Bizde herşey Zevkine LegenD

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ahanda pis ybr ci de burdaymış :cherry::p şekerim beni tahrik etme korayla bağlarım arkama sürüye sürüye yuttururum tozumu öle gülhane maymunu gibin baka kalırsın arkamdan :cherry::p

dur sen dur 1 sene daha bekle şunun garantisi bi dolsun gösterecem ben sana :cherry: hamsi paluğu gibin bak nasıl kıvranacan arkamda :cherry::p:rendeer:
bak benden demesi sakın cbf nin prçaları ucuz diye benle sidik yarışına girme sonra pişman olursun benden demesi harcarım seni alırım anahtarını akıllı ol yani:queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi msn adresini özelden yazarmısın bi kaç soru soracağım da :)

kardeşim af buyur yanlış anlama ben mesn kullanmıyorum , facebook denen siteye üyeyim fakat falanca seni dürttü, felanca şunu yaptı şeklindeki davranışlarından ötürü orayada girmiyorum ,:)

ama özelden telefonumu vereyim hatta buradan vereyim sıkıntı yok zaman ayırdığım tek yer burasıdır yani (MT) Mail adresime dahi ayda bir exterelerime bakmak için girerim , dur yollayayaım teli :)

---------- Post added at 20:13 ---------- Previous post was at 20:11 ----------

bak benden demesi sakın cbf nin prçaları ucuz diye benle sidik yarışına girme sonra pişman olursun benden demesi harcarım seni alırım anahtarını akıllı ol yani:queen:

af buyur fatihim ben 55 kiloluk adamım ahanda sana bir ipucu :cherry: anahtar meselesine gelince yarışa gerenk yok biladerim sana öylesinede veririm anahtarımı , senin şeker canın sağola...:cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vay be 2 dakka polimik yapalım dedik oda olmadı tamam tamam almıyorum anahtarını azad ettim seni ama dikkat et fazla sevinme tmm:queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
vay be 2 dakka polimik yapalım dedik oda olmadı tamam tamam almıyorum anahtarını azad ettim seni ama dikkat et fazla sevinme tmm:queen:

tamam abi sensin tırstım :cherry::p

ben kaçar dostlar uyku zamanı, benim velet pc ye el koyuyor af buyurun :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sütünü ılık iç te ağzın yanmasın zurnacı abim saygılar bizden:cat:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
tamam abi sensin tırstım :cherry::p

ben kaçar dostlar uyku zamanı, benim velet pc ye el koyuyor af buyurun :cherry:
Abi fırıncılar sabah,hatta gecenin bir yarısı uyanıyor değil mi. :) İyi geceler abi.Bu arada arkadaş o rx motorunu satsın sana.Trafikte ybr'lere şaka yaparsın.Ama sesi çok garip.Zın zın...Sonra bir kopma sesi geliyor.Zzııııııııııııııııııııınnnnnnnnnnnn...Tıtıtıtıtı.:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi fýrýncýlar sabah,hatta gecenin bir yarýsý uyanýyor deðil mi. :) Ýyi geceler abi.Bu arada arkadaþ o rx motorunu satsýn sana.Trafikte ybr'lere þaka yaparsýn.Ama sesi çok garip.Zýn zýn...Sonra bir kopma sesi geliyor.Zzýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýnnnnnnnnnnnn...Týtýtýtýtý.:)

aynen kardesim su an hepiniz misil misil uyuyorsunuz :) rx meselesi tarzi seyler yeminle aklimdan gecmiyor degil .

bisiklet gorunumlu bir yirtik canavar yapacaksin aslinda. toplayip degisik bir sey yapacaksin :)

Hoplayip ziplayacaksin :)))

Buda bi hastalik iste. dogru ve uyumlu malzemeyle sinirlari zorlayan bi oyuncak yapmak lazim:))
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
enes ben aslında mobiletlerin modfiyesini hiç beğnmem ama senin yaptığın çok hoşuma gitti kendine has bir tarzı olmuş diğer mobietler gibi olmamış ayna sinyal konusuna girmeyeceğim çünkü modifiye bu zevk işi sen yakıştıramazsın ama başkası yakıştırır o yüzden birşey diyemem açıkcası ama yine de güzel olmuş tekerin düz bassın
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
al vitrine koy :) eline sağlık çok güzel oyuncak gibi bişey olmuş.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
fatihim komserim şekspirim kulakların çınladımı ? :cherry:

bu gün bolca andık seni (gaccal -yunus) (mezit) ve (lucas-erdem )ile birlikte kesin çınlamıştır :cherry: sana taaaa ankaralara özellikle selam yoladım karamürsel kocaeliden...:)

aleyküm selam abilerin abisi :rendeer:
ulan bende diyorum bu çınnn çınnn ne sabahtan beri, motorun piston etek vuruyo zannettim bi ara :)
yiğenimi bi pavyona mavyona götüreydiniz, az alem görsün genc, ankarada evden çıkamıyo :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
aleyküm selam abilerin abisi :rendeer:
ulan bende diyorum bu çınnn çınnn ne sabahtan beri, motorun piston etek vuruyo zannettim bi ara :)
yiğenimi bi pavyona mavyona götüreydiniz, az alem görsün genc, ankarada evden çıkamıyo :)

agam vallaha zaman müsait değildi ama enteresan kareler yakaladık konuyu açar paylaşır yarın bir gün beklemedeyiz , güzel bir fot. makinası çıkarınca bizde davranmadık belimizdeki telefon ve fot. makinalarına :cherry:

dedik şöle yunuscum piksellice bi karelesin ama merak etme küfteleri senin yerinede götürdük valla keyifli gündü allah hepsinden razı olsun:)

tabi değerli dostları da andık tabiki :) bu arada bir gün ankaraya geleceğim motürle , ben kopuk uçurtma sağım solum belli olmaz izini bi kaparsam çat kapı gelmek istiyorum sessizcenek:)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Görüntü ve estetik çok güzel , kullanılma amacı saçma .

RX135 ile 150 km. hız . ???? Paraşütsüz olarak uçurumdan aşağı bile atsanız mümkün değil. :) :) :)

benim ck 125 ile 148 yapıyorum hatta bu sabah alarmın sesine uyanmasam hedefim 180 di
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
tabi değerli dostları da andık tabiki :) bu arada bir gün ankaraya geleceğim motürle , ben kopuk uçurtma sağım solum belli olmaz izini bi kaparsam çat kapı gelmek istiyorum sessizcenek:)

yolun düşerse burdayız başkan :cat:

LegenD nedir bu arada? grubun adı mı enes?
tartışmaları da takip ediyorum.
150-160 filan akıl ürünü hızlar değil, girmeseniz daha iyi o işlere.
ha modifiyenin hastasıyız ayrı konu :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
aynen kardesim su an hepiniz misil misil uyuyorsunuz :) rx meselesi tarzi seyler yeminle aklimdan gecmiyor degil .

bisiklet gorunumlu bir yirtik canavar yapacaksin aslinda. toplayip degisik bir sey yapacaksin :)

Hoplayip ziplayacaksin :)))

Buda bi hastalik iste. dogru ve uyumlu malzemeyle sinirlari zorlayan bi oyuncak yapmak lazim:))
İrfan abi aklıma daha deli birşey geldi. :) Kaynak işinde bayağı iyisin sanırım.Bir tane cub şasesi alalım.(Mobylette şasesi alçak ve zayıf olur diye diyorum.)Üzerine rx motoru. :) Arkadaşın topladığı gibi. :) Sadece gerekli olan malzemeler.Sonrasını sen düşün.Arkaya paraşüt açarız abi durdurmak için. :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Başarılı bir çalışma olmuş.Bende bir çift silindir yapmak niyetindeyim.Maksat APAÇİ lik olsun:queen: Bazı kişilere inat:queen:
Ancak binmek için değil,seyredip silmek için yapacağım.
Bu konuda senden fikir olarak yardım isteyebilirim.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan abi aklıma daha deli birşey geldi. :) Kaynak işinde bayağı iyisin sanırım.Bir tane cub şasesi alalım.(Mobylette şasesi alçak ve zayıf olur diye diyorum.)Üzerine rx motoru. :) Arkadaşın topladığı gibi. :) Sadece gerekli olan malzemeler.Sonrasını sen düşün.Arkaya paraşüt açarız abi durdurmak için. :)

fatihçim ben hazır şasi değilde komplesini kendim tasarlamak isterdim aslında o noktada bazı kısımlarda,(gidon vs.) torna işin içine giriyor , şasi dizaynını motor ve kendi zevkime yönelik fazla hız yapmayacak, hoplayıp zıplayabileceğim , arı gibin bi alat :cherry:


ulem yeminle şöyle masa üstü 1 mt lik bir tornam olsa geriye bişey kalmadı arkadaşlara hep sölerim sonra aradığınız kişiye ulaşamayacaksınızda ah şu imkanlar yokmu :)

---------- Post added at 12:07 ---------- Previous post was at 12:01 ----------

Başarılı bir çalışma olmuş.Bende bir çift silindir yapmak niyetindeyim.Maksat APAÇİ lik olsun:queen: Bazı kişilere inat:queen:
Ancak binmek için değil,seyredip silmek için yapacağım.
Bu konuda senden fikir olarak yardım isteyebilirim.

abim apaçilik başka kulvar bu işlere gönül vermek bambaşka tabiki hastasıyız bu işlerin bu arada alıntı yapsaydın kimden bahsettiğini anlardık ustacım...:)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
legend efsane demek.grup sorarsanız antalyada 10 kadar grup var ne yaptıklarını sizlerde biliyorsunuz :)

bu cryptonda aynı arakadaşın motoru türkiyede tek diyoruz :)

29758186.jpg


12202595.jpg


70381566.jpg
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Güzel bi çalışma olmuş enes kardeşim. Bu arada ehliyetteki foto yakıyor :p :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Enes kardeşim,hani şu televizyondaki megane reklamı gibi,kapatın ışıkları kaldırın özel efektleri,diyesim geldi breton için :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

fatihçim ben hazır şasi değilde komplesini kendim tasarlamak isterdim aslında o noktada bazı kısımlarda,(gidon vs.) torna işin içine giriyor , şasi dizaynını motor ve kendi zevkime yönelik fazla hız yapmayacak, hoplayıp zıplayabileceğim , arı gibin bi alat :cherry:


ulem yeminle şöyle masa üstü 1 mt lik bir tornam olsa geriye bişey kalmadı arkadaşlara hep sölerim sonra aradığınız kişiye ulaşamayacaksınızda ah şu imkanlar yokmu :)

---------- Post added at 12:07 ---------- Previous post was at 12:01 ----------



abim apaçilik başka kulvar bu işlere gönül vermek bambaşka tabiki hastasıyız bu işlerin bu arada alıntı yapsaydın kimden bahsettiğini anlardık ustacım...:)
İrfan cığım isim vermiyeyim.o kişi kendini bilir.Apaçiliğin başka kulvar olduğunu biliyorum ancak bazı çok bilenler bunu bilmiyorlar.Bu çok bilenlerinde klavyesi kuvetli maşallah:)Şimdi sabaha kadar yazışmayalım bu abilerle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst