[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
konya ile antalya arasına bı yerdeyız yahu sagın konya solun antalya ne konyalı olduk yıllarca nede antalyalı anlayacagın toroslara bayakı yakın düşer osman aga beklerız
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Selam beyler yaşın küçük tecrüben yok ama on numara bir motor seçmişsin(CBR 250 R ) evet bu motorla izmirden Trabzona gittim ve döndüm dönerkende konyadan geçtim şu an Etkinlik gezifotoğrafları bölümünde CBR 250 R ile trabzondan izmire dönüş 1850 km motokurtun deklanşöründen başlığı altında fotoğraflar yayınlanıyor isterseniz bir bakın hoşçakal
Selam Beyler Aranıza Yeni Katıldım Yaş 17 Teknik Lisenin Anadolu Bölümündeyim Para Biriktiyorum 125 cclik Motorla Eğitim Alıyorum Yaşı Doldurunca İlk Olarak, Ehliyet Sonrada Koruma Kıyafetlerimi Alıp; 250 cc Bir Motorla Aranıza Katılacağım İnşallah.
Gördüğüm Kadarıyla Konu Pek Canlı Değil ama Ben Motorumu Alınca İnşallah Hep Beraber Konya grubunu Canlandırırız Saygılar...
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
Selam beyler yaşın küçük tecrüben yok ama on numara bir motor seçmişsin(CBR 250 R ) evet bu motorla izmirden Trabzona gittim ve döndüm dönerkende konyadan geçtim şu an Etkinlik gezifotoğrafları bölümünde CBR 250 R ile trabzondan izmire dönüş 1850 km motokurtun deklanşöründen başlığı altında fotoğraflar yayınlanıyor isterseniz bir bakın hoşçakal
evet gezinizin hem gidiş hem dönüş öyküsünü okudum fotolarda anlatımda gezide güzel olmuş
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
KONYA mt ye ara sıra gırıp birşey yazmadan varmı varsa ses versın ses gelmıyor buralara
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
konyadaydım bu gun cok na bır hava vardı konyaya kar yagıyordu bozkıra ıse coktana mt yagmıştı bu havada konya mt nın olmaması gayet dogall kımse yokmu huhu...
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
169
Selam beyler yaşın küçük tecrüben yok ama on numara bir motor seçmişsin(CBR 250 R ) evet bu motorla izmirden Trabzona gittim ve döndüm dönerkende konyadan geçtim şu an Etkinlik gezifotoğrafları bölümünde CBR 250 R ile trabzondan izmire dönüş 1850 km motokurtun deklanşöründen başlığı altında fotoğraflar yayınlanıyor isterseniz bir bakın hoşçakal

Takipçilerindenim Erhan Abi CBR250R Başlığını Sürekli Takip Ediyorum Tüm Sayfalarıda Okudum :)




konyadaydım bu gun cok na bır hava vardı konyaya kar yagıyordu bozkıra ıse coktana mt yagmıştı bu havada konya mt nın olmaması gayet dogall kımse yokmu huhu...

Bende Konyadayım da Bu Soğuk Bu Şehirde Hakimken Kimse Cadde Motoru Kallanmaz bu Gün -1 Dereceydi Merkez ama Fena Rüzgar Vardı Donduk :)
Bu Akşam Kar Yağmadı Dün Geceyarısında Merkezde Başladı Kar Sabah Kalktığımda Kardan Eser Kalmamıştı...
Konya Grubunu Motoru Alınca Birlikte Canlandırırız İnşallah :)
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Takipçilerindenim Erhan Abi CBR250R Başlığını Sürekli Takip Ediyorum Tüm Sayfalarıda Okudum :)






Bende Konyadayım da Bu Soğuk Bu Şehirde Hakimken Kimse Cadde Motoru Kallanmaz bu Gün -1 Dereceydi Merkez ama Fena Rüzgar Vardı Donduk :)
Bu Akşam Kar Yağmadı Dün Geceyarısında Merkezde Başladı Kar Sabah Kalktığımda Kardan Eser Kalmamıştı...
Konya Grubunu Motoru Alınca Birlikte Canlandırırız İnşallah :)

Konya motosiklet cenneti ama bi çok kişi bu konuda eğitimsiz, kaskı ceza yememek için kullanan bi kitle var orda, bir de yeni başlayanların 3 - 5 kuruşuna göz dikip kazıklamaya çalışanlar var, aman dikkat bu 2 gruptan da uzak durmalısın.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
4
inşallah yazın canlandırcaz grubu gezilip görülecek bi çok yer var ama organize yok şu kış şartlarındada zor zaten bi tatile girelimde herşey çok güzel olacak. ;)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
arkadaşlar bendeniz nisanda ybr125 ile (sıralama şöyle)konya ,seydişehir,alacabel,toroslardan,cilahana ormanı,muhtelif birçok bozkır ve yörük yayalası,dipsiz göl,sarıotgölü,meşhur aygır(çarşamba çayının doğduğu yer)bozkır kasabaları(sorkun ,çağlayan, dere,ve bozkırdan apa barajı tarafından konya günübirlik ring yapacağım.
tamamı 300 km ..bana katılacak arkadaş varsa haberleşelim.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
kaç gün oldu bi herif çıkmadımı beyaw bana arkadaş.ramizan,m.büüyk nirdeniniz aloow:queen:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
kaç gün oldu bi herif çıkmadımı beyaw bana arkadaş.ramizan,m.büüyk nirdeniniz aloow:queen:

Buradayım osman aga inceden inceye takip ediyorum yanlız değilsin:bounce: rota güzelde arkadaş asfalttan inmezsen ben her yola varım:cat: dağ taş çamur bana göre değil :queen: bir çayımızı içmeye gel dedim hala gelecen var ya 15 ay oldu :king: ben hala ramazan'a gidemedim mahçubum o tarafa gitmeyi düşünüyorum uğrarmıyız..
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
nisan girdimi inş gidelim.ramazana yıkılalım . çay içinde vaalla çok mahcubum en kısa zamanda geleceğim.
telefon açmadan bi geldik yokmuşsun aslında sırayı savdım beyaw.sende uğra beklerim
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
olur Hüseyin aga neden olmasın buradan haberlerşiriz. sırasımı olur osman aga yolun düşerse beklerim:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst