TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
::152::TÜM MT.AİLESİNİN YENİ YILINI KUTLAR,2012'NİN HUZUR,SAĞLIK,MUTLULUK GETİRMESİNİ DİLERİM.::152::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::152::TÜM MT.AİLESİNİN YENİ YILINI KUTLAR,2012'NİN HUZUR,SAĞLIK,MUTLULUK GETİRMESİNİ DİLERİM.::152::

seninde bora abi herkesin yeni yılı kutlu olsun.inş herkes istediği gibi bir yıl geçirir.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar hepinizin yeni yılı kutlu olsun!!!

Şarkı yazdım sizler için:

cingıl bells cingıl bells cingıl ool dı veeeeyy!!!

:bestmt:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Yeni yılınız Mübarek olsun arkadaşlar :p Önce sağlık sonra mutluluk sonrada bol bol para olur inş...:rendeer:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
O değilde, Apache'sine beyaz far takan oldu mu arkadaşlar? Sonuçlar nasıl?

Apache'ler H2 falan mı kullanıyor ampul modeli olarak?
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Merhabalar Herkesin Yeni Yılını Kutlarım Sağlık Mutluluk Kazasız Cezasız Yıl Dilerim. . .
Eski Yılın Son Fotoğraflarıda Benden Gelsin :) Motorda Yıkandı Mis :)

pic2568.jpg

pic2572.jpg

pic2570.jpg

pic2573.jpg

pic2569.jpg

pic2571.jpg

pic2574.jpg

pic2577.jpg

pic2578.jpg

pic2581.jpg
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
O değilde, Apache'sine beyaz far takan oldu mu arkadaşlar? Sonuçlar nasıl?

Apache'ler H2 falan mı kullanıyor ampul modeli olarak?

beyaz far derken xenon dan bahsediyorsan. zenon apachede pek randumanlı olmuyor bildiğim kadarıyla
bendeki 2008 model h4 ampül kullanıyor.
ben birkaç yere sordum beyaz ampül ( dışı mavi boyanmış olan ) 35w h4 olmaz dediler. 18w beyaz ışık veren varmış çok iyiymiş fln fln dediler. bir deneyim dedim. ışığı sarı ışıkdan güzel fakar yeterince şiddetli aydınlatmıyor.
osram night breaker adlı 55 - 60w bir ampül var aküye veya statöre zarar verir dedikleri için bende takmadım. ama rahat duramıyorum gördüğüm yerde alıp takıcam :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

mehmet_gemli hocam tabiri yerindeyse kız gibi duruyor motor :D üstüne binmeye kıyamaz insan :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

birde herkese hayırlı bir sene dilerim.
 
Katılım
25 Şub 2009
Mesajlar
3
Herkesin Yeni Yılı Kutlu Olsun

Herkesin Yeni Yılı Kutlu Olsun . Bu Yıl Herkese Sağlık, Mutluluk, Huzur Getirsin İnşallah.
IMG_59042.jpg

IMG_59162.jpg

IMG_59202.jpg

IMG_59222.jpg

IMG_59894.jpg
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
O değilde, Apache'sine beyaz far takan oldu mu arkadaşlar? Sonuçlar nasıl?

Apache'ler H2 falan mı kullanıyor ampul modeli olarak?
bende xneon var gayet memnunum :))

bu arada benım arka sag sınyal catlamıs su alıo ıcıne fıyatı ne kadar sag arka sınyal tek olarak satılıomu yoksa ıkı sı takımmı satılıo :))
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
arkadaşlar size bi link vereyim daha önce izlemediyseniz çok güleceğinizi düşünüyorum aynı zamanda gaziantebin motorlarla nekadar iç içe olduğunun göstergesidir diye düşünüyorum. http://www.youtube.com/watch?v=zsJMI13oxRo&feature=related

---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:35 ----------

bende xneon var gayet memnunum :))

bu arada benım arka sag sınyal catlamıs su alıo ıcıne fıyatı ne kadar sag arka sınyal tek olarak satılıomu yoksa ıkı sı takımmı satılıo :))
imperiaer, xenon farı nezamandan beri kullanıyorsun herhangi bi sorun yaşadınmı belli kural falan uyguluyormusun işte sadece akşamları açmak gibi. farın fiyatıda bildiğim kadarıyla 15 tl galiba.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
arkadaşlar size bi link vereyim daha önce izlemediyseniz çok güleceğinizi düşünüyorum aynı zamanda gaziantebin motorlarla nekadar iç içe olduğunun göstergesidir diye düşünüyorum. http://www.youtube.com/watch?v=zsJMI13oxRo&feature=related

---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:35 ----------

imperiaer, xenon farı nezamandan beri kullanıyorsun herhangi bi sorun yaşadınmı belli kural falan uyguluyormusun işte sadece akşamları açmak gibi. farın fiyatıda bildiğim kadarıyla 15 tl galiba.
6 aydan berı takılı xneon var gunduzlerı yakmıyorum sadece parkları ve gunduz farı takdırdım farın altına onları acıyorum ama acsanda sıkıntı olmaz tek uyguladım kural gece olsun gunduz olsun xneon farı 120 dk dan fazla yakmıyorum yane her 120 dkda bı 15 20 dk dınlendırmek gerekıo xneonu soguması ıcın bana baglantıyı yapan elektırıkcım oyle dedı benım ıcın sorun olmuo xneon olmasa dahi ben motorla gezıntıye cıktıgımda ıkı saatte bır cay sıgara molası verırım ztn o yuzden bende pek bı sorun olmuyor:)

---------- Post added at 21:57 ---------- Previous post was at 21:52 ----------

tek satılıyor,20 tl.

abı bu sınyal farında cızgı gıbı bır catlaklık var acaba bu motoru almadan once ıthalat sırasında fılan olmus olabılırmı cunku benım motorun kazası fılan yok ayrıca farda hıc surtunme yada carpısma ızı fılanda yok bunu garantıye sokabılırmıyım ben sankı fabrıkada olmus gıbı bu catlak:)) ve uzun suredır su alıodu ben pek onemsemedım sınyal yanıo nasılsa dıe ama sonunda ampulu patlamıs ıcınede bayabır su dolmus farın:D
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bora abi geçenlerde (2 ay falan) burda bi mağazada aksesuar falan incelerken görmüştüm 15 tl diye demekki ya zam gelmiş yada yan sanayi falan olabilir.

şekil aynı olduktan sonra yan sanayi veya başka motorun olması çok da önemli değil. aynı şekilde ise rahat rahat takmanda bi sıkıntı olacağını sanmıyroum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst