Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
- Konu Yazar
- #41
Erdem banada bi el atsana bi zahmet..
Nereye birakcaz seni hacim
Erdem banada bi el atsana bi zahmet..
Nereye birakcaz seni hacim![]()
Meyhaneye birak hacim.
Şu hayatta bir damla su olsam gider rakinin içine damlarim
Şaka bir yanada, gerçekten bu davranişin çok hoşuma gitti.
Yaşam hakkının sadece kendisine ait olmadigini düşünen insanları tanımak bana her daim keyif vermiştir.
Yapılan her davranışı arşivleyen kader, bunun mükafatini sana en iyi biçimde verecektir.
Tebrik ederim biladerim :rendeer:
böyle hayvanlarda var arkadaş...
biz böyle insanlarla zaman geçiriyoruz demekki bu forumda
ben böyle kendini insan sanan arkadaşların uzaklaştırılması taraftarıyım
kimse kusura bakmasın.
evet ben bu arkadaşa hakaret ettim
ama kimin uzaklaştırılması gerek?
bu arada arkadaşlar izmir hayvan barınağını su basmış bulunmktadır
elnizde kullanmadığınız eski halı perde gibi hayvanları soğuktan koruyabilecek malzemelere ihtiyaç vardır
mümkünse bu taşımacılıkta kullanılan paletlerden götülerebilir
tansaşta çalışan bir arkadaştan istedim ben
orası gerçekten çok soğuk.
ben sokaktan bi tane evlat edindim, doğum yaptı 6 tane yavruya bakıyorum çok zor!! zaten evde 5 tane köpek vardı şimdi 6+1 daha eklendi...
bahçede nereye bassam bok, ama çok sevimliler :cherry:
hiç sorma fena kaptı oynarken, ama olsun ya vazgeçemiyorum hepsi çok güzel.Bi tanesi burnunu kapmış)
katılıyorum, doğayı tabiyatı sevmemiz lazım sahip çıkmak ve barışık olmak lazım.Ulen canina yandigimin memlekettinde insanlar hayvanlari sevse, merhamet etse, onlarinda yasam hakki olan canlilar oldugunu kabullense, adam olacagiz da. Ne umut kaldi bende ne ümit. Nufusumuz o kadar az ki, hayvanlara tas atmayanlar olarak.
Buna baglı olarak ;Ulen canina yandigimin memlekettinde insanlar hayvanlari sevse, merhamet etse, onlarinda yasam hakki olan canlilar oldugunu kabullense, adam olacagiz da. Ne umut kaldi bende ne ümit. Nufusumuz o kadar az ki, hayvanlara tas atmayanlar olarak.
Buna baglı olarak ;
Dünyada nüfus artışı her geçen yıl çoğalıyor, hal böyle olunca hayvanların yaşam alanları daralıyor.
Doğal olarak bu durum nesillerin tükenmesine sebep oluyor.
Gerçi bu konu hakkinda elimizden bişey gelmiyor.
moda tasarım için hayvanların neslini tüketip kürk yaptılar,
spor için ukraynada binlerce köpeği katlettiler,
sanat için köpeği zincire bağladılar,
hayvan ve çocuk istismarcıları çoğaldı...
dünya çok kötü, Sevgili SinanAksu imza olarak yazdığın yazı; biz o çocukların yüzüne nasıl bakıcaz? ve nasıl bir dünya miras bırakıcaz?
İşte sırf bu yüzden çocuk yapmayı düşünmüyorum denizim![]()
Yapmamayı değilde, örnek alınabilecek olanı yapmayı tercih etsen daha mantıklı değil mi?