başkasının penceresinden bakabilmeyi biliyormuyuz ?

Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İrfan arkadaşım; gönlünün temizliğini satırlarına yansıtmışsın (temiz kalpli bir insan olduğunu zaten forumdaki mesajlarından biliyoruz.) Senin kadar aşırıya kaçmamak şartıyla birçok arkadaşımız aynı şekilde düşünüyordur ama ne yazık ki her zaman beceremiyoruz, sonradan üzülmekse işe yaramıyor... "Aşırıya kaçmak" ifadesini kullanma nedenim ise "otu moku kafaya takan bi adamım içten içe beni kemirmekte" şeklindeki sözlerin. Yaptığımız şeyi sonradan düzeltme şansımız yoksa çok da kendi kendimizi kemirmemek gerekir diye düşünüyorum. Bu arada, evime izinsiz giren adamla hiçbir şekilde empati kuramam; zarar vermemiş olsa bile mahremiyetime girmesi beni delirtmeye yeter. Verdiğin örnekteki gibi kapıyı açmayıp camı kırana ise kafayla dalmak isterim. :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan arkadaşım; gönlünün temizliğini satırlarına yansıtmışsın (temiz kalpli bir insan olduğunu zaten forumdaki mesajlarından biliyoruz.) Senin kadar aşırıya kaçmamak şartıyla birçok arkadaşımız aynı şekilde düşünüyordur ama ne yazık ki her zaman beceremiyoruz, sonradan üzülmekse işe yaramıyor... "Aşırıya kaçmak" ifadesini kullanma nedenim ise "otu moku kafaya takan bi adamım içten içe beni kemirmekte" şeklindeki sözlerin. Yaptığımız şeyi sonradan düzeltme şansımız yoksa çok da kendi kendimizi kemirmemek gerekir diye düşünüyorum. Bu arada, evime izinsiz giren adamla hiçbir şekilde empati kuramam; zarar vermemiş olsa bile mahremiyetime girmesi beni delirtmeye yeter. Verdiğin örnekteki gibi kapıyı açmayıp camı kırana ise kafayla dalmak isterim. :)

anlıyorum üstadım şu hırsız ve aracımın camını kırıp giren şahıslar hakkında yanlış örnekleme yaptım sanırım alakasız :) hırsıza empati kurulurmu komik bir durum :)

lakin yinede ulen bu adam çalıyor bunu acaba neden yapıyor diyede düşünüyorum :) yoksa o anda hırsızı görmüş olsam zannederim bende senin gibi dalardım, olmadı yakalardım, kaçarsa kovalardım oda olmadı kaçmadı ben orayı terkederdim :)

benim 90 bin bakımı geldi sanırım acilen yapmam lazım sistem hata veriyor :)

---------- Post added at 23:04 ---------- Previous post was at 22:54 ----------

Baskasinin penceresinden bakmayanlarin penceresi de dahil mi konuya?::blusssh:

onları uçurumdan itikle ilkay abi :cherry:

---------- Post added at 23:06 ---------- Previous post was at 23:04 ----------

bu empati dediğiniz olay kültürle gelen birşey yani bizim memlekette bulamazsınız

kültür diyorsun da dostum ben okumadım ilkokul mezunuyum ne olcek şimdi :cherry:

---------- Post added at 23:11 ---------- Previous post was at 23:06 ----------

Ne güzel yazmış Vikipedi...



Empati kurabilen insana saygım sonsuzdur...



hahh benim anlatmaya uğraştığım şey tam senin yazdıkların işte lakin empati kelimesinin anlamını bildiğim halde aklıma gelmedi :)

---------- Post added at 23:15 ---------- Previous post was at 23:11 ----------

valla bu konuda trabzonlu hemşerilerime katılıyorum şahıs önce çekip vurulur daha sonra "abi ayıptır sorması mevzu neydi" diye sorulur :queen:

bu konunun da üzerinde durmak lazım , çekip furmak bazen en kestirme yol gibin görünüyor ama çözüm değil :) yok yok aslında direkt beynine sıkacan :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Senin yaptığında yanlış yok,olman gereken,seni sen vede bizim sevgilimiz yapan uslup&anlayıştır.Değişmeye kalkma bu saatten sonra yapamazsın.
Diğer bir örnekleme ise yalnızca mal mülk edinirim diye sakın yırtınma,talih oyunlarında şansın yoksa üstündeki tulumla gidersin bak demedi deme.
Buda bana göre en saygı duyulacak erdemlerdendir.
Para çoklarının huyunu değiştirmiştir.
Abi ne oluyor ya konu nereye geldi,ya irfan bi yürü git abi ya....::sos::::biggrinn
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Senin yaptığında yanlış yok,olman gereken,seni sen vede bizim sevgilimiz yapan uslup&anlayıştır.Değişmeye kalkma bu saatten sonra yapamazsın.
Diğer bir örnekleme ise yalnızca mal mülk edinirim diye sakın yırtınma,talih oyunlarında şansın yoksa üstündeki tulumla gidersin bak demedi deme.
Buda bana göre en saygı duyulacak erdemlerdendir.
Para çoklarının huyunu değiştirmiştir.
Abi ne oluyor ya konu nereye geldi,ya irfan bi yürü git abi ya....::sos::::biggrinn

özer abi belli sendede var bi işlem hatası :cherry: senin ramlerde ısınmış ,:cherry::p nasılsın abi yaramazlık yok demi ?
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
İrfan aga ; açtığın konu çok güzel bir sosyolojik konu.. Tebrik ediyorum her zaman ki gibi güzel mevzulara değiniyorsun..:cat:
Şimdi bende empati yaptım..:cherry: Daha yeni şimdi yaptım.. Sen motorun yağını değiştirirken oldu bu durum..:cherry: İnan çok iyi , bi o kadarda kötü bir durum.. :pl:
Aslında çok üzüldüm ..:salut: Nedenine gelince sen motora 1 litre yağ koy, sonra 250 gram yağ al..:queen::queen: olacak iş mi şimdi bu...senin yerine kendimi koyarak konuyu daha iyi anladım abi.. :queen:
teşekkürler.. devamını bekleriz bu tarz konuların :rendeer:







 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Piyamistim İrfanım sosyal mesaj senin neyine !

Sen git düdüklü tencereden zaman makinesi yap , ne bilim puset ten buggy yap. Birşeyler icat et seyredip keyiflenelim. Bırak bu işlerle uğraşan çakma sosyoluğumuz bolca var :)

İşçisin sen işçi kal giy bakim tulumları .

NOT: Birdaha da böyle boş işlerle uğraşırken görmim seni :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Piyamistim İrfanım sosyal mesaj senin neyine !

Sen git düdüklü tencereden zaman makinesi yap , ne bilim puset ten buggy yap. Birşeyler icat et seyredip keyiflenelim. Bırak bu işlerle uğraşan çakma sosyoluğumuz bolca var :)

İşçisin sen işçi kal giy bakim tulumları .

NOT: Birdaha da böyle boş işlerle uğraşırken görmim seni :p

tamam yauu bilader ne bağırıyon barnak kadar çocuğa :cherry:
motürüme artçı kol dayama yapıyorum geçmeli çıkmalı bir şey olacak bizim hanım keyfine düşkündür birazda bakalım nası birşey olacak yarın montajını yapacağım inşallah az işi kaldı :cherry:

---------- Post added at 23:11 ---------- Previous post was at 23:05 ----------

İrfan aga ; açtığın konu çok güzel bir sosyolojik konu.. Tebrik ediyorum her zaman ki gibi güzel mevzulara değiniyorsun..:cat:
Şimdi bende empati yaptım..:cherry: Daha yeni şimdi yaptım.. Sen motorun yağını değiştirirken oldu bu durum..:cherry: İnan çok iyi , bi o kadarda kötü bir durum.. :pl:
Aslında çok üzüldüm ..:salut: Nedenine gelince sen motora 1 litre yağ koy, sonra 250 gram yağ al..:queen::queen: olacak iş mi şimdi bu...senin yerine kendimi koyarak konuyu daha iyi anladım abi.. :queen:
teşekkürler.. devamını bekleriz bu tarz konuların :rendeer:

[url]http://img23.resimup.net/di/XIMK.jpg[/URL]

[url]http://img47.resimup.net/di/BHCF.jpg[/URL]

[url]http://img57.resimup.net/di/N5TC.jpg[/URL]

[url]http://img59.resimup.net/di/3CWZ.jpg[/URL]




ulen çakma ybr ci ne aralık yükledin bu rezilliği :cherry: tühhh motüre bak leşşş gibinnn :cherry:

empati yapalım beylerr empatiii, yıkayacaktım şeyy oldu ehemmm öhümmm...:p

o eskimiş yağı koyduğumuz yağ kabını daha yakından çekeydin ya ! :) 1 litre olduğunu herkez görsün neymiş honda yağ yakıyormuş brehh brehh brehhh :queen:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
tamam yauu bilader ne bağırıyon barnak kadar çocuğa :cherry:
motürüme artçı kol dayama yapıyorum geçmeli çıkmalı bir şey olacak bizim hanım keyfine düşkündür birazda bakalım nası birşey olacak yarın montajını yapacağım inşallah az işi kaldı :cherry:

---------- Post added at 23:11 ---------- Previous post was at 23:05 ----------






ulen çakma ybr ci ne aralık yükledin bu rezilliği :cherry: tühhh motüre bak leşşş gibinnn :cherry:

empati yapalım beylerr empatiii, yıkayacaktım şeyy oldu ehemmm öhümmm...:p

o eskimiş yağı koyduğumuz yağ kabını daha yakından çekeydin ya ! :) 1 litre olduğunu herkez görsün neymiş honda yağ yakıyormuş brehh brehh brehhh :queen:

hadi hadi kıvırma.. sen ybr cinin önünde motoru soyarsan böyle dile düşersin :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hadi hadi kıvırma.. sen ybr cinin önünde motoru soyarsan böyle dile düşersin :queen:
farkındayım hayatımın yanlışını yaptım zaten yağı değişmekle :queen:




kol dayamalar bitmek üzre 1 saat oldu atölyeden eve çıktım geçmeli bir şey olacak istendiğinde ileri geri kayarlı ve bir hareketle yan yatacak ,istersen çıkartabileceksin şekerim ama sen gittiğinden beri düşündüm üzerinde yani yaklaşık 8 saat :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
farkındayım hayatımın yanlışını yaptım zaten yağı değişmekle :queen:




kol dayamalar bitmek üzre 1 saat oldu atölyeden eve çıktım geçmeli bir şey olacak istendiğinde ileri geri kayarlı ve bir hareketle yan yatacak ,istersen çıkartabileceksin şekerim ama sen gittiğinden beri düşündüm üzerinde yani yaklaşık 8 saat :)

Hadi bakalım şekerim eminim güzel bir iş çıkaracaksın.. krom mu olacak yoksa siyah boya atacakmısın.. sana benim gibi çırak lazım ha :cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
son hali böyle oldu :) her tarafını siyaha boyamayacağım bazı yerleri kaynaktan yandığı için boyanacak ama temiz yerleri krom kaplama kalsın bakalım nasıl duracak :) tek bir nazik parmak hareketiyle çıkarılıp atılabilecek :)




 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
İrfan aga iyi iş çıkarmışın.. şimdi ben muhabbeti bildiğim ve gördüğüm için sıkıntı yok ..millet şimdi bunlar nediyo falan der:queen:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Aga; son projen hakkında ne düşünüyorsun .. son durum nedir ? fotolar basına sızmış :queen:














 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
:p



hakan aga karar versin bakalım :) yedek motoru getirsin hele ismi neydi yauuu lambretta mı ? 1954 modeldi değilmi ? zor ama imkansız değil genel hatları adam olur motor aksaamı parça sıkıntısı yaşatırsa , bana sıkıntı olur zaman kaybettirir araya soğukluk girmesin işe başlayınca bitirmem lazım:)

orjinaline sağdık kalacağız onu anladımda orjin parçayı nerden bulacağım onu düşünmekteyim :cherry: adamlar ne motor yapmışlar yahu babamdan yaşlı :)

uzun ince bir yoldayım .....
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
:p



hakan aga karar versin bakalım :) yedek motoru getirsin hele ismi neydi yauuu lambretta mı ? 1954 modeldi değilmi ? zor ama imkansız değil genel hatları adam olur motor aksaamı parça sıkıntısı yaşatırsa , bana sıkıntı olur zaman kaybettirir araya soğukluk girmesin işe başlayınca bitirmem lazım:)

orjinaline sağdık kalacağız onu anladımda orjin parçayı nerden bulacağım onu düşünmekteyim :cherry: adamlar ne motor yapmışlar yahu babamdan yaşlı :)

uzun ince bir yoldayım .....

İrfan abi o motor biraz zor yürür ..muhtemelen motor yapacaksın ona.. parçası olmayan bir ürünün orjinaline nasıl sağdık kalacaksın
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
O motordan bi cacık olmaz ( gaz vermek için değil ) enerjini daha ele avuca gelir bir yerde harca.
Mesela benim jawayı getirim sana :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
:p:queen:
İrfan abi o motor biraz zor yürür ..muhtemelen motor yapacaksın ona.. parçası olmayan bir ürünün orjinaline nasıl sağdık kalacaksın

görsel aksaamı zaten üzerinde kaporta vs. yalnız motor parçaları eksiksiz olmalı hadi onuda geçtik , acaba durumları nasıl hakan agada hem trabzon olsun diyo hemde en ön koltuk olsun diyo bide utanmadan çekirdek çitleteyim diyo :cherry:

bana versin işte ona bir popcorn scooter motoru atalım , mezite yada meteye dehleriz :cherry: meteye de iyi gider süspansiyonlarına hasta oldum zatii :cherry:

---------- Post added at 00:30 ---------- Previous post was at 00:24 ----------

O motordan bi cacık olmaz ( gaz vermek için değil ) enerjini daha ele avuca gelir bir yerde harca.
Mesela benim jawayı getirim sana :p

sorma eyübüm acyübüm yauuu :) bu gün karamürselden bi abimiz bütün kaportacıları tamircileri gezmiş ucu bana kadar geldi bir arkadaş vasıtası ile bakmaya gittik motora :)

oneee yahuuu motürü bir gördüm fena oldum :) aslında bana hediye etse kafama göre takılsam adam ederim, lakin yok illa orjinal gibi toplatacağım ve buralarda şehir içi takılacağım diyor :)

bende sana 2. el bi scooter parasına gelir dedim onu peşin peşin söyleyeyim , bakalım yedek motoru varmış :) zaten üst motor yoktu üzerinde silindir, piston yoktu fareler yemiş :cherry:

motor kısmı muamma:)

jawa derken 350 likmi ? ne durumda ?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Jawa 125 sport 2007 model var. Üzerindeki motor sökülücek onun yerine yamaha rx 115 motoru takılıcak (oda herşeyi ile yedekte duruyor. )

Ne dersin varmısın yokmusun :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Jawa 125 sport 2007 model var. Üzerindeki motor sökülücek onun yerine yamaha rx 115 motoru takılıcak (oda herşeyi ile yedekte duruyor. )

Ne dersin varmısın yokmusun :p

cawanın motürü ne olcek :cherry: :queen: rx 115 ufak gelmezmi biraz ? şasiye :) gerçiii aman aman incelemedim ama çekeriz kulklarını uydururuz sıkıntı olmaz resim yokmu resim ? :)

valla getir kanka yaza yetiştirelim :)

bu akşam yine gözüme çapak kaçtı, hepte sağ gözüme kaçıyor ne hikmetse:) ufaktan uykumu kaçırdı yauuu:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst