teşekkür ederim sn. GorkeM

suan zx10r en güçlüsü diye biliniyo ardından bm s1rr geliyo fakat f4 ü de yabana atmamak lazım oda rr versiyonuyla gelecek 200 hp olarak. o kadar detay ayrıntıda anca pistte anlaşılıp keşfedilir, sonucta ben cadde de kullanıyorum amatör sayılır. rr versiyonu 300 ü görmüyo euro5 ten dolayı mıdır artık nedir bi sınırlama getirildi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
sn. yashukawa teşekkür ederim

batman ve irobotta vardı will smith kullanıyordu spr modeli bende belki nürburgring pistinin stickerını bulursam ufak çapta belli belirsiz tonlardaki renklerden yapıştırmak istiyorum