diğerlerinin üstünde komik duruyorum deyip hayabusa almak da ilginç bir fikirmiş hani.
yani eğer motosiklet satın almaktaki birinci kriteriniz üzerinde nasıl durduğunuz ise, bence motosikleti bırakın

... en başta kendinize ciddi bir iyilik yapmış olursunuz.
farklı markaların aynı kategorideki motorları arasında bile oldukça fazla sürüş karakteri farkı varken, ivme, viraj kabiliyeti, süspansiyon, fren performansı, konfor...
sizin takıldığınız, saplanmış gibi durur mu... bence saplanmış gibi durmaz ama, bu şekilde karar vermeye devam ettiğinizde sonunda saplanabilir

...
Diye düşünüyorum. hani benim tanıdığım 180cm ve üzeri en az 5 - 6 tane motosikletli arkadaşım var. hiç kimsenin motor sana saplanmış gibi duruyor dediğini duymadım...
hatta bir çok 600cc ve üzeri motorda, özellikle 170cm ve aşağısı arkadaşlar daha garip geliyor benim gözüme..
karakteri bakımından spor motorlara uzun boylu birisinin kapanması, kısa boylu birisinin kapanmasından daha garip olabilir elbette.
Ama mesela, boyun 210 cm olmadıkça, mesela vfr800 üstüne hiç de komik durmazsın. yada motor sana saplanmış gibi olmaz.
yada er6f üstünde de öyle...
Ama şimdi er6f ile vfr800'ü kıyaslayamazsın. vfr kodumu oturtur. er6 da rahat bi yol motorudur. ikisini aynı elde tartmak zor olur. bana sorarsan ikisinde de normal bir insan evladı ( 160 - 200cm arası mesela ) komik de durmaz, saplanmış gibi de durmaz.
Ha, gidonu otomobil direksiyonu gibi tutan bir arkadaşı vfr800 üstünde görmek epey komik olur mesela... kırmızı ışıkta ön tekeri başka, arka tekeri başka yönlere giden hayabusa sürücüleri de epey komik olur

...
neyse, haddimi aştım. söyleyeceğimi söyledim susayım
