fatihçim ben hazır şasi değilde komplesini kendim tasarlamak isterdim aslında o noktada bazı kısımlarda,(gidon vs.) torna işin içine giriyor , şasi dizaynını motor ve kendi zevkime yönelik fazla hız yapmayacak, hoplayıp zıplayabileceğim , arı gibin bi alat :cherry:
ulem yeminle şöyle masa üstü 1 mt lik bir tornam olsa geriye bişey kalmadı arkadaşlara hep sölerim sonra aradığınız kişiye ulaşamayacaksınızda ah şu imkanlar yokmu

---------- Post added at 12:07 ---------- Previous post was at 12:01 ----------
abim apaçilik başka kulvar bu işlere gönül vermek bambaşka tabiki hastasıyız bu işlerin bu arada alıntı yapsaydın kimden bahsettiğini anlardık ustacım...