İki tekaüt genç karlar altında Bozdağda ( Kabataşlı Motokurt ) 16 /01/2012

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Karda kışta motosikletle gezmek bir başka valla hele o soğukta mola yerinde içilen çay bambaşka oluyor. Birde yalnız olmadığımı görmek sevindirdi beni :) tebrikler değerli abiler.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
resimler harika süper ötesi.ben buz var diye 10 km lik işe gidemiyorum korkuma ama siz gezi yapmışsınız helal olsun ne denir ki baska..
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
güzel gezi olmuş...venom montunuzun modeli nedir ve soğuk havadaki performansı nasıldı?
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
güzel gezi olmuş...venom montunuzun modeli nedir ve soğuk havadaki performansı nasıldı?

Gri motoru sorduysanız 150 cc Bisan senatör lifan soğuk havada da sıcak havada da performansından çok memnunum süratide bayağ iyi kendi km de son sürat olarak 130 a çıkıyor ama kendi km ne kadar doğru bilmiyorum.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
ümit_150_zc Nickli Üyeden Alıntı

abi montun markası neydi ..yanlış anlasıldı sanırım ???

Kabataşlının kırmızı motoru soruyorsani 110 luk Mondeal cup onunda performansı çok iyi peşimden bir saniye ayrılmadı yaz kış performansı hele hele yakıtı fevkalade.

:p :p

Not: Oturduğum yerden ben üşüdüm :)
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
motor deil abi mont sogugu nekadar hissettiriyo..
motokurt yaşlı olduğu için geç intikal ediyor:queen:,kusuruna bakma artık,onun yerine ben cevap vereyim,montu venom,ama modeli nedir bilmiyorum, onun motorunun rüzgar kesicisi olmadığından üşümüş olsa gerek, benim motora geçti.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Ümit biraz gırgır geçer gibi oldu ama kusura bakma . Dört saat bilgisayarın başında fotoğraf seçmek ve yüklemek için kalınca gözler görmüyor uyduruyor , idrakda zayıfladı anlaşılan ne yapacaksın , nekadar genç ayaklarına yatsakta ihtiyar olduğumuz böyle durumlarda meydana çıkıyor :cherry: Mont a gelecek olursak modelini filan bimiyorum venom marka bir mont soğuga karşı muhafazsından memnunum kısacası korumalı güzel , işlevini hakkıyla gören bir mont herşey gönlünce olsun hoşçakal.......
motor deil abi mont sogugu nekadar hissettiriyo..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kabataşlı abime demiştim sana bi cross lazim diye. İkinize de lazım birer cross artık :)
Sucukta isteriz ayrıca, şişmesin biyerlerimiz :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
tebrik ederim harika bir gezi gerçekten.umarım bizde böyle bir emeklilik geçirebilriz:cat:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Erhan hocam tebrik ediyorum ve çılgınlıklarınızın devamını diliyorum, hörmet ediyorum, ellerinizden öpüyorum ve saygılarımı sunuyorum :)

Valla büyük cesaret hele bi resim var aşağı doğru rampa ve viraj ın olduğu resim, fizik kurallarına göre, ivmelenme, moment, lastiklerin tutunma direnci vs.... bunları alt üst etmiş durumdasınız. Mazallah o motorun orda doğal olarak düşmesi gerekirdi... :) Harbi tebrikler :D


Not: Trabzona gelmenizi dört gözle bekliyoruz.. Alper, siz ve ben kapışacaz... :p
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Tebrikler bu havada gayet zor ama bir yandan da zevkli bir gezinti olmuş...

Aslında buz olmasa, yeni yağmış kalın kar tabakasında sürmek çok zevkli oluyor.İstediği kadar kalın olsun.Motorun altının kara sürterek çıkardığı ses, tekerlerin çamurlukların komple kar ile kaplanması bana çok zevk vermişti.Yokuş yoksa dikkatli kullanıldığında ne patinaj çekiyor ne frende teker kitleniyor.Tabi 10 km hızın üstüne çıkamıyorsun.Ama yazın sürdüğümden çok daha fazla zevk alıyorum...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili X Ahmetciğim yorumların için çok teşekkür , Alperde sende yaza iyi hazırlanın alternatif güzergahlar belirleyin hangi güzergaha karar verirsek o güzergah üzerinden turlarız (özel ede mesaj attım) herşey gönlünce olsun hoşçakal :cat:
Erhan hocam tebrik ediyorum ve çılgınlıklarınızın devamını diliyorum, hörmet ediyorum, ellerinizden öpüyorum ve saygılarımı sunuyorum :)

Valla büyük cesaret hele bi resim var aşağı doğru rampa ve viraj ın olduğu resim, fizik kurallarına göre, ivmelenme, moment, lastiklerin tutunma direnci vs.... bunları alt üst etmiş durumdasınız. Mazallah o motorun orda doğal olarak düşmesi gerekirdi... :) Harbi tebrikler :D


Not: Trabzona gelmenizi dört gözle bekliyoruz.. Alper, siz ve ben kapışacaz... :p
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Hoca hoca yine döktürmüşsün,gençlerin ağzı kulaklarında..
Eh öyle olması gerek,usta-çırak ilişkisi bu. Biz yapalım ki onlarda cesaretlensin ki anne ve babalara,
bak adamlar neler yapıyor,siz beni engellemeye çalışıyorsunuz desinler.
Bu bahar yada yaza inşallah tanışmak nasip olur, sizlerle sürmek çoook eğlenceli olacak.Hissediyorum bunu..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
İnşallah , yaza tanışırız .! Bende gençlerle beraber olmaktan mutluluk duyarım . Hele beni örnek alınacak bir abi olarak görmenizden dahada mutlu oldum. Herşey gönlünüzce olsun sevgili kardeşim . Hoşçakalın
Hoca hoca yine döktürmüşsün,gençlerin ağzı kulaklarında..
Eh öyle olması gerek,usta-çırak ilişkisi bu. Biz yapalım ki onlarda cesaretlensin ki anne ve babalara,
bak adamlar neler yapıyor,siz beni engellemeye çalışıyorsunuz desinler.
Bu bahar yada yaza inşallah tanışmak nasip olur, sizlerle sürmek çoook eğlenceli olacak.Hissediyorum bunu..
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Kabataşlı abime demiştim sana bi cross lazim diye. İkinize de lazım birer cross artık :)
Sucukta isteriz ayrıca, şişmesin biyerlerimiz :)
Evet Erdem kardeşim çok haklısın,bizim tarzımız herhalde bu tür geziler,kısa, günübirlik.Uzun yola da gidiyorduk ancak,uzun yolculuklara bu benzin fiyatlarıyla sanırım tek motosiklette iki kişi olarak gidebileceğiz,ekonomi şart oldu.Sucuk ekmekte herhangi bir kısıtlama yok,kısmet olurda tanışırsak sucuk ekmek size sözümüz olsun:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Helal size gençler.:D
Allah sağlığınızı,dostluğunuzu ve gezilerinizi daim etsin İnşallah,
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
TEKERİNİZE SAĞLIK

inanın gezmiş kadar oldum sayenizde.

kazasız sürüşler dilerim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst