Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
@Zippo's Dostum karbonu bende seviyorum ama farkli renk olsun istiyorun. Hani kirmizi renginde varya gri olan yerler onun gibi yapmak istiyorum. Cift renk daha kalipli gosteriyor motoru.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
@Zippo's Dostum karbonu bende seviyorum ama farkli renk olsun istiyorun. Hani kirmizi renginde varya gri olan yerler onun gibi yapmak istiyorum. Cift renk daha kalipli gosteriyor motoru.

Aynen öyle,katılıyorum.Gelişmelerden haberdar et mutlaka foto paylaş :) Ayrıca arka sehpa alırsan uygun fiyata bende düşünüyorum haberleşelim dostum.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Sanayide Bu Arka Sehpayı Yapacak Usta Çok...
O PAraya 2 Tane Alınır Arka Ve Ön Kaldırılır
Direk Para Bayılmaktansa Biraz Peşinden Koşun Derim
Arkadaşınızın Sehpasını Alıp Ustaya "bunun Aynısını Çıkarabilirmisin" Diye Sorun Olumlu Yanıt Alacağınız biri Kesin Çıkar.

Vallahi cok dogru soyluyorsunda vakit lazim.
Her demir ustasi cok kolay halleder bu isi.
Demiri yapinca dort tanede tekerlek taktinmi tamamdir.
Sonra istedigin renge boya.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
orjinal karbonların ilk defa bu kadar yakından net çekilmiş resimlerini görüyorum. Gerçekten çok güzelmiş. Ne kadar fiyatları tuzlu derken ?
kırmız ıjant şeriti alıcam. İnternet üzerinden nerden alayım? Onun fiyatı ne kadar ?
yağışlı bir gecede motoru toprak zeminde ayak üzerinde bırakmıştım. zemin yumuşak olduğundan ayak toprağa saplanmış ve sabah motoru devrilmiş buldum. Greanaj ve sinyal üzerinde ufak boya kalkıkları oluştu. Bunları boyatmadan nasıl kapatabilirim ?
Yarın yeni lastikleri takılmış vaziyette servis motoru teslim edicek. Bulunduğum şehirde motorsiklet lastiği balans ayarı yapılamıyormuş. Aslında Türkiye'de sadece 5 şehirde motor lastiği balans ayarı yapılabiliyormuş. Dolayısıyla balans ayarı hiç yapılmamış yeni lastiklerle İzmir'e kadar 2-2,5 saatlik bir yolculuk yapmam gerekiyor. Sizce riskli olur mu?

Bayram tatilinde İstanbul'da olucam yukarıda sorduğum parçaları İstanbul'da elden almam için tavsiye edeceğiniz yerler var mı? Adresleri nereler?

Çok soru sorduğumun farkındayım ama bunlar aslında çok sorulabilecek sorular ve verilen cevaplar bundan sonra okuyacak arkadaşların da faydalanmasını sağlayacaktır ve forum amacına ulaşmış olacaktır. Şimdiden cevaplayan arkadaşlara teşekkür ederim
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Aynen öyle,katılıyorum.Gelişmelerden haberdar et mutlaka foto paylaş :) Ayrıca arka sehpa alırsan uygun fiyata bende düşünüyorum haberleşelim dostum.

Ben bir sanayi cikarmasi yapayim sehpa icin, sanada haber veririm :)
Folyocu arkadas birde ona soracagim, arabalari kapliyorlar burda.
Super oluyor gercekten. Hem istedigin zamanda sokebiliyorsun.
Denemeye deger en azindan.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Vallahi cok dogru soyluyorsunda vakit lazim.
Her demir ustasi cok kolay halleder bu isi.
Demiri yapinca dort tanede tekerlek taktinmi tamamdir.
Sonra istedigin renge boya.

Bizim işimiz gereği kolayca yapabilceğimiz bişey.Babam harleye sisibar bile yaptı,bunu gösterdim yaparım dedi :) Yaptığımız zaman fotoğrafları koyarım,beğenen ve isteyen olursa yine yaparız.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Bizim işimiz gereği kolayca yapabilceğimiz bişey.Babam harleye sisibar bile yaptı,bunu gösterdim yaparım dedi :) Yaptığımız zaman fotoğrafları koyarım,beğenen ve isteyen olursa yine yaparız.

İsteriz tabii istemez olurmuyuz hic :)
Hele ben kesin isterim, ücreti karsiligi tabii :D

---------- Post added at 23:21 ---------- Previous post was at 23:16 ----------

@Captainhakan
Dostum balans ayari hakkinda birsey diyemecegim, daha tecrubeli arkadaslar fikirlerini soyler muhakkak.
İstanbulda aksesuar icin hasanpasayi bir gez derim.
Motomax'in subesi var orafa aradigin seyleri orafa bulabilirsin. Fiyatlarida uygun bircok malzemenin.
Bayramda burda olsaydim giderdik beraber.

---------- Post added at 23:50 ---------- Previous post was at 23:21 ----------

@Stepfunk.Dostum bence kaplama işine hiç girme.Orjinal carbon parçaları al orjinaliyle değiştir.Bunlar mesela mono kapak,ön çamurluk ve motor aksamının ordaki grenajlar.Emin ol daha tuzla ama çok daha şık olur ve içine siner.Bu benim düşüncem.Ben öyle yapıyorum.Motorum tri color,siyah olsa kesinlikle carbon ön çamurluk alırdım.Carbon olarak bahsettiğim bölge burası bakabilirsin ;

http://www.motosiklet.net/forum/mot...-bilgi-paylasim-basligi-1421.html#post2481547

Karbonlar çok güzel olmuş, rizomalar da fena olmuş.
Kısa manetler ne kadarmış DB'de? Ben ebaydan bakıyordum şunları buldum, fiyatı 109 $ diyor.

3527.jpg
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
arkadaşlar benzini aldığımda 430 kmdeydim şimdi 720 oldu biraz daha benzinim var sallayınca ses geliyo bakalım kaç km daha gidicek en kötü ihtimalle yolda kalırız :)

Benzin cubugu sönüp yanmaya başlayınca depoyu doldurduğumda yaklaşık 10-10.5 litre arası alıyor. Max 300 km gittim tekrar yanıp sönmeye başlayana kadar gösterge. Herhalde bir 50-60 km daha gidebilir gibi bir ara bende deneyeceğim bakalım depoyu tamamen boşaltmayı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:14 ----------

orjinal karbonların ilk defa bu kadar yakından net çekilmiş resimlerini görüyorum. Gerçekten çok güzelmiş. Ne kadar fiyatları tuzlu derken ?
kırmız ıjant şeriti alıcam. İnternet üzerinden nerden alayım? Onun fiyatı ne kadar ?
yağışlı bir gecede motoru toprak zeminde ayak üzerinde bırakmıştım. zemin yumuşak olduğundan ayak toprağa saplanmış ve sabah motoru devrilmiş buldum. Greanaj ve sinyal üzerinde ufak boya kalkıkları oluştu. Bunları boyatmadan nasıl kapatabilirim ?
Yarın yeni lastikleri takılmış vaziyette servis motoru teslim edicek. Bulunduğum şehirde motorsiklet lastiği balans ayarı yapılamıyormuş. Aslında Türkiye'de sadece 5 şehirde motor lastiği balans ayarı yapılabiliyormuş. Dolayısıyla balans ayarı hiç yapılmamış yeni lastiklerle İzmir'e kadar 2-2,5 saatlik bir yolculuk yapmam gerekiyor. Sizce riskli olur mu?

Bayram tatilinde İstanbul'da olucam yukarıda sorduğum parçaları İstanbul'da elden almam için tavsiye edeceğiniz yerler var mı? Adresleri nereler?

Çok soru sorduğumun farkındayım ama bunlar aslında çok sorulabilecek sorular ve verilen cevaplar bundan sonra okuyacak arkadaşların da faydalanmasını sağlayacaktır ve forum amacına ulaşmış olacaktır. Şimdiden cevaplayan arkadaşlara teşekkür ederim

CBR250 nin orjinal carbon parçaları bayağı tuzlu gibi. Ben ön çamurluğun fiyatını sormuştum bir iki yere hepsi yaklaşık aynı fiyatı verdi.
http://honda.com.tr/AccesoriesDetails.aspx?id=82d89e6c-bada-4ff9-9321-a75574a3afb9&type=Motorsiklet
Buradaki carbon ön çamurluğa 164 lira civarında KDV dahil.
Normal ön çamurluğun fiyatı ise 43 Lira. Carbonlar neden bu kadar pahalı bilmiyorum. Görünüşten başka çok daha mı sağlam oluyor? Zor mu kırılıyor acaba?
Bayilerden karbon orjinal parçaları temin edebilmek için önceden sipariş vermen gerekir. Stoğunda carbon parçalar olan bayii olduğunu sanmıyorum. Hatta honda Türkiyede de yok carbon orjinal parçalar yurtdışından getiriyorlar 3-4 hafta gibi bir süre alır temin etmen siparişi verdikten sonra. (%40 gibi de kapora istiyorlar ayrıca :) )
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
orjinal karbonların ilk defa bu kadar yakından net çekilmiş resimlerini görüyorum. Gerçekten çok güzelmiş. Ne kadar fiyatları tuzlu derken ?
kırmız ıjant şeriti alıcam. İnternet üzerinden nerden alayım? Onun fiyatı ne kadar ?
yağışlı bir gecede motoru toprak zeminde ayak üzerinde bırakmıştım. zemin yumuşak olduğundan ayak toprağa saplanmış ve sabah motoru devrilmiş buldum. Greanaj ve sinyal üzerinde ufak boya kalkıkları oluştu. Bunları boyatmadan nasıl kapatabilirim ?
Yarın yeni lastikleri takılmış vaziyette servis motoru teslim edicek. Bulunduğum şehirde motorsiklet lastiği balans ayarı yapılamıyormuş. Aslında Türkiye'de sadece 5 şehirde motor lastiği balans ayarı yapılabiliyormuş. Dolayısıyla balans ayarı hiç yapılmamış yeni lastiklerle İzmir'e kadar 2-2,5 saatlik bir yolculuk yapmam gerekiyor. Sizce riskli olur mu?

Bayram tatilinde İstanbul'da olucam yukarıda sorduğum parçaları İstanbul'da elden almam için tavsiye edeceğiniz yerler var mı? Adresleri nereler?

Çok soru sorduğumun farkındayım ama bunlar aslında çok sorulabilecek sorular ve verilen cevaplar bundan sonra okuyacak arkadaşların da faydalanmasını sağlayacaktır ve forum amacına ulaşmış olacaktır. Şimdiden cevaplayan arkadaşlara teşekkür ederim

Şuan DB Motorun stoklarında var arayıp bilgi alabilirsiniz karbonlar hakkında.Ben hepsinin fiyatını almıştım ama unuttum.Şöyle söyleyeyim sadece size gösterdiğim değiştirdiğim 2 parça 167 Lira.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
@Stepfunk.Dostum bence kaplama işine hiç girme.Orjinal carbon parçaları al orjinaliyle değiştir.Bunlar mesela mono kapak,ön çamurluk ve motor aksamının ordaki grenajlar.Emin ol daha tuzla ama çok daha şık olur ve içine siner.Bu benim düşüncem.Ben öyle yapıyorum.Motorum tri color,siyah olsa kesinlikle carbon ön çamurluk alırdım.Carbon olarak bahsettiğim bölge burası bakabilirsin ;

http://www.motosiklet.net/forum/mot...-bilgi-paylasim-basligi-1421.html#post2481547

hocam çok şık durmuş gerçekten bayıldım :)
 

rq7

Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
225
arkadaşlar arkaya artçı alırken sele ayarı falan yapmamız gerekirmi rodaj süresince artçı almadım servise sordum her zamanki gibi cevabı aldım "honda abi bu 250cc al tabi niye almıyorsun hiçbirşey olmaz" dediler.
yanlış hatırlamıyorsam kawa 250r de ayar yapılmadığı zaman bu sorun arka amortisöre zarar veriyordu keçe patlatıyordu altın elbiseli adamda izlemiştim bizim motorda durum nedir ? artçı alan arkadaşlar ?
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Uzun zamandır motorsiklete yağlamak için arka sehpa arıyordum. İnternet'ten motor mağaza fiyatlarına baktım hem yüksek geldi hemde stok'ta hiç yok. 150-250 Tl aralığında fiyatlar var. Araştırmalarım neticesinde bu ön ve arka sehpaları üreten firmalardan birinin izmir ışıkkentte olduğunu keşfettim. Hemen aradım perakende satış'ta yapıyorlar. İzmir ve çevresinde varsa ihtiyacı olan arkadaş 70 Tl'ye arka sehpayı aldım. Sehpaların iki tutamaç şekli var hangisini isterseniz o aparatı veriyorlar. Şaseden kaldıranı veya aks somunundan kaldırmaçlı olanı. Tekerlekli güzel bişi. Zannedersem her boyutta motora olur çünkü ayarlamalı.
bende izmirdeyim nereden aldınız acaba adres verebilirmisiniz?
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
selamlar , cbr 250'ye performans egsoz takan var mı hiç..? bazı videolarda gördüm ama berbat bi ses çıkıyo ... özel yapım bi egsoz yaptırsak nasıl olur acaba.???

herkese iyi bayramlar bu arada...........
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
selamlar , cbr 250'ye performans egsoz takan var mı hiç..? bazı videolarda gördüm ama berbat bi ses çıkıyo ... özel yapım bi egsoz yaptırsak nasıl olur acaba.???

herkese iyi bayramlar bu arada...........

Selam iyi bayramlar...

Yılların uzman firmaları Yoshimura- Devil-Arrow- Akropovic gibi firmalrın ürettiği üründen çıkan sese kötü diyosan durum vahim. Daha iyisi alınabilse adamlar yapardı.

Saniyedeki egzozdan anca gürültü alırsın. Çançinçon değilki bu orjinalliğini bozasın yaklaşık 10.000 lik motor.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
youtubedan video izleyip kötü demek olmaz bence...en iyi ses arrow gibi geldi benim kulağıma fiyatıda iyi ama

İyi bayramlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst