Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İrfan arkadaşım; gönlünün temizliğini satırlarına yansıtmışsın (temiz kalpli bir insan olduğunu zaten forumdaki mesajlarından biliyoruz.) Senin kadar aşırıya kaçmamak şartıyla birçok arkadaşımız aynı şekilde düşünüyordur ama ne yazık ki her zaman beceremiyoruz, sonradan üzülmekse işe yaramıyor... "Aşırıya kaçmak" ifadesini kullanma nedenim ise "otu moku kafaya takan bi adamım içten içe beni kemirmekte" şeklindeki sözlerin. Yaptığımız şeyi sonradan düzeltme şansımız yoksa çok da kendi kendimizi kemirmemek gerekir diye düşünüyorum. Bu arada, evime izinsiz giren adamla hiçbir şekilde empati kuramam; zarar vermemiş olsa bile mahremiyetime girmesi beni delirtmeye yeter. Verdiğin örnekteki gibi kapıyı açmayıp camı kırana ise kafayla dalmak isterim. 










