TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
ön dişli 16 iken 4 de 110 mu ? benim ön dişli 14 iken 3, vitesde redlinede 110 diyodu.

belkide öyleydi :D ama redlinede gitmek beni tedirgin ettiği için asla redlinede gitmiyorum. yani 3. vitesde son gaz denemediğim için bilemiyorum. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

ben bu güne kadar hiç servise gitmedim :D gitmeyi de düşünmüyorum. yağını filtresini. halatlarını dişlileri. göstergedeki ışıkları ampülleri kısacası sökülüp takılacak ne varsa kendim yapıyorum:D bu sıralar debriyaj balatasından şüpheliyim müsait bi zamanda bora abinin yanına gidecem inş. bu da apacheyle ilk tamirciye gidişim olacak :D
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
36
arkadaslar herkeze merhabalar;


bayagidir forma girmiyordum gerek islerimin yogunlugundan , gerek ise fırsat bulamadıgımdan mevsimde kıs olunca motorada binemez oldum ..tesadüf şuki bundan 2 ay önce kadar benzini tam olarak bitti , mevsimde soguk olunca koydum garaja . gecen haftada biraz günes vardı bir calıstırayım belki biraz gezerim diye düsündüm.. benzinde olmayınca gidip petrolden 2 lt.kadar benzin aldım depoya koydum . calıstırmak isteyince mars basıyor fakat calısmıyor . bir yarım saat beklemisimdir. benzin hortumlardan gecsin v.s bekleyeyim dedim .

sonra bir daha denedim hic banamısın demedi. en son akünün bitecegini hissettim o ara hafif hafif bir calısıp bir stop ediyor. bir daha bıraktım . sonra ayak marsı ile denemeye basladım . yine bir calısıp bir stop etti. biraz ayak bir normal mars derken nihayetinde calıstı.

tar tar tar tar :) sadece calıstı gaza dokundugumda stop ediyordu. biraz sadece rölantıda calıstı sonrasında gaza dokundugumda bogulup bayılsada, yavas yavas düzelmeye basladı .binip biraz gezdikten sonra tamamen problem kalktı ama bir an benzini döküp yakmak istedim . aslında gözüm gibi bakarım 2009 model kazası problemi yok hic dip gaz bile gitmedim diyebilirim . fakat durum böle olunca moralim bozuldu . normalmidir bilmiyorumda illaki yorumu olan degerli üstadlarımız vardır..


Degerli yorumlarınızdan simdiden tesekkür etmeyi borc bilirim ..
Saygı Sevgilerimle..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ibrahimtoprk kardeşim,öncelikle siz genç nesilin,en ufak bir sorunda,oturup neden olduğunu düşünüp,sorup,araştırmadan hemen BENZİN DÖKÜP YAKMAK fikri aklınıza geliyor.
şimdi uzun süredir motora binmemişsin,doğal olarak motorun bekleme süresinde mevcut olan benzinde uçmuştur.sen benzin aldığında,boş olan borular benzinle dolacak ki,karbüratör,motora benzin gönderebilsin.
2.si apachelerin genel özelliğidir zaten geç ısınması.benim motorda da sabahları soğukken aynısı oluyor.ilk çalıştırmada jigle desteğiyle çalıştırıyorum ve jigleyi kapattıktan sonra,montumu,eldivenimi ve kaskımı takıncaya kadar biraz ısınıyor ama yine de tam olarak değil,çünkü hareket etmek istediğimde yine sanki boğuluyomuş gibi oluyor ve jigleyi hafif açtığımda düzeliyor ve zıplıyor.bu kadaaaar.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
36
ibrahimtoprk kardeşim,öncelikle siz genç nesilin,en ufak bir sorunda,oturup neden olduğunu düşünüp,sorup,araştırmadan hemen BENZİN DÖKÜP YAKMAK fikri aklınıza geliyor.
şimdi uzun süredir motora binmemişsin,doğal olarak motorun bekleme süresinde mevcut olan benzinde uçmuştur.sen benzin aldığında,boş olan borular benzinle dolacak ki,karbüratör,motora benzin gönderebilsin.
2.si apachelerin genel özelliğidir zaten geç ısınması.benim motorda da sabahları soğukken aynısı oluyor.ilk çalıştırmada jigle desteğiyle çalıştırıyorum ve jigleyi kapattıktan sonra,montumu,eldivenimi ve kaskımı takıncaya kadar biraz ısınıyor ama yine de tam olarak değil,çünkü hareket etmek istediğimde yine sanki boğuluyomuş gibi oluyor ve jigleyi hafif açtığımda düzeliyor ve zıplıyor.bu kadaaaar.

Abi cok tesekkür ederim degerli yorumunuzdan .. nebileyim daha önce hic karsılasmadım. cok gec calısınca korktum dogrusu neler oluyor dedim .sizde onaylayınca normal diye, biraz olsun rahtladım simdi .. simdi benim yag ve yag filtresini degistirmem gerekli zamanları geldi . yaz icin kullandıgımdan 10-40 ipone marka yag düsünüyorum .yag filtreside degisince . geriye ne kalıyor abi bakımını yapmam veya degistirmem icin neler gerekli ?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yağının markası iyi tamam da,bu işlemleri sen yapma,yetkili servisinde yaptır,garantiden çıkmasın,bakım kitapçığını onaylatmayı unutma ki garanti devam etsin.bakımlarda 1 boş bir dolu filtre değişir.genel kontrolleri de yapılır.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
36
yağının markası iyi tamam da,bu işlemleri sen yapma,yetkili servisinde yaptır,garantiden çıkmasın,bakım kitapçığını onaylatmayı unutma ki garanti devam etsin.bakımlarda 1 boş bir dolu filtre değişir.genel kontrolleri de yapılır.

Abi 2009 model motorsikletim. ben 2.el aldım . garantisi hala devam ediyor olabilirmi??
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
2 yıl garantisi vardır.ay/gün önemlidi.fatura tarihine bak karşılaştır.
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
9
İyi Günler Abi Belli Bir Zamandır Bu Forumu Takip Ediyorum Bendede 2011 Apache Var Cok Memnunum
Adanalı Abi Seninde Büyük Katkıların Var Sürekli Yazdıklarını Okuyorum Bide Yedek Parça Nerden Bulabilirim Söylerseniz Sevinirim ..
Birazda Fotolar Benden Gelsin .. :)

378614_2549244724027_1041103201_2714857_1052882122_n.jpg

378614_2549244764028_1041103201_2714858_1797149151_n.jpg

383998_2463767907160_1041103201_2680684_1499346289_n.jpg

383998_2463768027163_1041103201_2680685_1314842456_n.jpg

378614_2549244684026_1041103201_2714856_1849003263_n.jpg


Fotoların Devamı Gelecektir..
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sosyetikmoto kardeş,apache,yapısı itibarıyla dayanıklı bir motordur.yedek parça ihtiyacı pek olmaz.ama olursa da yetkili servisleri/bayileri sana yardımcı olacaklardır.
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
9
Abi Sanırım İsmin BORA ...
Motorsikletle Teker Felan Yapıyoruz Arkadaş Ortamı Felan Arka Stop Sürtmesiyle Kırıldı Daha Doğrusu Stop Camı Kırıldı O Parçayı Stopla Birlikte Olması Farketmez Nerden Bulabilirim Yardımcı Olurmusun ?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet ismim BORA.ama bu söylediğin hiç olmadı şimdi.yazık değilmi tek teker filan.sen kendi malına bak zarar vermişsin.yaşın itibarıyla böyle şeylere belki imrenipte yapıyorsun ama yapma.ben 25 yıldır kullanırım,tekteker yapmayı bilmem,hiç denemedim bile.benim bundan önce sahip olduğum motorları bir bilsen,sen olsan kimbilir neler yapardın.sakın, malına yazık.stop camı ayrı satılmıyor,kompledir,dediğim gibi sadece tvs de vardır.istersen tvs yi ara ama stobu sana değilde,servise gönderirler.onun için direk servise git,ellerinde varsa satarlar,yoksa da sipariş verirler.
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
9
Doğru Söylüyorsun Abi :)
Servisi Manisada 1 Tane Var Kazıkcı Desem Hafif Kalır Herifler Dolandırıcının teki TVS nasıl Bayilik Veriyor Böylelerine Anlamış Degilim
Manisa/Turgutludaki Servisini Çok Övüyorlar Olmazsa Oraya Gidecem :)

Abi Bide Bütçem 400 TL Bana Çene Açılır Olmayan Kask Önerilerin Nelerdir ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------

Haftada Bi Kere Motoruma Bakım Yaparım Yıkarım Temizlerim Cilalarım Yaglarım Zinciri Vs.
Yıkadıktan Sonraki Resmi ..

377415_2580812233195_1041103201_2725940_1726282686_n.jpg

Abi Birde Bunun Deviri Normalmi Yoksa Degiştirmem Gerekiyormu ?
386234_2580814873261_1041103201_2725941_1978006076_n.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
evet ismim BORA.ama bu söylediğin hiç olmadı şimdi.yazık değilmi tek teker filan.sen kendi malına bak zarar vermişsin.yaşın itibarıyla böyle şeylere belki imrenipte yapıyorsun ama yapma.ben 25 yıldır kullanırım,tekteker yapmayı bilmem,hiç denemedim bile.benim bundan önce sahip olduğum motorları bir bilsen,sen olsan kimbilir neler yapardın.sakın, malına yazık.stop camı ayrı satılmıyor,kompledir,dediğim gibi sadece tvs de vardır.istersen tvs yi ara ama stobu sana değilde,servise gönderirler.onun için direk servise git,ellerinde varsa satarlar,yoksa da sipariş verirler.
Bora abi benim motor eski kasa biliyorsun bu 2011 lerin alttaki sakal hoşuma gidiyor onu bulabilirmiyiz acaba bide eski kasaya uyarmıki? fiyatını da biliyorsan çok iyi olur :) :) :)


deviri normal kardeş.
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
9
Bora abi benim motor eski kasa biliyorsun bu 2011 lerin alttaki sakal hoşuma gidiyor onu bulabilirmiyiz acaba bide eski kasaya uyarmıki? fiyatını da biliyorsan çok iyi olur :) :) :)


deviri normal kardeş.

Sağolasın Cok Teşekkür Ederim :)
Sanırım Oluyor Bizim Bi Arkadaşda Yeni Sakal Getirtti 2009 Modeldi ..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
devir,1250-1400 arası olması lazım.
motoru yıkarken asla araba gibi yıkamayın,silindirin altından itibaren yıkayabilisin.çünkü üst taraflarda,elektrik devreleri,km.saati,depo var.ön-arka tekeri istediğiniz gibi yıkayın ama silindirin olduğu bölgeye ve daha yukarıya asla su değdirmeyin,ıslak bezle silin.
kask konusuna gelince LS2 marka,VENOM,GDR iyidir.bizim tarz motorlar için uygundur.hem fiyatı,hem de modelleri iyidir.bana kalırsa,pahalı olanlara gerek yok.
sakal sanırım eskilere olmayabilir,bağlantı yerlerinden dolayı.
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
9
Abi Banada Öyle Dediler Ama Yıkıyorum Yıkadıktan Sonra Yan Kapaklar Var Mat Renkli Onları Felan Cıkartıyorum Hava Tutuyorum Her Yerine Bütün Bağlantı Yerlerine Sonra Uçlarını Birer Birer Yıkıyorum ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst