güzel gezi olmuş...venom montunuzun modeli nedir ve soğuk havadaki performansı nasıldı?
Kabataşlının kırmızı motoru soruyorsani 110 luk Mondeal cup onunda performansı çok iyi peşimden bir saniye ayrılmadı yaz kış performansı hele hele yakıtı fevkaladeabi montun markası neydi ..yanlış anlasıldı sanırım ???
ümit_150_zc Nickli Üyeden Alıntı
abi montun markası neydi ..yanlış anlasıldı sanırım ???
Kabataşlının kırmızı motoru soruyorsani 110 luk Mondeal cup onunda performansı çok iyi peşimden bir saniye ayrılmadı yaz kış performansı hele hele yakıtı fevkalade.
motokurt yaşlı olduğu için geç intikal ediyor:queen:,kusuruna bakma artık,onun yerine ben cevap vereyim,montu venom,ama modeli nedir bilmiyorum, onun motorunun rüzgar kesicisi olmadığından üşümüş olsa gerek, benim motora geçti.:cat:motor deil abi mont sogugu nekadar hissettiriyo..
motor deil abi mont sogugu nekadar hissettiriyo..
Erhan hocam tebrik ediyorum ve çılgınlıklarınızın devamını diliyorum, hörmet ediyorum, ellerinizden öpüyorum ve saygılarımı sunuyorum
Valla büyük cesaret hele bi resim var aşağı doğru rampa ve viraj ın olduğu resim, fizik kurallarına göre, ivmelenme, moment, lastiklerin tutunma direnci vs.... bunları alt üst etmiş durumdasınız. Mazallah o motorun orda doğal olarak düşmesi gerekirdi...Harbi tebrikler
Not: Trabzona gelmenizi dört gözle bekliyoruz.. Alper, siz ve ben kapışacaz...![]()
Hoca hoca yine döktürmüşsün,gençlerin ağzı kulaklarında..
Eh öyle olması gerek,usta-çırak ilişkisi bu. Biz yapalım ki onlarda cesaretlensin ki anne ve babalara,
bak adamlar neler yapıyor,siz beni engellemeye çalışıyorsunuz desinler.
Bu bahar yada yaza inşallah tanışmak nasip olur, sizlerle sürmek çoook eğlenceli olacak.Hissediyorum bunu..
Evet Erdem kardeşim çok haklısın,bizim tarzımız herhalde bu tür geziler,kısa, günübirlik.Uzun yola da gidiyorduk ancak,uzun yolculuklara bu benzin fiyatlarıyla sanırım tek motosiklette iki kişi olarak gidebileceğiz,ekonomi şart oldu.Sucuk ekmekte herhangi bir kısıtlama yok,kısmet olurda tanışırsak sucuk ekmek size sözümüz olsun:cat:Kabataşlı abime demiştim sana bi cross lazim diye. İkinize de lazım birer cross artık
Sucukta isteriz ayrıca, şişmesin biyerlerimiz![]()