- Katılım
- 20 Ocak 2012
- Mesajlar
- 4
incelediğim kadarıyla 33hp ve 366cc bi motosiklet o dediğiniz pumarex ve onun fiyatına 2.el bi f650gs alınabiliyor bunlar ne sattıklarının farkında değil galiba 9binliraya o motor? bilmiyorum, bilemedim...
Soyhan ve Yusuf arkadaşım fiyatlar ortada ben motor kullanmaya yeni başlıycam sayılır bu şartlarda sıfır TAY-200 almam doğru olurmu. Vitesli motor fazla deneyimim yok ancak bi yerleden başlamak gerekiyor. Gördüğüm kadarıyla görüntü fiyat ve işlev açısından en uygun bu siz tecrübeli olarak . Ne dersiniz......