Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
arkadaşalr bugün metzeller marka lastik aldım muhteşem viraj kabiliyetim ve yol tutuşum arttı parasının hakkını verdi bu lastik kullanıcılar için tavsiye edilir normal ölçülerimiz 130-90/15 iken ben 140-90/15 aldım gayet memnunum kazasız belasız sürüşler herkese
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
arkadaşalr bugün metzeller marka lastik aldım muhteşem viraj kabiliyetim ve yol tutuşum arttı parasının hakkını verdi bu lastik kullanıcılar için tavsiye edilir normal ölçülerimiz 130-90/15 iken ben 140-90/15 aldım gayet memnunum kazasız belasız sürüşler herkese

Peki öne birşey almadınız mı? Arkayı büyüterek benzin sarfiyatı birazcık artmış olacak.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Arkadaşlar pirelli sport demonalrımı almak isteyen varsa yaklaşık 1000km kullandım, motorumu parça parça satıyorum lütfen aklınızda olsun her türlü parçada yardımcı olurum. Dediğim gibi 0 ayarında pirelli sport demonlarım var uygun fiyata bırakmayı düşünüyorum, yeni bir kafa grenajı var, zincir yaklaşık 300km de, jantlarımı satıyorum, kaliperler ön amortisör aklınıza ne gelirse önce bir bana sorun yardımcı olurum. Üzücü olsada motor kısmında altından kalkamıcağım seviyede hasar olduğundan bu şekilde satmaktayım :( ilk göz ağrımdı kötü oldu.YENİ KASALARDA OLMAYAN YÜKSEKLİK AYARLANABİLİR ARKA AMORTİSÖRDE MEVCUT.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
arkadaşalr bugün metzeller marka lastik aldım muhteşem viraj kabiliyetim ve yol tutuşum arttı parasının hakkını verdi bu lastik kullanıcılar için tavsiye edilir normal ölçülerimiz 130-90/15 iken ben 140-90/15 aldım gayet memnunum kazasız belasız sürüşler herkese
Ben de bu tercihine imrenek bu lastiği int.te aradım,bulamadım; bulduğum bir ikisi de tubeless çıktı.Dış lastik olarak ben de aynı şekilde arka lastiği değiştirebilirim. Yardımcı olursan sevinirim ERSAY. Kaç lira, nasıl getirtebilirim?
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
:pale:Yurtdışı (Çin/Tayvan vs) sitelerde 130/90/15 o kadar çok dişli lastik var kı! 130/90/15 8pr olarak girince görebiliyorsunuz. biz bir süre daha beklesek belki ülkemize getirirler:pr:
:jocolor:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
hangi sitelerde? gönderisi vardır belki yoksa bile görüşülüp yollatılabilir kanımca fiyatlarda uygunsa alınır mis gibi kullanılır :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
sünger ise zaten yağla yıkanıp sıkılıp öyle takılıyor. usta tam sıkmadıysa yağlı gözüküyordur. yağ iyidir pislikler yapışıp kalır.
ayrıca yağ değişiminde fazla yağ katman buna sebeb olabilir, ayrıca çok uzun süre devirli kullanmanda buna sebep olur. aslında korkulacak birşey yok.
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
:mrgreen:çin, tayvan vb. motor sitelerinde 130/90/15 dişli lastik çeşitleri var. tam hatırlamıyorum ama giando, kangda, kenda vb. firma adları altında. bu sitelerden bazılarında giriş yapıp lastik siparişi vermeye çalıştım. fakat en az-minimum 500 adet gibi şartları var.
bu sitelere (130/90/15 yazarak girdim)-yabancı siteler- türkçeye çevrilsinmi seçeneği işaretleyip anlamaya çalıştım-çoğu türkçeye çevriliyor. fakat tek lastik-iki lastik talebini karşılamıyorlar.
Arkadaşlar, siz de uğraşın, başarılı olan olursa bize de bildirsin.
Ben biraz teknoloji konusunda geri kalmışım gibi.
Bu konu artık tay 200cülerin onur mselesi gibi bir şey oldu. Bulalım alalım bu lastikleri de istersek takmayalım motorumuza, soran olursa gösteririz.(Ben ilk gün takarım)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Arkadaşlar 0 gibi bir çift pirelli sport demonum var sadece 1000km kullanıldı kimsenin ilgisini çekmiyomu? kış geliyo bende kullandım 200gy yi çin lastikleriyle kış çıkmaz adamı sakat bırakır valla :p
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
Ben de bu tercihine imrenek bu lastiği int.te aradım,bulamadım; bulduğum bir ikisi de tubeless çıktı.Dış lastik olarak ben de aynı şekilde arka lastiği değiştirebilirim. Yardımcı olursan sevinirim ERSAY. Kaç lira, nasıl getirtebilirim?

benim aldığım lastikte tubless bi sıkıntı yok zaten artık bütün lastikler tubless izmir ergür motodan netten siparişle aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

Peki öne birşey almadınız mı? Arkayı büyüterek benzin sarfiyatı birazcık artmış olacak.

önde duro var onuda 500km önce değişmiştim sıkıntım yok yakıtım 1 kuruş arttı yol tutuşum 100 kat arttı
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
kefeee kafa grenajının resmini koyar mısın alacam ben bi tane yabancıya gitmesin
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
arkadaşlar buraya bişeyler yazıyorsanız lütfen arkasında durunuz
satılık şu var bu va deyipte eğer takibini yapmayacaksanız boş yere buralara bişeyler yazmayın
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Sonbahar,kış...Ve bizim Tay 200'ler istirahate çekildi. Çünkü ne ıslak yolda, ne çamurda, ne toprakta gidebilir. Bir de tanıtımında "Doğayı yeniden keşfedeceksiniz." lafı yok mu?! Ben ekonomik durumuyla, işyerimin uzaklığı nedeniyle yaz kış motora binmek zorunda olan biriyim. Düşmeden, ıslakta buzda kaymadan,çamurda toprakta devrilmeden işimi gücümü bu motorla halletmeye çalışan bir kişi. Arka lastik sorunu ki hem ne sorun, enduro-kross çakması motorumuza skoter lastiği takıp geçmiş adamlar. Biz de salako tarzı eh deyip geçmişiz!

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

Bu motoru satmayacağım.Çünkü alana yazık!
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Arkadaşlar, Kanuni Caracal 200'ün arka lastiği tube type 130/90/15. Ve bu lastik dişli.(Bizim motorunki gibi yaşvak değil)
Bu lastiği bulmamda lütfen bana yardımcı olun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

yaşvak : o yani.
inbne gibi puşt gibi bişey yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst