başkasının penceresinden bakabilmeyi biliyormuyuz ?

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
şimdi irfanım ben gözlük taktığım için devamlı pencereden bakıyorum çok iyi algılıyorum..etrafı...:mrgreen: malesef konu ti ye alınmış bende dahil..oldum:)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
işin bütün espirisi bi tarafa biz başkasının penceresinden bakamıyoruz kardeşim
biz başkasının penceresinden bakabilseydik burda bukadar saçma konu açılmazdı
taksiciler ve araba sürücüleri bizii ezmeye kalkmazdı
motosiklet sürücüsü olduğumuz halde başkalarına ders vermeye kalkmazdık
trafiğimiz bu kadar sıkıntılı olmazdı
eğitemiyoruzda kendimizi içimizde uyur halde olan magandalığımızı kovamıyoruz benliğimizden
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
1)CEVAP: Maalesef bilmiyoruz...
2) Konu alkışı haketmiş.... Sizin düşünce yapınızda olan insanların olduğu dünyada herkese yer var...YALNIZ Şunu belirtmek isterim ki Sizin düşünceniz EMPATİYE ilave olarak BAŞKA İNSANLAR HAKKINDA HEP İYİ NİYETLİ DÜŞÜNME mantığı da var... İkisi bir araya gelince tadından yenmez bir insan olmuşssunuz belli ki :queen::queen::queen:

Örnek:(Konunun inançla,islamla,hristiyanlıkla, vs.. bir alakası yoktur sadece örnektir derdimi anlatmak bakımdan. )
Oruç tutan kişi : Yaw şu bizim Mehmet'e baksana Ramazan ayında lokantaya girmiş TIKINIYOR...DİNSİZ...(vs...vs...)
Oruç tutanın arkadaşı İNSAN : Sağlık problemi var heralde.....Bizler sağlıklıyız oruç tutabiliyoruz ne güzel ...şükretmek lazım....

Sevgiyle Kalın..
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Filozof olacak adamlarsınız vallahi bu siteyi dahada sevmeye başladım. :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün akşam Moderatör Olcan Bey ile bu konuda yazıştık. Herkesin algısı farklı; onlarca kişinin beğeniyle takip ettiği konuyu bir takipçi arkadaşın beğenmemesi ve küfredeceğini belirtmesi konunun silinmesine sebep oldu. Konunun kapanış şeklinin nahoşluğuna dikkat çektim kendisi de forum kurallarına dikkat çekti. Diyeceğim o ki zamanlama meselesi. Algının temelinde bilişsel altyapı ve beklentiler bulunuyor deneyimler ve kuralların katkısıyla. Forumda ki iletişim sıkıntısı da bundan kaynaklanıyor.

Not : "otopsici" kardeş dün akşam ki mevzu, sana laf dokundurduğumu düşünme olayı örnek verme adına yazdım.

Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst