Motorsiklet ve Paradoks Haline Gelen Boy Sorunu

Katılım
21 Tem 2011
Mesajlar
46
Bu motosiklet ve boy konusunu da anlamamışımdır bir türlü. İlla boyuma uysun diye koca koca motorlar alıp kaza yapıyor insanlar. Biraz sağduyu lütfen.
Motosiklet kullanma amacımız dışarıdan iyi görünüp, şov yapmak mıdır acaba? Böyle şeylere takılmayalım dışarıdan nasıl göründüğünün ne önemi var ki???

Babasado:
Boy : 1,87
Kilo : yorum yok!!! (forumdaki en ağır insan olduğumu iddia edebilirim)
Motosiklet : CBF 150
Kullanırken alınan zevk : Kilomdan ve boyumdan fazla
Sorun : Yok

Saygılar
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
219
Boyum 1.90, kilom 106.
Sportster kullanıyorum. Harley'in en küçük modeli. Alalı 1 ay oldu.
Sağdan soldan söylenenlere kulak asıp acaba bir büyük model mi alsam diye düşündüm.
Bir abim sağolsun şunları söyledi:
"Abes durmuyorsun üzerinde. Kimsenin sözüyle hareket etme. Boyuna göre motor bulman zaten zor. Biri çıkıp eşinin boyu kısa, yanyana yakışmıyorsunuz dese karıyı mı boşayacaksın. Sen mutluysan takma".
Yorum çok hoşuma gitti. Neticede bu aşk olayı. O motorla mutluysanız kim ne derse desin.
Ben vazgeçtim tabii değiştirmekten :)
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
361
ya takmayın boyu falan ben 1.63 boy ve 54 kiloym her nekadar crossa pek binemesemde sorun deqil her türlü motora bindim hiçde abes durdugumu zannetmiyorum inş hyo gt250r alacam ve yakışacagıma eminim önemli olan senin o makinenin üstünde ne hissettigin
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Uzun boylu olupta küçük motüre binmenin avantajıda var arkadaşlar motür altınızda sıpa kadar kalıp kaybolunca trafikte baya heybetli duruyoruz :cherry: arabalarda ona göre tırsıyo yani :queen: en azından in aşağı deyince :queen:
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
46
Hayabusa dan 1100xx e kaymak üzereyim bakalım ne olacak 4-5 bin lira daha biriktirdim mi tamamdır :) ,hayırlısı olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst