jiminin jibi nihjayet bitti :)

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi sana 50 kere dedim avşar kızıyla bi kilp ayarla bizim aramıza girersen harcarız seni gençliğine yazık olur dağa kaldırırız sonra sı zaten mağlum kurtluk ta düşeni kurtlar yer:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi sana 50 kere dedim avşar kızıyla bi kilp ayarla bizim aramıza girersen harcarız seni gençliğine yazık olur dağa kaldırırız sonra sı zaten mağlum kurtluk ta düşeni kurtlar yer:p

yav ayıp kardeşim...:p adamın başarılarına gölge düşürmeyin...:pyok film yok zart yok zurt...:king:valla edısonun kankileri olsak ampulü bulduğunu dünyaya ilan edemezdi...:king: :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sen ne diyorsun abim adam bu foruma üye olsa gümbürtüye giderdi vallaha:queen:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Adam ampülü buldum diyecek.Biz hemen gırgıra. :) Evet ampülü İrfan abi bulsa ne olur? :) Bence adı ampül olmaz. :queen: Mucitpül. :) İrfan abi benim odada televizyon yok.Bana televizyon yap abi.:)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
İrfan abi bir gün saçlar Dr Emmet Brown gibi gelirse şaşırmayın. :) İrfan abi senin ev nasıl abi? Her şey elektronik.Kumandalı.Mekanik aletlerden mi oluşuyor?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134

tünal abi şu şebeklere bişey söylesene abi yavvv bak nası dalga geçiyolar , çeksene şunların kulaklarını :salut: :cherry::cherry::p:rendeer:

---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:12 ----------

İrfan abi bir gün saçlar Dr Emmet Brown gibi gelirse şaşırmayın. :) İrfan abi senin ev nasıl abi? Her şey elektronik.Kumandalı.Mekanik aletlerden mi oluşuyor?


ooooo bak şimdi hayatının hatasını yaptın :cherry: bende zaten acayip merak ediyordum birisi sorsada evimdeki teknolojiden bahsetsem diye :)

dinlenyecekmisin ? üşenmeden 2 saat yazacam ulen cimcik :cherry:


öncelikle ufak detaylardan başlayayım teknolojik olarak :) binamızın dış kapısı zile basıldığında içerden kontrollü düğmeyle otomatik açılıyor ben yaptım :p

odalara girdiğimde duvarın hemen sağ tarafında ışıkları yakmak için kullanılan düğmeler var ( ben taktım ) :queen:

busdolabı açılınca, ışığı otomatik olarak yanıyor , kapayınca sönüyor orjin..

evin içinde gözle görülmeyecek hareket sensörleri bulunmakta eğer dış kapı anahtar dahilinde zorlama ile açılmışsa, çelik kapı otomatik olarak kapanıp kitleniyor, pencerelerden (dış kısımlardan) çamı kapatacak şekilde hapishane demirleri gibi kafesler saniyeler içinde pencerelere iniyor ve içeriden çıkılması imkansız hale geliyor , yine alarm sistemlerinde olduğu gibi sistem otomatik polis merkezine ve bana cep yoluyla arama yapıyor.

bunu kendi evime yapacağım deney aşamasında:)


garaj kapısı en kısa zamanda otomatik açılır kapanır, sensörlü olacak, aracımda bulunan çip sayesinde otomatik belli mesafe araç garaj kapısına yaklaştığında kapı otomatik açılacak, ve garajın üzeri kapanacak:) yağmurdan :)
araştırma, aşamasında ama kendi evimde olacak :)


bazen evde unuttuğum eşyaları tekrar 2. kata çıkmamak için balkondan sarkıtılan sepetin , otomatik olması hiç fena olmaz hatta daha kuvvetlice bir düzenek yapılıp su damacanası, buzdolabı, çamaşır makinası gibi büyük eşyaları indirip kaldırmakta kullanılabilir bizzzat bu sistem seyyar portatif olursa başka binaya taşınırken kendinizin ve herkezin işine yarayabilir :)

hayal aşamasında :)


çanakkalede görmüştüm çok ilgimi çekti , kendi binamın çatısına sistem kurup kendi elektiriğimi üretmek en azından sarfiyatı en beleşe düşürmek bun yapacam ama rüzgarı bekliyorum essin diye yada bol rüzgarlı bir yerden ev almam icab edecek :)


geçmiş zamanlarda motosiklet kamera aparatının sıkıntısını çok yaşadım motosikletime ve meraklı insanlar için minik bir cimi cip yapılır yada o tarz bişeyler fena da olur yani buda hayal aşamasında:)

yavvv kardeşim benim evim nasıl olacak herkez ne teknolojiyi ,kullanıyorsa bende onu kullanıyorum işte :cherry::queen::p

ama sen zihni sinir deyince artık o herifin projelerini görüp kendisini izleyemiyorum hasta oluyordum o karaktere , aklıma yukardaki yazdıklarım geldi ,


öperim gıdışından...:cherry::cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi sende bi karadenizli ruhu olduğunu biliyordum :p e burdada belli etmişsin zaten.. hadi bakalım sende bizdensin :)

aynen kardeşim evet karadenizliyim sayılır ama baya ğı bi batısından hatta edirneyi de geç bulgaristanda bayağı yakın karadenize :):p

karadenizli çok arkadaşım var karadenizli olsun taştan olsun ...:thumleft:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Ellerinize sağlık Benimde klipim yeni çekildi ama motosiklet şarkılarıma klip çekeceğiz yönetmenim Nuri kethüdan ile ama sizinlede hep beraber yan yana gelmek güzel olur tebrik ederim http://www.youtube.com/watch?v=qKd3gCglJSg&list=WL057629B82CB91A0D&index=1&feature=plpp_video


öncelikle aramızda sanatçı arkadaşlarımızın olduğunu görmek çok güzel, :)
helede bu sanatçı arkadaşlarımız motosiklet tutkunuysa olay dahada üzerinde durup düşünülesi bir hal alıyor :)

yeni kalibin gerçekten her şeyiyle, bestesiyle ritmiyle, yorumuyla sesinle , tek kelimeyle fevkalade ötesi diyebilrim , ve bu yorumu 20 yıldan fazladır müzikle iç içe olan piyasada pişmiş kavrulmuş , bir kardeşin olarak yapıyorum , çok sanatçıyım diyeni çok şarkı söyleyeni gördüm, ama sende iş var dostum kesinlikle :)


şu bizim jimi işide kameraman bir arkadaşıma yaptım normalde kamereman değilim ancak paylaştığım videolardaki çekimlerin tamamını kendim yaptım prof. bir kameraman gözüyle bakarsan bir çok eksik gedik bulmak mümkündür , yani bu konuda iddiam yok :)

ama yaptığım jimi profesyonellerin elinden çıkmamışta olsa işlevselliği hakkındaki yorumu sana bırakıyorum ki... jimmy jibin ne olduğunu ve nerede me kadar kıymetli olduğunu sen benden daha iyi bilirisn :)


şaka bir yana :) 2 ci kelibinde bu aleti kullanmak, beraber teker çevirmek, oturup 2 nesgayfe içmek adına her yola gaz basarım dostum sıkıntı yok gerisi benim için teferruatttır , arkadaşlarıma mt ye canım feda o kadar açık ve net.....:rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Değerli arkadaşım senin müzisyenliğin sanatın kadar bu işteki emeğin ve üretmek adına yaptıkların bence taktire şayan.
öncelikle bir kere daha tabrik ederim.
Ben Tv programcısı ve sunucusu aynı zamanda'da Türkiye'de ilk motosiklet ezgileri bestekarı ve yorumcusuyum.
Bu site Ve MT benim ilk göz ağrım bana hayatımda bu günlere gelmemde emeklerin olan bir site, bir dostluk, bir kardeşlik yeridir .
Seni taktir ve tebrik ediyor kardeşliğin ve duruşun içinde ayrıca teşlekkür ediyorum evet belki cimi amatörce evet ama çalışman uğraşman başarman çok güzel inşallah tanışmak yan yana gelmek umuduyla sağlık diliyor işlerinde başarılar diliyorum aynı zamanda beni face üzerinden Ogün bülent Görgün eklersen oradanda zaman zaman görüşürüz sevgilerimle .http://motosiklethaber.com/index.php/2011/12/15/turkiyenin-ilk-ve-tek-motosikler-sarkilari-onun-eseri-ogun-bulent-gorgun/

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

Değerli arkadaşım senin müzisyenliğin sanatın kadar bu işteki emeğin ve üretmek adına yaptıkların bence taktire şayan.
öncelikle bir kere daha tabrik ederim.
Ben Tv programcısı ve sunucusu aynı zamanda'da Türkiye'de ilk motosiklet ezgileri bestekarı ve yorumcusuyum.
Bu site Ve MT benim ilk göz ağrım bana hayatımda bu günlere gelmemde emeklerin olan bir site, bir dostluk, bir kardeşlik yeridir .
Seni taktir ve tebrik ediyor kardeşliğin ve duruşun içinde ayrıca teşlekkür ediyorum evet belki cimi amatörce evet ama çalışman uğraşman başarman çok güzel inşallah tanışmak yan yana gelmek umuduyla sağlık diliyor işlerinde başarılar diliyorum aynı zamanda beni face üzerinden Ogün bülent Görgün eklersen oradanda zaman zaman görüşürüz sevgilerimle .http://motosiklethaber.com/index.php/2011/12/15/turkiyenin-ilk-ve-tek-motosikler-sarkilari-onun-eseri-ogun-bulent-gorgun/
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Değerli arkadaşım senin müzisyenliğin sanatın kadar bu işteki emeğin ve üretmek adına yaptıkların bence taktire şayan.
öncelikle bir kere daha tabrik ederim.
Ben Tv programcısı ve sunucusu aynı zamanda'da Türkiye'de ilk motosiklet ezgileri bestekarı ve yorumcusuyum.
Bu site Ve MT benim ilk göz ağrım bana hayatımda bu günlere gelmemde emeklerin olan bir site, bir dostluk, bir kardeşlik yeridir .
Seni taktir ve tebrik ediyor kardeşliğin ve duruşun içinde ayrıca teşlekkür ediyorum evet belki cimi amatörce evet ama çalışman uğraşman başarman çok güzel inşallah tanışmak yan yana gelmek umuduyla sağlık diliyor işlerinde başarılar diliyorum aynı zamanda beni face üzerinden Ogün bülent Görgün eklersen oradanda zaman zaman görüşürüz sevgilerimle .http://motosiklethaber.com/index.php/2011/12/15/turkiyenin-ilk-ve-tek-motosikler-sarkilari-onun-eseri-ogun-bulent-gorgun/

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

Değerli arkadaşım senin müzisyenliğin sanatın kadar bu işteki emeğin ve üretmek adına yaptıkların bence taktire şayan.
öncelikle bir kere daha tabrik ederim.
Ben Tv programcısı ve sunucusu aynı zamanda'da Türkiye'de ilk motosiklet ezgileri bestekarı ve yorumcusuyum.
Bu site Ve MT benim ilk göz ağrım bana hayatımda bu günlere gelmemde emeklerin olan bir site, bir dostluk, bir kardeşlik yeridir .
Seni taktir ve tebrik ediyor kardeşliğin ve duruşun içinde ayrıca teşlekkür ediyorum evet belki cimi amatörce evet ama çalışman uğraşman başarman çok güzel inşallah tanışmak yan yana gelmek umuduyla sağlık diliyor işlerinde başarılar diliyorum aynı zamanda beni face üzerinden Ogün bülent Görgün eklersen oradanda zaman zaman görüşürüz sevgilerimle .http://motosiklethaber.com/index.php/2011/12/15/turkiyenin-ilk-ve-tek-motosikler-sarkilari-onun-eseri-ogun-bulent-gorgun/


proğramları izleyince motosiklet olayı bu kadarını beklemiyordum yauuuu üstadım :) sen bizdende fazla motürcüymüşsün :):cherry::cat::rendeer:

inşallah saygılar sunarım yalnız şu facebok kullanma alışkanlığını bi türlü edinemedim:) , çok canım sıkılırsa dostları telefondan arayıp hal hatır sormak daha gerçekçi geliyor bana :)

işin aslı gülümsemelerin bile sımile olduğu bu ortamda anlaşmakta zor oluyor ben her zaman reel düşünmüşümdür hayırlı akşamlar dilerim benim uyku saatim geldi malum iş güç ,

saygılarımla...:rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
aradan uzun zaman geçmesine rağmen imal ettiğim jimmy jibin problemsiz kullanılıyor olması pahalı akranlarına göre ufak tefek eksikleri olsada gerçekten güzel bir duygu :) şimdi ki hedefim 35 000 tl. değerindeki tam profesyonel aleti yapmak ve her geçen gün inancım dahada artıyor ve cnc ve laser teknolojisini kullanabileceğim yalnız sıkıntı olan bana yakın olmayışı bakalım zamanla o işide çözeceğim , bu aleti yapmak benim için zordu, diğerini yapmakta zor olacak ,

ama imkansız değil :)




 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst