Motorsiklet ve Paradoks Haline Gelen Boy Sorunu

Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
46
firmalara bi dilekçe mi yazsak ne yapssak :)

---------- Mesajlar birleştirildi 04-03-2012 - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03-03-2012 23:40 ----------

Uzun boylu olan ve/veya uzun boylu hisseden arkadaşların motor üzerinde ki fotoları paylaşma imkanları var mıdır acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------

Uzun boylu olan ve/veya uzun boylu hisseden arkadaşların motor üzerinde ki fotoları paylaşma imkanları var mıdır acaba?
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
ben 1.78 boy 63 kg yim dün fuarda cesaret edip endurolara oturamadım bile. 250 cc'lik kompakt bir enduro çıksın da alsam diye bekliyorum. not: yaşım 26 :)
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
46
ben 1.78 boy 63 kg yim dün fuarda cesaret edip endurolara oturamadım bile. 250 cc'lik kompakt bir enduro çıksın da alsam diye bekliyorum. not: yaşım 26 :)

Hocam bende ss veya sport touring istiyorum,aslıdan vn 1500lerde hoşuma gidiyor ama çok pahalılar.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
Hocam bende ss veya sport touring istiyorum,aslıdan vn 1500lerde hoşuma gidiyor ama çok pahalılar.

inşallah kısa süre içinde para bulup istediğin motora kavuşursun. benim de KTM 200 duke gibi bir alternatifim var onu da çok beğeniyorum ama 5.000 euro'cuk. benim bütçem ise elimdeki motor(1.000tl) + 3.000 tl :( scooter geldim commuter gideceğim bu dünyadan :)
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
46
inşallah kısa süre içinde para bulup istediğin motora kavuşursun. benim de KTM 200 duke gibi bir alternatifim var onu da çok beğeniyorum ama 5.000 euro'cuk. benim bütçem ise elimdeki motor(1.000tl) + 3.000 tl :( scooter geldim commuter gideceğim bu dünyadan :)
inşallah kardeşim, birde şu motorsikletin bana saplanmış gibi durduğu hissiyatından da kurtulsaydım allahın izni ile :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Ali eminmisin :) 174cm diye geçer kenanın boyu heryerde
benimde 183 77kg cbf 150ye biniyorum :) bir ara video çekmiştim de arkadan görünüm epey farklıymış :)

bisiklet sürseniz demek yerlere yatacaklar :cherry: peki cruiser motosikletlere baktınız mı. Genelde ya enduro ya chopper seçerler boy fazlası olanlar.. ya da kilo :)
özan abi sen 1.83 değilsin ya :D:D:D:D polemik başlatasım geldi :D bana öle gelmedi yan yana iken :D:D:D:D
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
227
Biz de boyumuz uzun olsa da enduroya rahat binsek diye düşünüyoruz milletin derdine bak :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Dua edin boylar uzun kisayken daha zor oluyor emin olun hele birde trafikte 160 48 kiloyum apachenin 79 cm selesiyle sol ayak uzerinde dusuyorum sadece yoksa ikisinin parmak uclari degiyor:)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
diğerlerinin üstünde komik duruyorum deyip hayabusa almak da ilginç bir fikirmiş hani.

yani eğer motosiklet satın almaktaki birinci kriteriniz üzerinde nasıl durduğunuz ise, bence motosikleti bırakın :)... en başta kendinize ciddi bir iyilik yapmış olursunuz.

farklı markaların aynı kategorideki motorları arasında bile oldukça fazla sürüş karakteri farkı varken, ivme, viraj kabiliyeti, süspansiyon, fren performansı, konfor...

sizin takıldığınız, saplanmış gibi durur mu... bence saplanmış gibi durmaz ama, bu şekilde karar vermeye devam ettiğinizde sonunda saplanabilir :)...

Diye düşünüyorum. hani benim tanıdığım 180cm ve üzeri en az 5 - 6 tane motosikletli arkadaşım var. hiç kimsenin motor sana saplanmış gibi duruyor dediğini duymadım...

hatta bir çok 600cc ve üzeri motorda, özellikle 170cm ve aşağısı arkadaşlar daha garip geliyor benim gözüme..

karakteri bakımından spor motorlara uzun boylu birisinin kapanması, kısa boylu birisinin kapanmasından daha garip olabilir elbette.

Ama mesela, boyun 210 cm olmadıkça, mesela vfr800 üstüne hiç de komik durmazsın. yada motor sana saplanmış gibi olmaz.

yada er6f üstünde de öyle...

Ama şimdi er6f ile vfr800'ü kıyaslayamazsın. vfr kodumu oturtur. er6 da rahat bi yol motorudur. ikisini aynı elde tartmak zor olur. bana sorarsan ikisinde de normal bir insan evladı ( 160 - 200cm arası mesela ) komik de durmaz, saplanmış gibi de durmaz.

Ha, gidonu otomobil direksiyonu gibi tutan bir arkadaşı vfr800 üstünde görmek epey komik olur mesela... kırmızı ışıkta ön tekeri başka, arka tekeri başka yönlere giden hayabusa sürücüleri de epey komik olur :)...

neyse, haddimi aştım. söyleyeceğimi söyledim susayım :)
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
ya niye racing e bu kadar taktığını anlamadım ama bir de dikkatimi çekti 1300cc altı motorları aklından geçirmiyosun bile 1.87 boyum var cbf 150 de dahi rahat ediyodum ve hani arkadan görünüş hariç saplantı gibi durmuyodu güçlü bi makine ve boyluyum diyosan bence racingten tamamen uzaklaşmalısın cbf 500 ve üstü cbf serisi motorlar iyi olur güçlü ve iyi gsr olabilir fazer ; bmw k1200r bir hayabusayla aynı para nerden baksan ama hem bmwnin kalitesi hem sürüş seçenekleri hem boy avantajı hemde o muhteşem kaslı görünütüsü hem muhteşem torku ile senin boyunu kaldırabilecek ve bi okadar güçlü bu kadar makine varken niye racinglere taktığını anlamadım
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
46
ya niye racing e bu kadar taktığını anlamadım ama bir de dikkatimi çekti 1300cc altı motorları aklından geçirmiyosun bile 1.87 boyum var cbf 150 de dahi rahat ediyodum ve hani arkadan görünüş hariç saplantı gibi durmuyodu güçlü bi makine ve boyluyum diyosan bence racingten tamamen uzaklaşmalısın cbf 500 ve üstü cbf serisi motorlar iyi olur güçlü ve iyi gsr olabilir fazer ; bmw k1200r bir hayabusayla aynı para nerden baksan ama hem bmwnin kalitesi hem sürüş seçenekleri hem boy avantajı hemde o muhteşem kaslı görünütüsü hem muhteşem torku ile senin boyunu kaldırabilecek ve bi okadar güçlü bu kadar makine varken niye racinglere taktığını anlamadım

@sessizsakin Hocam, Uzun zamandır Maxi scooter kullanıyorum motor konusunda epey tecrübeliyim direkt üstünde fiyaka atmak değil niyetim :)

Neyse avciceyhan Hocam,

Hani çocukken herkes ''pilot olmak ister hemde JET pilotu :) ,Benim durumda bundan ibaret Racingte Racing diyor kalbim :(

Tabi Bu MAKİNE leri kullanırken de üstünde ARMUT gibi görünmek istemem açıkcası :D

O yüzdendir ki kalıplı üstünde değil de sanki motorun bir bütünü olabileceğimi düşündüğüm motor şeçenekleri (racing bakımdan) hayabusa ve 1100 xx arasında kaldım.

Üstünde iyi görmek isteyen kişilere bu denli''sen bu işi bırak'' vari lafları daha anlamış değilim :)

Yahu uzun boylu ve kalıplı sultanlar,krallar,prensler,dukeler bile kısrak yerine ,Beygirlere biniyorlardı.

Milletin dediğinden çok benim içime sinmesi yani orantı önemli :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
63
Arkadaşlar aşağıdaki linkten motosiklet modelleri/sele yüksekliği ve boy-kilo karşılaştırması yapabilirsiniz.
http://cycle-ergo.com/

İnsanın motosikletini kendine yakıştırması önemli bir şey.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Tecrübede sıkıntı yoksa 1000cc herhangi bir racing alabilirsin altında yine küçük durabilir ama sırıtmaz.Sonuçta Kenan Sofuoğluda 1.83 boyunda.
tecrübe yoksa hyosung öneririm 1000rr yanında kardeşi gibi kalıyor :)

Ali eminmisin :) 174cm diye geçer kenanın boyu heryerde
benimde 183 77kg cbf 150ye biniyorum :) bir ara video çekmiştim de arkadan görünüm epey farklıymış :)

bisiklet sürseniz demek yerlere yatacaklar :cherry: peki cruiser motosikletlere baktınız mı. Genelde ya enduro ya chopper seçerler boy fazlası olanlar.. ya da kilo :)
1.83 nerden aklımda kalmış bilemedim şimdi haklısın kenanın boy 1.74müş ,başka bir yarışçıyla karıştırmışım büyük ihtimalle :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
171
nasıl mutlu oluyorum bu mesajlarını okuyunca anlatamam... 1,70 civarı boyumla tüm sevdiğim modellere komik dururmuyum diye düşünmeden oturabiliyorum... hatta hepimizin ortak düşüncesii olan 125 cc lik motorların cılız olması bile sorun değil... onlar bile kalıplı duruyor altımda :))))))
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Adamın boyu 1.96 Man TT de 600 ve 1000cc de en hızlı 8 pilot içinde.. Connor Cummings. Kobe Bryant kadar boyu var:) Racing bana kaçarmı diyenler için bakmak lazım. Kaçmamış aksine motorla iyi kaçmış.. Motor binmek içindir üzerinde poz vermek veya hava atmak için değil

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst