jiminin jibi nihjayet bitti :)

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kıskança panda popilerliğine gölge düştü diye triplere girmiş
söz yavrım, taygır prodakşının çekeceği bir sevgi filminde başrol verecem sana

Nesli tükendi tükenecek pandacığımızın :) bundan dolayı stres yapıyor,agresifleşiyor...:queen:
Bi gün bunu alıp pandalamak lazım :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
"Kobraysam Günahım Ne" ...comıng soon...:p



Kobracım br sıkıntı yok evhamlanma sende...yersekde 1 hafta yeriz banımızı çökeriz köşemize..hayatım ban olmuş zati...sen naptın bugğn anlat bakalım çekimlere gitmişin protokol falan anlat hele...



ulen bu Sakaryalılar bi garip...tel eldiven giyiyorlar...tuhaf melmeket netekim...:p



valla hacı siz olmasanız mtyede giresim yok...bıkmışım valla netden..:p



seni doğal ortamından koparmak istemezdik ama gelecek nesillerin bu belgesele ihtiyacı var mirim...:p



sanki adam mark zukerberg...sanki zaman makinası icat etti ...ula jiminin çüküsü işte...:p varilden bidondan yaptı işte ...:queen:

kanka jimi jibin ilk açılışını yaptım fakat videoları hazırlamam gerek buradan paylaşırım...

---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 19:00 ----------

alın size harbi ayu avcısı tüfek bile sırtımda full çakılı ava hazır bi şekilde sadece doğrult ve bas tetiğe emniyet bile açık hemde sonuna kadar:p

url=http://bit.ly/c25MCx]http://c1112.hizliresim.com/s/l/166n7.jpg[/url]

kaldır ulen o tüfengi orta yerden , şeytan patlatır felan :cherry: ninja tosbasııı:queen:

---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:02 ----------

Fatih süle hacı nazar falan olmaz pandaya..doğada nazar yoktur...ya avız ya avcı..doğada fesatlıkda yoktur...farenin aslana nazar değdirme imkanı yoktur..mesela ben pandaysam kobra irfana nazar değdiremem..ama o bana bi değdirirse zehirini yalan olurum :) Ahmet film adı ....Kıng Kobrayı Çayıra Meziti Bayıra Karşı....nası agi:)

beni çayıra karşımı salacan :queen: meeeee meeee meeeeeeee:cherry::queen:

---------- Post added at 19:06 ---------- Previous post was at 19:04 ----------

Adamin ticari hayati baslamadan bitecek sayenizde. Biri merak edip kimmis bunu yapan diye arasa gugılda, panda ile mezük'ün fantazilerine maruz kalicak :)

ulem kanka senin varya harbiii kafan çalışıyo heeee :cherry: beylerrrrr öhömmm öhööö tıoparlanalım uleyyyynnnn:cherry:

---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:06 ----------

su katılmamış sek ayu..nasıl bi senorya len bu.. siteyi üzerimden geçirmeye kalkıyon yalovaya gelmicenmi ..gelde senin üzerinde bi prova yapim..:queen::mrgreen:


şşşştttt kavga etmeyin len yarmagüller gerçiii siz tepişirken benim araya girip ayırmam saçma olurda şerefsizim ayırmam bak :) yani cesaret edemem aranıza girmeye :)

---------- Post added at 19:10 ---------- Previous post was at 19:08 ----------

İrfan abi Mete abiden 3 saattir haber alamıyoruz.Takip ediyorum çizik yok.Anlaşıldı merkez tamam. :p 4367 merkez..Metehan Banstar aranıyor tamam. :queen::flower:

fatih soldan say şekerim varmı eksik gedik :cherry: sayamazsan ürküterek saymayı dene herkez burdamı ?:queen:

---------- Post added at 19:15 ---------- Previous post was at 19:10 ----------

yav bu Kobrayı çok şımartmayın...:phadi bakam bugatti veyron yapsın...:phadi enzo ferrari yapsın...tır yapsın...kamyon yapsın...:p

stınger füze yapsın...:p plaza yapsın..:pboıng yapsın...:p kopya koyun dolly yapsın...hadi hadi yapsın bunları...:p

ama yok cimmi cip yapmak kolay tabe...:pparamı alıyonuz len..çetemisiniz...lobi ayağımı dönüyor...dağılın ülenn..:p İrfan kaç para verdi size...:cherry: bende pay isterim..yoksa çomak sokarım tezgaha...:p

ben yatıyorm aga yav yorgunum valla...


beyler bu mete pandası işi uyanmaya başladı onada bir sus payı vermem gerekecek......:cherry: , metecim bakıyorum yardırmışsın ulem ayuuu bugatti veyronu,boengı,ferrariyi, rüyamda görmedim nası aynısını yapayım, kamyon , araba , tır işi zor benim için , ama imkansız değül yanü :)



ama imkansız değül :queen:

---------- Post added at 19:17 ---------- Previous post was at 19:15 ----------

kıskança panda popilerliğine gölge düştü diye triplere girmiş
söz yavrım, taygır prodakşının çekeceği bir sevgi filminde başrol verecem sana

:cherry::cherry::cherry::queen::p

---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:17 ----------

Nesli tükendi tükenecek pandacığımızın :) bundan dolayı stres yapıyor,agresifleşiyor...:queen:
Bi gün bunu alıp pandalamak lazım :)

öle deme be ahmet nesli tükenecek filan emme :cherry: bakmayın mete ayusuna siz :cherry: yeminle söylüyorum bir tanıyan o panda kıyafetinin altında ne kadar uysal ve yumuşak kalpli , efendi, birinin olduğunu görünce eminin herkez benim gibi düşünürdü

vah canım yaaaaa nesli tükenirse , mete pandasuz bi hayat çekilmez yeminle :salut:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
1-2-3-4-5... 5 personel+1 kayıp Metehan Banstar+1 jimipipi operatörü olarak görüşlerinize hazırız İrfan komtanım. :) Abi bu sitede muhabbete hastayım.Vallaha kimseyi görmedim,tanışmadım yüzyüze ama bir tanışsak enseye tokat muhabbetine geçeceğiz sanırım. :) Sizleri seviyorum.İrfan abi jimiyi satacakmısın?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beyler usta ayı avcı'sından birkaç kare daha mete abeyy akıllı ol kaba etinden vururum seni bak tüfelte ışıl ışıl parlıyor sana 0 numara 50 gram magnum fişek saçması zor girer ama ne yapalım idare et artık:queen:




url=http://bit.ly/c25MCx]
1712z.jpg
[/url]
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
İlk fotoğraflarda arkada biberon vs çok çekici olmuş. :) Ufaklıktan uzak tutun aman.Şeytan doldurur.Mete abi gelemedi.Bir gelse başlar şimdi size fırçalara. :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
İlk fotoğraflarda arkada biberon vs çok çekici olmuş. :) Ufaklıktan uzak tutun aman.Şeytan doldurur.Mete abi gelemedi.Bir gelse başlar şimdi size fırçalara. :)
adaşım benim tüfeğim evde boş olur en az 5 kere kontrol ederim boş olup olmadığını ne olur ne olmaz diye hatta temizlerken oda da fişek bile olmaz o yüzden sıkıntı yok....
ama o mete abiyi eve davet edip siilahı temizleme manasıyla güm:queen:
sonra karakolda yok silahı temizliyordum şeytan doldurmuş falan filan mete hasteneye bende ziyaretine giderim:queen:

---------- Post added at 01:35 ---------- Previous post was at 01:33 ----------

furr onu fur ben bakarım içerde sana..:mrgreen:
abi onu ava giderken götüreceğim sonra av kazasına kurban gidecek merak etme muhakkak içeri düşmem düşersem de sen bakarsın:cherry:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ne istiyon köftestardan beyaa...ona sen kurşun işler mi sanıyorsun.. biraz zarar vermek istiyorsan ava tankla gitmen lazım :queen:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Yeni gordum bende bu konuyu, baslik nediyle konuyu tam algiliyamadim, ama ne kadar profesyonelce bir is cikarmisiniz, helal olsun cok begendim, bana kale arkasi vinc kameralarini hatirlatti.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Yeni gordum bende bu konuyu, baslik nediyle konuyu tam algiliyamadim, ama ne kadar profesyonelce bir is cikarmisiniz, helal olsun cok begendim, bana kale arkasi vinc kameralarini hatirlatti.

aynen doğru hatırlatmış üstadım :) çünkü bu alet kale arkasından tutun sinama dizi klip sektörüne varıncaya kadar her alanda , kamera çekimleri için, vazgeçilmez bir alettir ama artık karamürselimizede bir tane kazandırdım :)

teşekkür ederim yorum için eksik olmayın ...:cat::rendeer:

---------- Post added at 10:01 ---------- Previous post was at 09:59 ----------

1-2-3-4-5... 5 personel+1 kayıp Metehan Banstar+1 jimipipi operatörü olarak görüşlerinize hazırız İrfan komtanım. :) Abi bu sitede muhabbete hastayım.Vallaha kimseyi görmedim,tanışmadım yüzyüze ama bir tanışsak enseye tokat muhabbetine geçeceğiz sanırım. :) Sizleri seviyorum.İrfan abi jimiyi satacakmısın?

yok fatihim satacakmısın derken bu gitti bile :cherry::queen: yok yok şaka yapıyorum zaten bunu ben arkadaşıma yapmıştım ama kendime de yapmayı düşünüyorum neden olmasın...:cherry:

ayrıca bizlerde bende dahil olmak üzre senide senide seviyoruz akıllı, sevecen, sevimli karakterli bir kardeşimizsin iyiki mt de varsınız yaşasın mt...:thumleft::flower:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
konuyu dağıtmayalım dağılın uleyyynnnn :cherry::queen::p

konumuz jimy jib ahanda yepyeni sıcak sıcak video...:)


 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tek tabnca nası yetişcem size hacıyannisler...:p

İrfancım bence modlardan birine mesaj at başlığın daha anlaşılır hale gelsin...birilerine lazım olur o bağlamda...Jimmy Jib İmalatı veya Jimmy Jib Yaptım gibilerinden bir başlık olabilir...veya El İşi Jimmy Jim Kamera...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çakilecek olan filmde bende oynarım
ama şartım var nede olsa azcık ucundan star ım
şartım popom görünmeyecek aga
neolurneolmaz
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
tek tabnca nası yetişcem size hacıyannisler...:p

İrfancım bence modlardan birine mesaj at başlığın daha anlaşılır hale gelsin...birilerine lazım olur o bağlamda...Jimmy Jib İmalatı veya Jimmy Jib Yaptım gibilerinden bir başlık olabilir...veya El İşi Jimmy Jim Kamera...
hemen kıvırma herkeze bi rol verip kenara çekilmek olmaz seni bir numara artist yaparız haberin olsun 2 dakikada meşhur olursun...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst