Boyum 1.90, kilom 106.
Sportster kullanıyorum. Harley'in en küçük modeli. Alalı 1 ay oldu.
Sağdan soldan söylenenlere kulak asıp acaba bir büyük model mi alsam diye düşündüm.
Bir abim sağolsun şunları söyledi:
"Abes durmuyorsun üzerinde. Kimsenin sözüyle hareket etme. Boyuna göre motor bulman zaten zor. Biri çıkıp eşinin boyu kısa, yanyana yakışmıyorsunuz dese karıyı mı boşayacaksın. Sen mutluysan takma".
Yorum çok hoşuma gitti. Neticede bu aşk olayı. O motorla mutluysanız kim ne derse desin.
Ben vazgeçtim tabii değiştirmekten
