tünal abi şu şebeklere bişey söylesene abi yavvv bak nası dalga geçiyolar , çeksene şunların kulaklarını :salut: :cherry::cherry:

:rendeer:
---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:12 ----------
İrfan abi bir gün saçlar Dr Emmet Brown gibi gelirse şaşırmayın.

İrfan abi senin ev nasıl abi? Her şey elektronik.Kumandalı.Mekanik aletlerden mi oluşuyor?
ooooo bak şimdi hayatının hatasını yaptın :cherry: bende zaten acayip merak ediyordum birisi sorsada evimdeki teknolojiden bahsetsem diye
dinlenyecekmisin ? üşenmeden 2 saat yazacam ulen cimcik :cherry:
öncelikle ufak detaylardan başlayayım teknolojik olarak

binamızın dış kapısı zile basıldığında içerden kontrollü düğmeyle otomatik açılıyor ben yaptım
odalara girdiğimde duvarın hemen sağ tarafında ışıkları yakmak için kullanılan düğmeler var ( ben taktım ) :queen:
busdolabı açılınca, ışığı otomatik olarak yanıyor , kapayınca sönüyor orjin..
evin içinde gözle görülmeyecek hareket sensörleri bulunmakta eğer dış kapı anahtar dahilinde zorlama ile açılmışsa, çelik kapı otomatik olarak kapanıp kitleniyor, pencerelerden (dış kısımlardan) çamı kapatacak şekilde hapishane demirleri gibi kafesler saniyeler içinde pencerelere iniyor ve içeriden çıkılması imkansız hale geliyor , yine alarm sistemlerinde olduğu gibi sistem otomatik polis merkezine ve bana cep yoluyla arama yapıyor.
bunu kendi evime yapacağım deney aşamasında
garaj kapısı en kısa zamanda otomatik açılır kapanır, sensörlü olacak, aracımda bulunan çip sayesinde otomatik belli mesafe araç garaj kapısına yaklaştığında kapı otomatik açılacak, ve garajın üzeri kapanacak

yağmurdan

araştırma, aşamasında ama kendi evimde olacak
bazen evde unuttuğum eşyaları tekrar 2. kata çıkmamak için balkondan sarkıtılan sepetin , otomatik olması hiç fena olmaz hatta daha kuvvetlice bir düzenek yapılıp su damacanası, buzdolabı, çamaşır makinası gibi büyük eşyaları indirip kaldırmakta kullanılabilir bizzzat bu sistem seyyar portatif olursa başka binaya taşınırken kendinizin ve herkezin işine yarayabilir
hayal aşamasında
çanakkalede görmüştüm çok ilgimi çekti , kendi binamın çatısına sistem kurup kendi elektiriğimi üretmek en azından sarfiyatı en beleşe düşürmek bun yapacam ama rüzgarı bekliyorum essin diye yada bol rüzgarlı bir yerden ev almam icab edecek
geçmiş zamanlarda motosiklet kamera aparatının sıkıntısını çok yaşadım motosikletime ve meraklı insanlar için minik bir cimi cip yapılır yada o tarz bişeyler fena da olur yani buda hayal aşamasında
yavvv kardeşim benim evim nasıl olacak herkez ne teknolojiyi ,kullanıyorsa bende onu kullanıyorum işte :cherry::queen:
ama sen zihni sinir deyince artık o herifin projelerini görüp kendisini izleyemiyorum hasta oluyordum o karaktere , aklıma yukardaki yazdıklarım geldi ,
öperim gıdışından...:cherry::cat: