Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lastiklerin kenerasında yazar maxiumumları ve motorun kullanım kılavuzunda hoş çok büyük fark yok zaten yanlış gösteriyor basınç aletleri en iyisi sadece tek bir motor için basınç aleti almak yoksa sapıtıyorlar ölçümde.Benim mesela iki motorum var ikisininde ayrı basınç ölçeri vr.
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
dun benımde yeni lastıkleri deneme fırsatım oldu tatlı virajlı yollarda sınırlarını zorladım hatta bazı virajlara iki kısı145 le yatırdım asfalt dirsegime degecek gibiydı bence fazlasıyla tatmınkar bu arada lastıkler pirelli spor demon :p
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Benim de Michelin Pilot Active lastikler Buz Motor'dan bugün geldi. Hafta içi taktırıp deneyimimi paylaşırım artık sizinle. Pirelli Sport Demon da güzel Michelin Pilot Active de. Ben daha fazla süre dayanıyor yorumlarını okuduktan sonra Michelin aldım. Zaman göstericek artık hangi lastik daha iyi daha uzun süre dayanıyor ....
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
169
araba fiyatları 10bin tl cik arttı neredeyse bu motorada yüklü bir zam gelicek ötv yüzünden..ve hondanın elinde diğil sadece ötv farkını alacak honda kendi cebine giden birşey yok

Ötv Zammı 1600 cc Ve Üzerine Geldi Bizim Makinalarda Her Hangi Bir zam yok.
Keyiflerine Göre Koyarlarsa O Ayrı Tabiki :farao:
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
169
Merhaba bizim lastik ebatları nedir? pirellinin sitesinde sport demon modelinde honda cbr 250 için uygun eşleşme bulunamadı diyor.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
CBR 250 R ile TEK BAŞINA yüklü olarak 3350 km izmir trabzon seyehati (gidiş,Dönüş) Sürüş zevki, Üstün performansı ,yakıt ekonomisi , + mükemmel dizaynı , Her konuda bana hitap eden en iyi motoru aldığıma bir kez daha emin oldum . Gidiş gezi fotoğrafları Motokurt izmir trabzon 3350 km 1 ve 2 olarak iki sayfa ETKİNLİK GEZİ FOTOĞRAFLARI BÖLÜMÜNDE İlgi duyan arkadaşlar bakabilir...

Abi çok güzel bir gezi olmuş, tebrik ederim. Darısı bizlerin başına.
Tekerine taş değmesin inşallah.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Beyler lastik konusu tabi bütçe ve müsaitlik konusu tabi...Ama değiştirenlere hayırlı olsun gerçekten iyi tercih:cat:

Cbr125 te bile kuru havada azmaya başlayıp frenleri tam performans kullanınca arka kilitlenip kaymaya ön fren ise korkutmaya başlıyor. Ben bikere düşük hızda kavsakta lowside oluyodum bacakları pergel gibi açıp 1-2 hamlede iman gücüyle topladım

Standart lastiğin hamuru o kadar sert ki lastik demeye bin sahit zaten. 100 kmye 8.5 sn yede çıkan makina şakaya gelmez.

Bende bi 100 ön -130 arka fiyatı alıyım:) Virajda yatamadıktan panik frende duramadıktan sonra zevk de vermiyor o korkuyla zaten

Ben ıslaktaki performansını merak ediyorum daha çok Demon ve Pilot Active lerin
 
Katılım
24 Eki 2011
Mesajlar
20
Arkadaşlar bu xenon far konusunda herkes çelişkili şeyler söylüyor.kimileri taktırırsan garanti dışında kalır derken kimileri ne alaka diyor.bu konu ile ilgili servislerle daha önce görüşmüş olan arkadaşlarımız varsa bana yardımcı olabilirmi.bende 2. el cbr mi almak üzereyim ve üzerinde 8000 xenon var.yardımlarınızı bekliyorum.kazasız sürüşler.
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
169
arkadaşlar pirelli lastikler için ön 100 euro , arka 130 euro fiyat veriyor. kdv ve kargo dahil fiyatlar.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Arkadaşlar bu xenon far konusunda herkes çelişkili şeyler söylüyor.kimileri taktırırsan garanti dışında kalır derken kimileri ne alaka diyor.bu konu ile ilgili servislerle daha önce görüşmüş olan arkadaşlarımız varsa bana yardımcı olabilirmi.bende 2. el cbr mi almak üzereyim ve üzerinde 8000 xenon var.yardımlarınızı bekliyorum.kazasız sürüşler.

Ben motoru almadan servise sormuştum xenon takıyormusunuz diye, evet takıyoruz demişti.
Fiyatıda 150 TL. Ama garanti konusunda birşey sormak aklıma gelmedi.
En doğru bilgiyi servise telefon açıp öğrenebiliriz.


arkadaşlar pirelli lastikler için ön 100 euro , arka 130 euro fiyat veriyor. kdv ve kargo dahil fiyatlar.

Fiyat normal geldi bana, nereden aldınız fiyatı acaba?
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
arkadaşlar dün servise sordum valf ayarını.
Valf ayarına bakmaya gerek yok çünkü:
*Valf ayarı bozuk olsa motor zor çalışır
*Valf ayarı bozuk olsa motor çok ses çıkarır
dediler.
Ben yine de kontrol etmelerini rica ettim. Motor henüz serviste lastikleri değişip cantları fırın boyamaya girecek. Haftasonu motoru teslim alınca gelişmeleri yazarım
 
Katılım
24 Eki 2011
Mesajlar
20
teşekkür ederim.

Ben motoru almadan servise sormuştum xenon takıyormusunuz diye, evet takıyoruz demişti.
Fiyatıda 150 TL. Ama garanti konusunda birşey sormak aklıma gelmedi.
En doğru bilgiyi servise telefon açıp öğrenebiliriz.




Fiyat normal geldi bana, nereden aldınız fiyatı acaba?
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
169
Direk pirellinin sitesine mail attım. şuanda stoklarında olduğunu ve sipariş verdiğim takdirde 2 gün içinde gönderebileceklerini söylediler. Ama ben mart ayı gibi taktırmayı düşünüyorum. malum kış ayında motor yatacak,yeni lastiği yatırmanın bir anlamı yok.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
arkadaşlar dün servise sordum valf ayarını.
Valf ayarına bakmaya gerek yok çünkü:
*Valf ayarı bozuk olsa motor zor çalışır
*Valf ayarı bozuk olsa motor çok ses çıkarır
dediler.
Ben yine de kontrol etmelerini rica ettim. Motor henüz serviste lastikleri değişip cantları fırın boyamaya girecek. Haftasonu motoru teslim alınca gelişmeleri yazarım

ayıptır sorması fırın boyama nekadara patlıyor ve ne renk tercih etiniz :cherry:
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Siyah motora siyah jant tercih ettim. Daha pazarlık etmedik ama daha önce yuvarlak olarak 100-150TL gider demişlerdi. Fatura çıkınca kesin doğrusunu yazarım :) Benim egsoz üstündeki soğutucu plaka motoru aldığım hafta çizilmişti. O parçaya fırın boyama yapsak bozulur mu? O parçayı da siyaha boyatmak istiyorum
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
ben normal siyah boyayla kendim buyadım iyicene zımparalayıp daha hiç bir bozulma yok
garanti olsun diyorsan ısıya dayanıklı boyayla hallolur
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Siyah motora siyah jant tercih ettim. Daha pazarlık etmedik ama daha önce yuvarlak olarak 100-150TL gider demişlerdi. Fatura çıkınca kesin doğrusunu yazarım :) Benim egsoz üstündeki soğutucu plaka motoru aldığım hafta çizilmişti. O parçaya fırın boyama yapsak bozulur mu? O parçayı da siyaha boyatmak istiyorum
bu sayfada : http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-121.html
aytacaksel nickli bir arkadaş siyaha boyatıp resimlerini koymuş, alacağım zaman ben de jantları ve eksoz üzerindeki plakayı boyatmayı düşünüyorum,bence çok güzel duruyor
aynen böyle olmasını istiyorum ;)


Uploaded with ImageShack.us


6870a.jpg
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
169
Bu Sayede Motor Daha Agresif Bir Görünüme Kavuşmuş Plakalık İptal Ettirilip Aynalar da Değiştirildimi Ninjaya Görünüm Açısından da Çok Rahat Kafa Tutar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------

Ek Olarak Bu Motorları Genelde Benim Gibi Acemi Kardeşlerimiz Kullanıyor Motorun Yatmasından Korkmamak İçin Yada Yattığında Masraf Çıkarmaması İçin Kesinlikle Grenaj ve Gidon Takozu Kullanın.
Örneğin Yoshimura'nın Grenaj Takozu
cbr250r.jpg
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Bu Sayede Motor Daha Agresif Bir Görünüme Kavuşmuş Plakalık İptal Ettirilip Aynalar da Değiştirildimi Ninjaya Görünüm Açısından da Çok Rahat Kafa Tutar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------

Ek Olarak Bu Motorları Genelde Benim Gibi Acemi Kardeşlerimiz Kullanıyor Motorun Yatmasından Korkmamak İçin Yada Yattığında Masraf Çıkarmaması İçin Kesinlikle Grenaj ve Gidon Takozu Kullanın.
Örneğin Yoshimura'nın Grenaj Takozu
http://img207.imageshack.us/img207/8647/cbr250r.jpg
acemiyim ve böyle bişey arıyordum,çok sağol,nereden temin edebiliriz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst