arkadaşlar ben yoruldum siz yorulmadınızenjeksiyonlu bir motorda isterseniz motoru komple değiştirin içine ferrari motoru koyun,yakıt sağlıyan beyin buna ayak uydurmazsa paranız boşa giderrrrrrrrrrr
o yüzden cbr 250 nize egzoz alıcaksanız yanına birde hava filtresi ve power commander almalısınız bunlardan biri eksik oldumu motorunuz randımanlı çalışmaz ve sahibinden komda ilan olarak hayatını geçirir
şöyle düşünün egzoz alıyorsunuz motorunuzun bütün hava yakıt dengesi bozuluyor enjeksiyon beyni oksijen sensörü ve diğer sensörler vasıtayısla yeni duruma ayak sağlıyabilir ama siz aldıgınız egzozsun da içini açarsanız bu sefer ayak uyduramaz ve birde üstüne açık hava filtresi koyarsanız motorun dengesini bozarsınız aşırı hararet yapar ve en sonunda kık gider![]()
sizin motürler çok iyi tekere geliyor kıymetini bilin![]()
helal olsun adama ama düştüğü kısımları kesmemiş videodan.Bu iş böyle 2çekersin 3.ye yerde :cherry:Bayramda az teker çok şeker![]()
Olucak şöyle ön çatalı 30-40 cm yaylanan torklu bi supermoto vericen tekeri vericen tekeri... kah düşücen kah kalkıcan umrunda olmucak:cat:
Felon için gelsin
http://www.youtube.com/watch?v=sMZS-C1jh2g
aynen arkadaşlar az teker çok şeker bayramda diğer araç sürücülerine dikkat kimse sağını solunu kontrol etmiyor
hoca bu parçalar çok ucuz yahu keşke getirtebilsek
öncelikle herkesin geçmiş bayramı kutlu olsunarkadaşlar ben yoruldum siz yorulmadınızenjeksiyonlu bir motorda isterseniz motoru komple değiştirin içine ferrari motoru koyun,yakıt sağlıyan beyin buna ayak uydurmazsa paranız boşa giderrrrrrrrrrr
o yüzden cbr 250 nize egzoz alıcaksanız yanına birde hava filtresi ve power commander almalısınız bunlardan biri eksik oldumu motorunuz randımanlı çalışmaz ve sahibinden komda ilan olarak hayatını geçirir
şöyle düşünün egzoz alıyorsunuz motorunuzun bütün hava yakıt dengesi bozuluyor enjeksiyon beyni oksijen sensörü ve diğer sensörler vasıtayısla yeni duruma ayak sağlıyabilir ama siz aldıgınız egzozsun da içini açarsanız bu sefer ayak uyduramaz ve birde üstüne açık hava filtresi koyarsanız motorun dengesini bozarsınız aşırı hararet yapar ve en sonunda kık gider![]()
Selam arkadaşlar, şu aralar motosikletimi değiştirmeyi düşünüyorum. severek bindiğim Chopper'ımdan sonra baştan başa tarz değişikliği olarak yüksek cc 2. el bir super sport düşünüyordum ama sanırım ailemle aynı düşüncede değilim) bu da beni cbr 250R'a sevketti. Topic'i araştırdım, motosikletle ilgili deneme tecrübelerim de oldu, gerçekten güzel performans sergiliyor (ah bir de sesi olsa
) motor oldukça konforlu felan da, bu yeterli değil sanırım. Yeterli heybete sahip değil motor, oturuş açısının touring gibi olmasındanmıdır bilemedim. Kasa olarak güzel tasarlanmış ama oldukça küçük, geçenlerde de YZF 125 inceleme imkanım oldu. O motosiklet kasa olarak daha iri ve daha yakışıklı bir motor. Hem altımda küçük de durmuyor, bilemedim işte aklımı çeldi gibi. İki motosikletin kıyaslamasını yapabiliyorum elbet CBR250R benim içinde daha makbül geliyor da, bilemiyorum bir de sizlere danışayım dedim. Saygılar.