Yeni evim :)

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nereye birakcaz seni hacim :)

Meyhaneye birak hacim.
Şu hayatta bir damla su olsam gider rakinin içine damlarim :)

Şaka bir yanada, gerçekten bu davranişin çok hoşuma gitti.
Yaşam hakkının sadece kendisine ait olmadigini düşünen insanları tanımak bana her daim keyif vermiştir.
Yapılan her davranışı arşivleyen kader, bunun mükafatini sana en iyi biçimde verecektir.
Tebrik ederim biladerim :rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Meyhaneye birak hacim.
Şu hayatta bir damla su olsam gider rakinin içine damlarim :)

Şaka bir yanada, gerçekten bu davranişin çok hoşuma gitti.
Yaşam hakkının sadece kendisine ait olmadigini düşünen insanları tanımak bana her daim keyif vermiştir.
Yapılan her davranışı arşivleyen kader, bunun mükafatini sana en iyi biçimde verecektir.
Tebrik ederim biladerim :rendeer:

Tesekkur ederiz efem :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

böyle hayvanlarda var arkadaş...
biz böyle insanlarla zaman geçiriyoruz demekki bu forumda
ben böyle kendini insan sanan arkadaşların uzaklaştırılması taraftarıyım
kimse kusura bakmasın.


evet ben bu arkadaşa hakaret ettim
ama kimin uzaklaştırılması gerek?




bu arada arkadaşlar izmir hayvan barınağını su basmış bulunmktadır
elnizde kullanmadığınız eski halı perde gibi hayvanları soğuktan koruyabilecek malzemelere ihtiyaç vardır

mümkünse bu taşımacılıkta kullanılan paletlerden götülerebilir
tansaşta çalışan bir arkadaştan istedim ben
orası gerçekten çok soğuk.

Bunun icin forumda ayri bir konu acip iletisim bilgilerini ver bence hocam. Ayrica belediyeye basvurun, bazen insafa gelebiliyorlar.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
ben sokaktan bi tane evlat edindim, doğum yaptı 6 tane yavruya bakıyorum çok zor!! zaten evde 5 tane köpek vardı şimdi 6+1 daha eklendi...
bahçede nereye bassam bok, ama çok sevimliler :cherry:
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Yaradılanı yaradandan ötürü sözü ve özü bu olsa gerek :rendeer: bir hafta önce genç bir çocuk geldi, çalıştıgım mekana dilenci sandım,(yer florya yeşilköy caddesi jet sosyete ve zengin dolu ) konuşuncada bi çare yaralı bir çocuk , oldugunu fark ettim, aç oldugunu söyledi bende mutfakta bişeyler hazırladım, yiyecegi yerkenn bile mahsun ürkek bir hali vardı, annesi babası, bir trafik kazasında vefat etmiş 5 kardeş babanneyle sokaga atılmışlar büyük 14 yaşında en küçük 3 yaşında ve yeşilyurtda, sahilde iskinin karşısına düşüyomuş cadır, çadırda yaşıyolarmış imkanım olmadıgı için gidemedim, anadolu yakasında oturuyorum metrobüsle ulaşıyorum işyerime , o çevreden olan arkadaşlar, yardım sever doslar, duyurulur .
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben sokaktan bi tane evlat edindim, doğum yaptı 6 tane yavruya bakıyorum çok zor!! zaten evde 5 tane köpek vardı şimdi 6+1 daha eklendi...
bahçede nereye bassam bok, ama çok sevimliler :cherry:

Denizcim normalde hayvanların doğasıyla oynamaya karşıyımdır.
Fakat böyle bi durumla baş edebilmenin tek yolu kısırlaştırmaktır.
Sokak hayvanlarından bahsetmiyorum, evcil hayvanlardan bahsediyorum.
Bazı arkadaşlarım buna tepki göstericek belki ama, maalesef bu durumla baş edebilmek için kısırlaştırmaktan başka bi seçenegimiz yok. :pale:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
yok ben anneyi kısırlaştırdım zaten sütten kesilince, zaten doğumdan öncede bize sığınmıştı
e şimdi yavrular için henüz erken ama ilerde kısırlaştırıcam onlarıda başka çare yok katılıyorum sana!
kendi evimde (ev içi) onlarıda kısırlaştırdım bahçemde de 2 tane daha var alman çoban ve alman spitz.
inek-tavuk vs... çiftliğe yolladık bakıcıya len diyorum bi tanede eşşek mi alsam veya midilli :cherry:
ben hayvanlı evde doğup büyüdüm fakat son 5 yıldır sadece hayvanlarla yaşıyoruz ailecek... insan ve çevreden uzaktayız
asosyal ve inziva hayatı yaşıyoruz. çinli rahip gibi hissediyorum kendimi bazen :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

bu kışada hazırlık yapıcam, bikaç çuval köpek maması toplayıp polenezköy civarı ne kadar iti kopuğu varsa doyurim kar-kış aç kalmasınlar. atv vardı bende karda kışta kolaydı ama bakalım şimdi başka bi şekil uydurucam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

img0489gfv.jpg
bunların anasını sokaktan bulduk... verdi elimize yavruları! :pl:
img0496.png
bunlar da baba ve oğul :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi tanesi burnunu kapmış :))
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Bi tanesi burnunu kapmış :))
hiç sorma fena kaptı oynarken, ama olsun ya vazgeçemiyorum hepsi çok güzel.
bizim bahçede kirpi-fare kaplumbağa ne ararsan var, bahçede ki köpekler de yabani onlara karşı bi çare bulamadım henüz...
bi ara kirpi aldım eve, yakaladım bi gece besledim bikaç gün ama saldım sonra doğasına evcilleşecek bi hayvan değil ama çok sevimli
hatta bigün sansar bile gördüm bahçede şerefsiz öyle hin bakışları vardı ki!! inanamazsın...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ulen canina yandigimin memlekettinde insanlar hayvanlari sevse, merhamet etse, onlarinda yasam hakki olan canlilar oldugunu kabullense, adam olacagiz da. Ne umut kaldi bende ne ümit. Nufusumuz o kadar az ki, hayvanlara tas atmayanlar olarak.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Ulen canina yandigimin memlekettinde insanlar hayvanlari sevse, merhamet etse, onlarinda yasam hakki olan canlilar oldugunu kabullense, adam olacagiz da. Ne umut kaldi bende ne ümit. Nufusumuz o kadar az ki, hayvanlara tas atmayanlar olarak.
katılıyorum, doğayı tabiyatı sevmemiz lazım sahip çıkmak ve barışık olmak lazım.
aslında söylenecek çok şey var, cünkü tam derinlemesine tartışılacak bir konu.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ulen canina yandigimin memlekettinde insanlar hayvanlari sevse, merhamet etse, onlarinda yasam hakki olan canlilar oldugunu kabullense, adam olacagiz da. Ne umut kaldi bende ne ümit. Nufusumuz o kadar az ki, hayvanlara tas atmayanlar olarak.
Buna baglı olarak ;
Dünyada nüfus artışı her geçen yıl çoğalıyor, hal böyle olunca hayvanların yaşam alanları daralıyor.
Doğal olarak bu durum nesillerin tükenmesine sebep oluyor.
Gerçi bu konu hakkinda elimizden bişey gelmiyor.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Buna baglı olarak ;
Dünyada nüfus artışı her geçen yıl çoğalıyor, hal böyle olunca hayvanların yaşam alanları daralıyor.
Doğal olarak bu durum nesillerin tükenmesine sebep oluyor.
Gerçi bu konu hakkinda elimizden bişey gelmiyor.

Dunya o kadar cok hatayi tolere ediyor ki, daha ne kadar dayanir kimbilir diyerek konuyu genelledim o zaman.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
moda tasarım için hayvanların neslini tüketip kürk yaptılar,
spor için ukraynada binlerce köpeği katlettiler,
sanat için köpeği zincire bağladılar,
hayvan ve çocuk istismarcıları çoğaldı...
dünya çok kötü, Sevgili SinanAksu imza olarak yazdığın yazı; biz o çocukların yüzüne nasıl bakıcaz? ve nasıl bir dünya miras bırakıcaz?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
moda tasarım için hayvanların neslini tüketip kürk yaptılar,
spor için ukraynada binlerce köpeği katlettiler,
sanat için köpeği zincire bağladılar,
hayvan ve çocuk istismarcıları çoğaldı...
dünya çok kötü, Sevgili SinanAksu imza olarak yazdığın yazı; biz o çocukların yüzüne nasıl bakıcaz? ve nasıl bir dünya miras bırakıcaz?

İşte sırf bu yüzden çocuk yapmayı düşünmüyorum denizim :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
59
Hissettiğim duyguları buraya yazacak kadar edebiyat bilgim yok , ama iki kelimeyle özetleyebilirim ' HELAL OLSUN '
saygılar
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Aslında başlığı okuduğumda elim gayri ihtiyari olarak tıkladı ve konuyu açtım. Beklenditm yine birilerinin saçma sapan, evim, kuşum, böceğim tarzındaki saçma konularında birinin içine istemeden dahil olduğumda. Ancak gördüğüm resim ve okumaya başladığım yazı. Eline koluna yüreğine sağlık dedirtti. Böyle kapalı bir günde böyle güzel bir yazı ve konu ile içimize güneş açtırdığın için teşekkürler.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst