- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
bu sefer farklı olarak cts-pazar standart programa ek olarak cuma günü 3 sefer 20 dakikalık serbest antrenman yaptırdılar. sağanak yağmur altında değişik bir tecrübeydi. yağmur lastikleri olmadan çıkmak pek akıllıca olmasa da dayanamadım çıktım : ) tabi yer yer su birikintilerinin dahi olduğu yağmur altında dereceler alakasız çıkıyor. yarış 1 hafta sonra pazara ertelenmesiş sayesinde, yarışı günlük güneşlik nefis bir atmosferde yaptık. mehmet de katılmadı, bana destek olmak için geldi ama ortamı görünce pişman oldu.
sen katılsaydın dereceni 2:18- 2:20 arasına indirirdin sanırım.
Bir önceki yarışta hedefime kondisyon olarak eksikliğimden dolayı ulaşamamıştım.Bu sebepten ötürü şimdi de o derecelere indirmem pek söz konusu değil.Önümüzdeki sezon kısmetse çok daha güzel olacak.Bir de sponsor desteği bulabilsek bi yerlerden tadından yenmez...