Sonbahar,kış...Ve bizim Tay 200'ler istirahate çekildi. Çünkü ne ıslak yolda, ne çamurda, ne toprakta gidebilir. Bir de tanıtımında "Doğayı yeniden keşfedeceksiniz." lafı yok mu?! Ben ekonomik durumuyla, işyerimin uzaklığı nedeniyle yaz kış motora binmek zorunda olan biriyim. Düşmeden, ıslakta buzda kaymadan,çamurda toprakta devrilmeden işimi gücümü bu motorla halletmeye çalışan bir kişi. Arka lastik sorunu ki hem ne sorun, enduro-kross çakması motorumuza skoter lastiği takıp geçmiş adamlar. Biz de salako tarzı eh deyip geçmişiz!
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------
Bu motoru satmayacağım.Çünkü alana yazık!