mu bende İstanbul dan Aydın'a gitmeyi düşünüyorum. tabii çantalar büyük rahatlık olsa gerek. seni tekrar kutlarım abi bu yaşında maceracı ruhunla. inanın sizin yaşınızda olanlar bunu yapamaz.
Sevgili Ferhat iltifatların ve iyi dileklerin için teşekkür ederim. Sizin gibi genç kardeşlerimizin iltifatları bizi yeni gezilere cesaret etmeye sevkediyor, ve çok memnun ediyor sağ olun:cherry: :cat: Yan çanta ve demirleri hakkında özelden mesaj attım. Ama yine de bir bilgi vereyim .. " googl dan sol üst taraftaki görseller e tıkla motokurt yaz tıkla çıkan resimlerde hangi resim ilgini çekiyorsa üstüne tık la ve sayfa açılınca topiğe gir bak yan çanta ile ilgili sayfa yanılmıyorsam " honda CBR 250 R kullanıcıları bilği paylaşımı topiğinin 233 sayfası olmalı hoşçakal
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst