- Katılım
- 3 Mar 2012
- Mesajlar
- 46
- Konu Yazar
- #1
Selamlar Motorsiklet.net ailesi;
Motorsiklet ve Paradoks Haline Gelen Boy Sorunu
Arkadaşlar bu denli sorunlardan bıkmış,bayağı ve aşağı bir konu olarak görme ihtimalinizin fazla olduğu kaanatindeyim[Motorsiklet ve Boy sorunu hakkında okuduğum bazı yorumlardan edindiğim bilgiler kadarıyla
]
187 Boy ve 90 Kilo biri olarak kaç senedir Tutkudan çok artık neredeyse hastalığa dönüşen bu Motorsiklet zevkimi daha iyi(özelikleri,sürüş hakimiyeti vb) ve yakışır(motorun bir parçası gibi görünmek ve/veya üstünde sırıtmamak
) bir düzeyde yaşamak için tenkik-boyut vb konularda araştırmadığım motorsiklet kalmadı
ale:
Son olarak Hayabusa ve/veya 1100 xx arasında kaldım (bildiğim kadarıyla en kalıplı modeller)
Bu konu hakkında benim bulunduğum sıkıntılar içersinde olan ve sıkıntılarını aşmış arkadaşlarımında olduğunu düşünerek böyle bi konu açma gereği hissettim
Kalıplı(enduro hariç) bir motorsiklet bulamıyacak mıyım ben?:silent:
Bazı arkadaşlara konu saçma ve gereksiz gelebilir ;kendi görüşlerimdir mazur görmeniz dikelerimle.
Motorsiklet ve Paradoks Haline Gelen Boy Sorunu
Arkadaşlar bu denli sorunlardan bıkmış,bayağı ve aşağı bir konu olarak görme ihtimalinizin fazla olduğu kaanatindeyim[Motorsiklet ve Boy sorunu hakkında okuduğum bazı yorumlardan edindiğim bilgiler kadarıyla
187 Boy ve 90 Kilo biri olarak kaç senedir Tutkudan çok artık neredeyse hastalığa dönüşen bu Motorsiklet zevkimi daha iyi(özelikleri,sürüş hakimiyeti vb) ve yakışır(motorun bir parçası gibi görünmek ve/veya üstünde sırıtmamak
Son olarak Hayabusa ve/veya 1100 xx arasında kaldım (bildiğim kadarıyla en kalıplı modeller)
Bu konu hakkında benim bulunduğum sıkıntılar içersinde olan ve sıkıntılarını aşmış arkadaşlarımında olduğunu düşünerek böyle bi konu açma gereği hissettim
Kalıplı(enduro hariç) bir motorsiklet bulamıyacak mıyım ben?:silent:
Bazı arkadaşlara konu saçma ve gereksiz gelebilir ;kendi görüşlerimdir mazur görmeniz dikelerimle.
Son düzenleme:
