Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Yeni kasa cbr 125 içinde 250 içinde Arrow egzosttan başkası yalan.Devil de yine iyi.Leo vince de iyi ama arrow daha ağır basıyo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben yoruldum siz yorulmadınız :) enjeksiyonlu bir motorda isterseniz motoru komple değiştirin içine ferrari motoru koyun,yakıt sağlıyan beyin buna ayak uydurmazsa paranız boşa giderrrrrrrrrrr :)
o yüzden cbr 250 nize egzoz alıcaksanız yanına birde hava filtresi ve power commander almalısınız bunlardan biri eksik oldumu motorunuz randımanlı çalışmaz ve sahibinden komda ilan olarak hayatını geçirir :)
şöyle düşünün egzoz alıyorsunuz motorunuzun bütün hava yakıt dengesi bozuluyor enjeksiyon beyni oksijen sensörü ve diğer sensörler vasıtayısla yeni duruma ayak sağlıyabilir ama siz aldıgınız egzozsun da içini açarsanız bu sefer ayak uyduramaz ve birde üstüne açık hava filtresi koyarsanız motorun dengesini bozarsınız aşırı hararet yapar ve en sonunda kık gider :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar ben yoruldum siz yorulmadınız :) enjeksiyonlu bir motorda isterseniz motoru komple değiştirin içine ferrari motoru koyun,yakıt sağlıyan beyin buna ayak uydurmazsa paranız boşa giderrrrrrrrrrr :)
o yüzden cbr 250 nize egzoz alıcaksanız yanına birde hava filtresi ve power commander almalısınız bunlardan biri eksik oldumu motorunuz randımanlı çalışmaz ve sahibinden komda ilan olarak hayatını geçirir :)
şöyle düşünün egzoz alıyorsunuz motorunuzun bütün hava yakıt dengesi bozuluyor enjeksiyon beyni oksijen sensörü ve diğer sensörler vasıtayısla yeni duruma ayak sağlıyabilir ama siz aldıgınız egzozsun da içini açarsanız bu sefer ayak uyduramaz ve birde üstüne açık hava filtresi koyarsanız motorun dengesini bozarsınız aşırı hararet yapar ve en sonunda kık gider :)

arkadaş doğru söylüyor enjeksiyonlu sistemde egzoz çıkışındada oksijen sensorü var amacı doğru karışımı hazırlamak sürekli ölçüm yapıyo egzoz değiştiğinde bu sistemde ayarlanması lazım en basitinden
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
O parayı eğitime harcayarak çok daha akıllıca bir iş yapmış olmaz mısınız ? California Superbike School artık her sene geliyor İstanbul Park'a...
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
eksoz olayından vazgeçtim , çünkü sesi rahatsız ediyo..orjinal kendi sesi daha iyi.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bayramda az teker çok şeker:p

Olucak şöyle ön çatalı 30-40 cm yaylanan torklu bi supermoto vericen tekeri vericen tekeri... kah düşücen kah kalkıcan umrunda olmucak:cat:

Felon için gelsin

http://www.youtube.com/watch?v=sMZS-C1jh2g
helal olsun adama ama düştüğü kısımları kesmemiş videodan.Bu iş böyle 2çekersin 3.ye yerde :cherry:
birgün her teker yapan kafasına geçirecek kaçış yok önemli olan korumalıklarınla yapıp düşünce ayağa kalkabilmek :)
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
aynen arkadaşlar az teker çok şeker bayramda diğer araç sürücülerine dikkat kimse sağını solunu kontrol etmiyor
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Merhabalar, şu aralar bu motorun ikinci elde hakettiği rakam nedir ortalama olarak? (ilk 5000 km'de olanlar için mesela)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
dün sehirler arası duble yolda ( söke mugla yolu ) sol seritte 140 km hızla giderken ıcı full dolu koyu renklı sahının kornaya o kadar basmama ragmen sagdan yaklasıp aynasını gidonumun 20 cm yanına getırdıgı ve hareket halınde yumruk atarak aynasını kırmamı sagladıgı ıcın cok tesekkur edıyorum :D
o aynaya baktıgında benı gormuyorsa bosuna koymuslar dıye dusundum kırdım aynasını nasıl olsa kullanmıyor :D
cok da zevklıydı yıne gormezse yıne kırarım :D ayna cok rahat kırılıyor arkadaslar tek yumrukta işlem tamam :D tavsıye ederım acayıp stres alıyor :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

hoca bu parçalar çok ucuz yahu keşke getirtebilsek

ustam 1.000 yen 22 tl yapıyor 10.000 yen 220 tl :) aslında pekde ucuz degıl almanyada daha ucuz parcalar var bunların ıcınde.

ben kendi motorum ıcın karbon grenaj , motor koruma demiri. elcık manet vsvs bir liste yaptım 100.000 yen tuttu tl ye cevırınce kapattım ınternetı :) 2.220 tl :)
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
arkadaşlar ben yoruldum siz yorulmadınız :) enjeksiyonlu bir motorda isterseniz motoru komple değiştirin içine ferrari motoru koyun,yakıt sağlıyan beyin buna ayak uydurmazsa paranız boşa giderrrrrrrrrrr :)
o yüzden cbr 250 nize egzoz alıcaksanız yanına birde hava filtresi ve power commander almalısınız bunlardan biri eksik oldumu motorunuz randımanlı çalışmaz ve sahibinden komda ilan olarak hayatını geçirir :)
şöyle düşünün egzoz alıyorsunuz motorunuzun bütün hava yakıt dengesi bozuluyor enjeksiyon beyni oksijen sensörü ve diğer sensörler vasıtayısla yeni duruma ayak sağlıyabilir ama siz aldıgınız egzozsun da içini açarsanız bu sefer ayak uyduramaz ve birde üstüne açık hava filtresi koyarsanız motorun dengesini bozarsınız aşırı hararet yapar ve en sonunda kık gider :)
öncelikle herkesin geçmiş bayramı kutlu olsun :)
hocam cok doğru söylüyorsun ama dediklerin kaç para tutar :D
bide 1 depo ile 315 km gittim daha giderdi ama yolda kalmak istemedim çünki çok az kaldı benzin ama biraz fazla yakıyo sanki banamı öyle geliyo yoksa?
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Herkesin geçmiş bayramı kutlu olsun arkadaşlar. Jantları fırın boya ile siyah yaptırmıştım. O zaman fiyatını soran arkadaşlar olmuştu. Eksoz üstündeki soğutma plakası ve ön arka jantlar siyah boyama için boyacıya 100TL verdim. Boyama işini takip eden ve yeni aldığım lastiklerin değişimini yapan servise de 100TL verdim. Motor çok güzel oldu. Ama boyacı suyu üzerine fazla tanzikli tutmasın yıkarken demiş. Onu anlayamadım :sunny: Jantlarda ufak noktalar var boyanmadan kalan ama genel itibariyle tavsiye ederim süper oluyor. Üst segmentteki tüm motorların jantları renkli olduğu için sanki motor daha üst segmentmiş gibi görünüyor.

Michelin lastiklerden çok memnunum şimdilik. Michelin lastiklerin kendine özel ayar mekanizması nedeniyle balans ayarı Denizli'de yapılamadığından balans ayarsız biniyorum. Ellerimi hareket halinde iken bıraktığımda bir tarafa çekmiyor. Balans ayarı gerekli değil anlamına gelir mi bu yoksa en kısa zamanda İzmir'e yeni lastikleri balans ayarına götüreyim mi? Ne dersiniz?

Bir de lastiklere kırmızı şerit alıcam. Önceki sayfadaki buluşma fotolarında bir arkadaşın karanlıkta çekilen fotosu vardı. Kırmızı şeritler reflektör gibi parlıyordu. Nerden almamı tavsiye edersiniz? Bütün jant şeritlerinde reflektör gibi palayıp görünürlüğü artırma özelliğ var mıdır yoksa özellikle arayıp bulmak mı gerekiyor? Servisteki arkadaş eğer düzgün çekilmezse şerit güzel durmuyor demişti. Hatta kendi motoruna yapmış eli alışık olmadığından beğenmemiş. Bu konuda neler söylersiniz?

Bayramda İstanbul'daydım bu arada.... Adım başı Transalp vardı. Az CBR125 vardı sokaklarda. CBR250R sadece 2 tane gördüm. Şaşırdım
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
adam fazla tazikli su tutma dediyse onun fırın olduğunu sanmam
fırın boyamada,boya içinde basitçe cam tozu gibi bir malzeme olur
parça boyandıktan sonra fırınlanırki bu malzeme ericin ve yüzeye perçinlensin diye umarım sorun çıkmaz jantlarda bana çok maliyetli geldi
 
Katılım
10 Kas 2011
Mesajlar
12
Selam arkadaşlar, şu aralar motosikletimi değiştirmeyi düşünüyorum. severek bindiğim Chopper'ımdan sonra baştan başa tarz değişikliği olarak yüksek cc 2. el bir super sport düşünüyordum ama sanırım ailemle aynı düşüncede değilim :)) bu da beni cbr 250R'a sevketti. Topic'i araştırdım, motosikletle ilgili deneme tecrübelerim de oldu, gerçekten güzel performans sergiliyor (ah bir de sesi olsa :)) motor oldukça konforlu felan da, bu yeterli değil sanırım. Yeterli heybete sahip değil motor, oturuş açısının touring gibi olmasındanmıdır bilemedim. Kasa olarak güzel tasarlanmış ama oldukça küçük, geçenlerde de YZF 125 inceleme imkanım oldu. O motosiklet kasa olarak daha iri ve daha yakışıklı bir motor. Hem altımda küçük de durmuyor, bilemedim işte aklımı çeldi gibi. İki motosikletin kıyaslamasını yapabiliyorum elbet CBR250R benim içinde daha makbül geliyor da, bilemiyorum bir de sizlere danışayım dedim. Saygılar.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Selam arkadaşlar, şu aralar motosikletimi değiştirmeyi düşünüyorum. severek bindiğim Chopper'ımdan sonra baştan başa tarz değişikliği olarak yüksek cc 2. el bir super sport düşünüyordum ama sanırım ailemle aynı düşüncede değilim :)) bu da beni cbr 250R'a sevketti. Topic'i araştırdım, motosikletle ilgili deneme tecrübelerim de oldu, gerçekten güzel performans sergiliyor (ah bir de sesi olsa :)) motor oldukça konforlu felan da, bu yeterli değil sanırım. Yeterli heybete sahip değil motor, oturuş açısının touring gibi olmasındanmıdır bilemedim. Kasa olarak güzel tasarlanmış ama oldukça küçük, geçenlerde de YZF 125 inceleme imkanım oldu. O motosiklet kasa olarak daha iri ve daha yakışıklı bir motor. Hem altımda küçük de durmuyor, bilemedim işte aklımı çeldi gibi. İki motosikletin kıyaslamasını yapabiliyorum elbet CBR250R benim içinde daha makbül geliyor da, bilemiyorum bir de sizlere danışayım dedim. Saygılar.

karar senin cbr 250r fena motor degıl ama 125 lık klasmanındada 2,elı bile sıfır yenı kasa cbr 125 den pahalı ıken yzfr125 alama tabiki çok param yoksa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst