@Zippo's Dostum karbonu bende seviyorum ama farkli renk olsun istiyorun. Hani kirmizi renginde varya gri olan yerler onun gibi yapmak istiyorum. Cift renk daha kalipli gosteriyor motoru.
Sanayide Bu Arka Sehpayı Yapacak Usta Çok...
O PAraya 2 Tane Alınır Arka Ve Ön Kaldırılır
Direk Para Bayılmaktansa Biraz Peşinden Koşun Derim
Arkadaşınızın Sehpasını Alıp Ustaya "bunun Aynısını Çıkarabilirmisin" Diye Sorun Olumlu Yanıt Alacağınız biri Kesin Çıkar.
Aynen öyle,katılıyorum.Gelişmelerden haberdar et mutlaka foto paylaşAyrıca arka sehpa alırsan uygun fiyata bende düşünüyorum haberleşelim dostum.
Vallahi cok dogru soyluyorsunda vakit lazim.
Her demir ustasi cok kolay halleder bu isi.
Demiri yapinca dort tanede tekerlek taktinmi tamamdir.
Sonra istedigin renge boya.
Bizim işimiz gereği kolayca yapabilceğimiz bişey.Babam harleye sisibar bile yaptı,bunu gösterdim yaparım dediYaptığımız zaman fotoğrafları koyarım,beğenen ve isteyen olursa yine yaparız.
@Stepfunk.Dostum bence kaplama işine hiç girme.Orjinal carbon parçaları al orjinaliyle değiştir.Bunlar mesela mono kapak,ön çamurluk ve motor aksamının ordaki grenajlar.Emin ol daha tuzla ama çok daha şık olur ve içine siner.Bu benim düşüncem.Ben öyle yapıyorum.Motorum tri color,siyah olsa kesinlikle carbon ön çamurluk alırdım.Carbon olarak bahsettiğim bölge burası bakabilirsin ;
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-bilgi-paylasim-basligi-1421.html#post2481547
arkadaşlar benzini aldığımda 430 kmdeydim şimdi 720 oldu biraz daha benzinim var sallayınca ses geliyo bakalım kaç km daha gidicek en kötü ihtimalle yolda kalırız![]()
orjinal karbonların ilk defa bu kadar yakından net çekilmiş resimlerini görüyorum. Gerçekten çok güzelmiş. Ne kadar fiyatları tuzlu derken ?
kırmız ıjant şeriti alıcam. İnternet üzerinden nerden alayım? Onun fiyatı ne kadar ?
yağışlı bir gecede motoru toprak zeminde ayak üzerinde bırakmıştım. zemin yumuşak olduğundan ayak toprağa saplanmış ve sabah motoru devrilmiş buldum. Greanaj ve sinyal üzerinde ufak boya kalkıkları oluştu. Bunları boyatmadan nasıl kapatabilirim ?
Yarın yeni lastikleri takılmış vaziyette servis motoru teslim edicek. Bulunduğum şehirde motorsiklet lastiği balans ayarı yapılamıyormuş. Aslında Türkiye'de sadece 5 şehirde motor lastiği balans ayarı yapılabiliyormuş. Dolayısıyla balans ayarı hiç yapılmamış yeni lastiklerle İzmir'e kadar 2-2,5 saatlik bir yolculuk yapmam gerekiyor. Sizce riskli olur mu?
Bayram tatilinde İstanbul'da olucam yukarıda sorduğum parçaları İstanbul'da elden almam için tavsiye edeceğiniz yerler var mı? Adresleri nereler?
Çok soru sorduğumun farkındayım ama bunlar aslında çok sorulabilecek sorular ve verilen cevaplar bundan sonra okuyacak arkadaşların da faydalanmasını sağlayacaktır ve forum amacına ulaşmış olacaktır. Şimdiden cevaplayan arkadaşlara teşekkür ederim
orjinal karbonların ilk defa bu kadar yakından net çekilmiş resimlerini görüyorum. Gerçekten çok güzelmiş. Ne kadar fiyatları tuzlu derken ?
kırmız ıjant şeriti alıcam. İnternet üzerinden nerden alayım? Onun fiyatı ne kadar ?
yağışlı bir gecede motoru toprak zeminde ayak üzerinde bırakmıştım. zemin yumuşak olduğundan ayak toprağa saplanmış ve sabah motoru devrilmiş buldum. Greanaj ve sinyal üzerinde ufak boya kalkıkları oluştu. Bunları boyatmadan nasıl kapatabilirim ?
Yarın yeni lastikleri takılmış vaziyette servis motoru teslim edicek. Bulunduğum şehirde motorsiklet lastiği balans ayarı yapılamıyormuş. Aslında Türkiye'de sadece 5 şehirde motor lastiği balans ayarı yapılabiliyormuş. Dolayısıyla balans ayarı hiç yapılmamış yeni lastiklerle İzmir'e kadar 2-2,5 saatlik bir yolculuk yapmam gerekiyor. Sizce riskli olur mu?
Bayram tatilinde İstanbul'da olucam yukarıda sorduğum parçaları İstanbul'da elden almam için tavsiye edeceğiniz yerler var mı? Adresleri nereler?
Çok soru sorduğumun farkındayım ama bunlar aslında çok sorulabilecek sorular ve verilen cevaplar bundan sonra okuyacak arkadaşların da faydalanmasını sağlayacaktır ve forum amacına ulaşmış olacaktır. Şimdiden cevaplayan arkadaşlara teşekkür ederim
@Stepfunk.Dostum bence kaplama işine hiç girme.Orjinal carbon parçaları al orjinaliyle değiştir.Bunlar mesela mono kapak,ön çamurluk ve motor aksamının ordaki grenajlar.Emin ol daha tuzla ama çok daha şık olur ve içine siner.Bu benim düşüncem.Ben öyle yapıyorum.Motorum tri color,siyah olsa kesinlikle carbon ön çamurluk alırdım.Carbon olarak bahsettiğim bölge burası bakabilirsin ;
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-bilgi-paylasim-basligi-1421.html#post2481547
hocam çok şık durmuş gerçekten bayıldım![]()
600 km 100 tl normal kullanım cogu 2 kısı
bende izmirdeyim nereden aldınız acaba adres verebilirmisiniz?Uzun zamandır motorsiklete yağlamak için arka sehpa arıyordum. İnternet'ten motor mağaza fiyatlarına baktım hem yüksek geldi hemde stok'ta hiç yok. 150-250 Tl aralığında fiyatlar var. Araştırmalarım neticesinde bu ön ve arka sehpaları üreten firmalardan birinin izmir ışıkkentte olduğunu keşfettim. Hemen aradım perakende satış'ta yapıyorlar. İzmir ve çevresinde varsa ihtiyacı olan arkadaş 70 Tl'ye arka sehpayı aldım. Sehpaların iki tutamaç şekli var hangisini isterseniz o aparatı veriyorlar. Şaseden kaldıranı veya aks somunundan kaldırmaçlı olanı. Tekerlekli güzel bişi. Zannedersem her boyutta motora olur çünkü ayarlamalı.
gezerken bu siteyi gördüm inceledim güzel seyler var.
http://www.endurance.co.jp/e/store/index.php?main_page=index&cPath=13_82&language=en&page=1
selamlar , cbr 250'ye performans egsoz takan var mı hiç..? bazı videolarda gördüm ama berbat bi ses çıkıyo ... özel yapım bi egsoz yaptırsak nasıl olur acaba.???
herkese iyi bayramlar bu arada...........