Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Arkadaşlar, Kanuni Caracal 200'ün arka lastiği tube type 130/90/15. Ve bu lastik dişli.(Bizim motorunki gibi yaşvak değil)
Bu lastiği bulmamda lütfen bana yardımcı olun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

yaşvak : o yani.
inbne gibi puşt gibi bişey yani

yanlış hatırlamıyorsam onun üzerindeki lastik de shinko idi? kuralkanın sitesine baktım ön lastik var 150tl ama arka lastik yok caracal'ın...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
daha helvasını yemedik, yani resmi olarak ölmedi. yaz gelsin hepsi dirilir zombi gibi.
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
daha helvasını yemedik, yani resmi olarak ölmedi. yaz gelsin hepsi dirilir zombi gibi.

Ya ben ne yapayım, yaz kış motor üzerinde günde 70 -80 km. mecburi yol. işyeri uzaklığı ve mecburiyet.... bir de tay 200'ümün buzda ıslakta kıç atmaları, savurmaları yok mu rüzgarda...bir atlatsam bu kışı, biraz para biriktirip kredi filan çekip dişli lastikli bir kross alacağım.tay 200 beni çoookkk mağdur etti.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
Ya ben ne yapayım, yaz kış motor üzerinde günde 70 -80 km. mecburi yol. işyeri uzaklığı ve mecburiyet.... bir de tay 200'ümün buzda ıslakta kıç atmaları, savurmaları yok mu rüzgarda...bir atlatsam bu kışı, biraz para biriktirip kredi filan çekip dişli lastikli bir kross alacağım.tay 200 beni çoookkk mağdur etti.
dostum senin kadar olmasa da bende ayda 1000km yapıyorum. bendeki tay değil kros cinsi ama sanma ki bizim savrulma kıç atma problemi yok. bizde-de var dişli lastik en çok karda işe yarıyor. onun dışında asfaltta çok avantaj salamıyor. kış lastiği almanı öneririm. hatta almadan almış bir arkadaşın motorunu dene. sonuçta ıslak zemin yada kış lastiğinden mucizede beklememek gerek.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
adamdan bi kafa grenajının resmini istedik sesi soluğu kesildi :)

naparsınız çılgın moturcular dişli lastik iyidir tavsiye ederim ben kullanıyorum
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Sevgili sessiz sedasız AS 200 GY kullanıcıları nasılsınız?

Motosiketimi, bazılarınız hatırlar kırmızı-siyah şeklinde boyamıştım.Boyadığım renktende sıkıldım ve yeniden boyadım :) Birkaç sticker elcik felan derken birşeylere benzedi.

Buyrun resimler:

25122011p.jpg


25122011003.jpg


25122011002.jpg


25122011001.jpg


Arkadaşlar bir sorum olacak..Acaba aranızda farklı bir hava filtresi takan var mı? Bizimkilere hangi motosikletlerin hava filtresi uyuyor.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
fotolarda motorda çok hoş şöyle ktm havası var keratada.
hava filtresi olarak ben hava kompresörlerin filtresinden kullanmaya başladım. sizinkilere de uyarsa tavsiye ederim. yuvarlak ama sağından solundan ( duruma göre alttan ve üsten ) biraz bastırınca elips oluyor cuk oturuyor.
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Soykan67, motorun çok hoş olmuş. Ben de beyaz/lacivert boyayacağım.Sprey boya uygun olur mu?
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Soykan67, motorun çok hoş olmuş. Ben de beyaz/lacivert boyayacağım.Sprey boya uygun olur mu?

Olur bende sprey boyayla boyadım zaten.Bir kere boyadımı devamı gelir benim gibi :) Plastik ya sıkıldıkça boya gitsin :) Ama ruhsatla ilgili bir problem olabilir.O yüzden ben siyahı çoğunlukta bırakmak zorunda kalıyorum hep.

Bu arada daha önce sprey boya ile bu tarz boyama yapmadıysan internette nasıl boyanır araştırmanı öneririm.Benim bazı yerlerde boya aktı.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
arkadaşlar bende yuan marka 150gy model cross motor var acaba sizdeki grenajlar koltuk ve benzin deposunu benim motora takabilirmiyim eğer olursa dediğim parçaların fiyatını bilen varmı istanbulda satan yerler nerede birde onu söylerseniz sevinirim
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
arkadaşlar bende yuan marka 150gy model cross motor var acaba sizdeki grenajlar koltuk ve benzin deposunu benim motora takabilirmiyim eğer olursa dediğim parçaların fiyatını bilen varmı istanbulda satan yerler nerede birde onu söylerseniz sevinirim

Uyar mı bilemem ama satılan yerleri Asya Motor'un sitesinde görebilirsin.Servisler sipariş üzerine getiriyor.
 
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
4
selam arkadaşlar bugün asya motor sitesinde yeni motorlar yayınlanmış Major 250 diye model var göze hoş geliyor. Merak edenler için fabrikanın bayilere öenereceği satış fiyatı 6453 lira olucakmış bu model için . ayrıca yeni bir marka daha piyasaya sürmüş racing tarz roodwin 250 bunun fiyatı ise 9209 lira olucak ilgilenenlere....Neden bunları yazdım bende motor almayı düşünüyorum yani modelller çıksın diye bekledim biraz ancak sanırım bunlar biraz tuzlu. İstanbuldan Bayi ile görüştüm Tay-200 modeli 3600 lira taksitlisanırım onu tercih edicem ......

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

iLGİNÇ
DAELİM ROODWİN MODELİNİ SİTEDEN KALDIRDILAR YARIM SAAT ÖNCE.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
selam arkadaşlar bugün asya motor sitesinde yeni motorlar yayınlanmış Major 250 diye model var göze hoş geliyor. Merak edenler için fabrikanın bayilere öenereceği satış fiyatı 6453 lira olucakmış bu model için . ayrıca yeni bir marka daha piyasaya sürmüş racing tarz roodwin 250 bunun fiyatı ise 9209 lira olucak ilgilenenlere....Neden bunları yazdım bende motor almayı düşünüyorum yani modelller çıksın diye bekledim biraz ancak sanırım bunlar biraz tuzlu. İstanbuldan Bayi ile görüştüm Tay-200 modeli 3600 lira taksitlisanırım onu tercih edicem ......

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

iLGİNÇ
DAELİM ROODWİN MODELİNİ SİTEDEN KALDIRDILAR YARIM SAAT ÖNCE.

1-2 sene beklemek lazım.Asya bu ne yapacağı belli olmaz.Major 250'nin görüntüsü fena değil aslında ama o paraya değer mi bilmiyoruz.
 
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
4
Ayrıca arkadaşlar bayiden aldığım bilgi Tay-200 modelin bir üst modeli çıkacağı bilgisini aldığını söyledi. Tay-200 den daha büyük olcağını cantlar fdelan daha büyük
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Ayrıca arkadaşlar bayiden aldığım bilgi Tay-200 modelin bir üst modeli çıkacağı bilgisini aldığını söyledi. Tay-200 den daha büyük olcağını cantlar fdelan daha büyük

Tay'la alakası olmayan bir model çıkacak.400'lük bir enduro sanırsam.Adı da Pumarex enduro xy 400 gibi birşey.Yaptığı anlaşmalalarla yeni modeller geliyor ama bakalım kaliteli mi? Fiyatlar uygun mu?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Tay'la alakası olmayan bir model çıkacak.400'lük bir enduro sanırsam.Adı da Pumarex enduro xy 400 gibi birşey.Yaptığı anlaşmalalarla yeni modeller geliyor ama bakalım kaliteli mi? Fiyatlar uygun mu?

incelediğim kadarıyla 33hp ve 366cc bi motosiklet o dediğiniz pumarex ve onun fiyatına 2.el bi f650gs alınabiliyor bunlar ne sattıklarının farkında değil galiba 9binliraya o motor? bilmiyorum, bilemedim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst