MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
bu sefer farklı olarak cts-pazar standart programa ek olarak cuma günü 3 sefer 20 dakikalık serbest antrenman yaptırdılar. sağanak yağmur altında değişik bir tecrübeydi. yağmur lastikleri olmadan çıkmak pek akıllıca olmasa da dayanamadım çıktım : ) tabi yer yer su birikintilerinin dahi olduğu yağmur altında dereceler alakasız çıkıyor. yarış 1 hafta sonra pazara ertelenmesiş sayesinde, yarışı günlük güneşlik nefis bir atmosferde yaptık. mehmet de katılmadı, bana destek olmak için geldi ama ortamı görünce pişman oldu.

sen katılsaydın dereceni 2:18- 2:20 arasına indirirdin sanırım.

Bir önceki yarışta hedefime kondisyon olarak eksikliğimden dolayı ulaşamamıştım.Bu sebepten ötürü şimdi de o derecelere indirmem pek söz konusu değil.Önümüzdeki sezon kısmetse çok daha güzel olacak.Bir de sponsor desteği bulabilsek bi yerlerden tadından yenmez...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hoş söylüyorsun güzel söylüyorsun.Yapacağın iş basit;motorunu teknik kontrolden geçirecek seviyeye getireceksin.Antreman va sıralamalara gireceksin.Derecen tutuyorsa yarışa da gireceksin.BU kadar basit işte olay..Ayrıca Pist gününe ihtiyacın yok...Lisans çıkarmayı unutma ilk sefere mahsus geçici lisans ile yarışabilirsin...
250cc kategorisi yokki neyle yarışıcam :( sırf bu yüzde cbr125 almayı düşünüyorum
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
250cc kategorisi yokki neyle yarışıcam :( sırf bu yüzde cbr125 almayı düşünüyorum

Azıcık yönetmeliklere göz gezdirin bence...

Sp125 olarak geçse de.Yanlış hatırlamıyorsam 2zamanlı 176cc-4zamanlı 250cc maksimum üst sınır var diye biliyorum.Yarış bülteninde okumuştum ama tam net hatırlamıyorum...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Azıcık yönetmeliklere göz gezdirin bence...

Sp125 olarak geçse de.Yanlış hatırlamıyorsam 2zamanlı 176cc-4zamanlı 250cc maksimum üst sınır var diye biliyorum.Yarış bülteninde okumuştum ama tam net hatırlamıyorum...
hocam peki önümüzdeki sezon ne zaman başlıyıcak yarışlar kayıt tarihleri vs yardımcı olabilirmisin :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ben yönetmeliğe bakıp buraya koymuştum, sport production 125 kategorisinde 250cc ye kadar 4 zamanlı motorlara müsade var, ama bu müsade seri üretim 125cc motorları 250cc ye kadar modifiye etmek için mi, yoksa stok hali 250cc (yani seri üretim 250cc) olan motorlar için de geçerli mi o muallak işte. Sormak lazım. Sanırım sadece seri üretim 125cc motor + modifiyelere izin var, yoksa millet ninjalarla hyosunglarla cbr 250 lerle girerdi yarışlara... Ha bana sorarsanız 250cc için de mutlaka bir kategori olması gerekiyor veyahut 125cc lerle birlikte yarışabilmeliler.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bu kadar imkan verilmişken istanbulda yanıbaşımızda bu olay yapılıyoken katılmak lazım ya olmassa alıcam bi cıbır!Bu heycanı tatmak lazım :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Uzun süredir uzaktan takip etsem de girip yazmaya fırsat bulamamışken, burada güzel gelişmelerin olması sevindirici...
@dinmeyen; sitede de görmeyi, dinlemeyi, okumayı özlemişim :), ayrıca bu yeni gelişme (ki hakikaten kısa sürede büyük gelişme) için de tebrikler ve başarılar dilerim...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu arada ben Ilkay'in sorusunun derinliklerine vakif oldum ama yazmaya üseniyorum.:)
Allah'im ne kadar tembel oldum su siralar anlatamam.
Bir de dün gece tuvalette aklima bir fikir geldi.
Yarisan arkadas sayisi gün geçtikçe artiyor.
Önümüzdeki sezon için bir teknik destek ve paylasim gurubu olustursak iyi olacak gibi.
Ama nasil olacak, orasini artik bir dahaki WC seansinda düsünecez.:p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
eyvallah olcan ben de burasını özlemişim. artık bu sayfayı eski formuna kavuşturacaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------

Bu arada ben Ilkay'in sorusunun derinliklerine vakif oldum ama yazmaya üseniyorum.:)
Allah'im ne kadar tembel oldum su siralar anlatamam.
Bir de dün gece tuvalette aklima bir fikir geldi.
Yarisan arkadas sayisi gün geçtikçe artiyor.
Önümüzdeki sezon için bir teknik destek ve paylasim gurubu olustursak iyi olacak gibi.
Ama nasil olacak, orasini artik bir dahaki WC seansinda düsünecez.:p

önümüzdeki sezon mehmet, erdem ve ben sponsor desteği bulabilirsek bir yarış takımı kurucaz.daimi bir mekanikerimiz de olacak inşallah. akın motordelisi lisansı ile yarışıyor. o da önümüzdeki sene iyi bişeyler yapar sanıyorum...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bu arada ben Ilkay'in sorusunun derinliklerine vakif oldum ama yazmaya üseniyorum.:)
Allah'im ne kadar tembel oldum su siralar anlatamam.
Bir de dün gece tuvalette aklima bir fikir geldi.
Yarisan arkadas sayisi gün geçtikçe artiyor.
Önümüzdeki sezon için bir teknik destek ve paylasim gurubu olustursak iyi olacak gibi.
Ama nasil olacak, orasini artik bir dahaki WC seansinda düsünecez.:p

sana soruyu soran unutacak bu gidişle zaten wc'den yazarsın bize bundan sonra :p


neyse kim biri paylaşmıştı daha önce 600rr için pist peg bracket vardı sanırım jubaa koymuştu akın için bir link ama bulamadım şimdi
600f içinde benzer bir parça bulabilmek mümkün müdür acaba ?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
önümüzdeki sezon mehmet, erdem ve ben sponsor desteği bulabilirsek bir yarış takımı kurucaz.daimi bir mekanikerimiz de olacak inşallah. akın motordelisi lisansı ile yarışıyor. o da önümüzdeki sene iyi bişeyler yapar sanıyorum...

Akın ölene kadar o takımda yarışmak zorunda değil.
Başka yarışmak isteyen arkadaşlarla birlikte hareket etmek bir çok şeyi kolaylaştıracaktır.
Özellikle sponsor bulmak daha kolay olur.
Tek bir motosiklete sponsor olmaktansa,farklı kategorilerde yarışan bir çok motosiklete sponsor olmayı tercih ederler.
Ayrıca bilgi ve teknik konusunda da bir güç birliği oluşmuş olur.
Bu da gelecek için gayet faydalı olacaktır.
Aradaki bu boşluğu sık sık bir araya gelip gelecek sezonun planlamasını yaparak değerlendirmenizi öneririm.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Akın ölene kadar o takımda yarışmak zorunda değil.
Başka yarışmak isteyen arkadaşlarla birlikte hareket etmek bir çok şeyi kolaylaştıracaktır.
Özellikle sponsor bulmak daha kolay olur.
Tek bir motosiklete sponsor olmaktansa,farklı kategorilerde yarışan bir çok motosiklete sponsor olmayı tercih ederler.
Ayrıca bilgi ve teknik konusunda da bir güç birliği oluşmuş olur.
Bu da gelecek için gayet faydalı olacaktır.
Aradaki bu boşluğu sık sık bir araya gelip gelecek sezonun planlamasını yaparak değerlendirmenizi öneririm.

Ben motordelisi klübünden aldığım lisansla yarışıyorum herhangi bir takım çalışması yok motordelisinin.Her klüp gibi lisans ile yarışçılarını yarıştırıyor.Yani her hangi bir takım çalışması içerisinde değiliz. Dediğinde haklısın İlkay abi.

Ayrıca Mehmet abi ile bir konuşmamız oldu takım ile ilgili.O bana böyle böyle bir düşüncemiz var sen de katılmak ister misin dedi?Ben de olumlu yaklaştım lakin daha sonrasında herhangi bir konuşmamız devam etmedi..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben motordelisi klübünden aldığım lisansla yarışıyorum herhangi bir takım çalışması yok motordelisinin.Her klüp gibi lisans ile yarışçılarını yarıştırıyor.Yani her hangi bir takım çalışması içerisinde değiliz. Dediğinde haklısın İlkay abi.

Ayrıca Mehmet abi ile bir konuşmamız oldu takım ile ilgili.O bana böyle böyle bir düşüncemiz var sen de katılmak ister misin dedi?Ben de olumlu yaklaştım lakin daha sonrasında herhangi bir konuşmamız devam etmedi..

Bunu bildigim için yazdim o satirlari.
Aslinda neredeyse hiç bir takimin takim çalismasi yok.
Yani su an yarisan pilotlarin hemen hepsi bireysel imkanlarla yarisiyor.
Bu sekilde bir ilerleme saglamak mümkün degil.
Federasyondan da bir fayda gelmeyecegi anlasiliyor.
Saniyorum öncelikleri baska ve bunun size bir faydasi yok.
Bu nedenle sizin durumunuzdaki arkadaslarin bir araya gelmesi önemlidir.
Kafayi çalistirin ve simdiden çalismaya baslayin derim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
sana soruyu soran unutacak bu gidişle zaten wc'den yazarsın bize bundan sonra :p


neyse kim biri paylaşmıştı daha önce 600rr için pist peg bracket vardı sanırım jubaa koymuştu akın için bir link ama bulamadım şimdi
600f içinde benzer bir parça bulabilmek mümkün müdür acaba ?

veya şu şekide de sorabilirim;

uzun boylu ve bacak boyuda uzun olan biri ne gibi bir değişiklik yapabilir (=
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
veya şu şekide de sorabilirim;

uzun boylu ve bacak boyuda uzun olan biri ne gibi bir değişiklik yapabilir (=

600 f'e de mümkündür tabii ki böyle bir parça bulmak lakin kullanım maksadı yukarı ve geri almak yani bacakları rahatlatmak değil sürüşü rahatlatmak senin istediğin biraz daha aşağıda olması bacaklarının rahat etmesi için ama bu da sürüşe etki eder...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst