Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Bu arada başlığı gıdım gıdım okuyarak 77. sayfaya kadar gelebildim :)
Motosikletim kısımından anlayacağınız üzere baya bi içime sindi bu motor.
fiyat açısından uygun bulduğum için,

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-200-luk-cross-daha-7000-km-de-44441064/detay/

değerli yorumlarınızın da etkisiyle, linkteki motoru, bi servise gösterip almayı planlıyorum ama forum dışındaki motorcu arkadaşlar, biraz sabredip, para biriktirip, xt 125, dt 125, xl 200 gibi modellere yönelmem konusunda aklımı çeliyor.

Beklentilerimi karşılayıp, başımı ağrıtmaz umarım, KARAKIZ :sunny:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
üstadım imkanın varsa japon al xl200 tabikide karakızdan iyidir zira beraber yol yaptığımız zamanlar da oldu xl200 ile kendi şahsi fikrim bu yönde.. ama şuda var tabiki asya ile motoru komple yaptırsan daha az para çıkacak cebinden ama bir xl200 yaptırmaya kalksan belki 2.el bir asya parası vereceksin :) burasıda ayrı bi muamma..
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
üstadım imkanın varsa japon al xl200 tabikide karakızdan iyidir zira beraber yol yaptığımız zamanlar da oldu xl200 ile kendi şahsi fikrim bu yönde.. ama şuda var tabiki asya ile motoru komple yaptırsan daha az para çıkacak cebinden ama bir xl200 yaptırmaya kalksan belki 2.el bir asya parası vereceksin :) burasıda ayrı bi muamma..

85. sayfaya geldim birçok sorun okudum ama hala düşünüyorum KARAKIZ'ı, ortalama bi XL 200 5000 TL civarında, en az 4-5 ay beklemem gerekecek böyle bir motor için, kararsızım :silent:

vay arkadaş şimdik böyle mi oldu!
püü yazıklar olsun, parayı bulunca çok değiştin sen.
:queen:

:)



ilanı görüp sordum zaten, ister özelden ister burdan, düşündüğün son fiyatı yazıp yollayabilirmisin?

Motorun yeni olduğundan, önemli bir arızası-sorunu olduğunu düşünmüyorum...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
gaccal bulamadım o resimleri kaçıncı sayfadaydı hatırlıyomusun?
malesef hatırlayamiyacağım sondan geriye doğru arayarak gitmende fayda var yalnız.


vay arkadaş şimdik böyle mi oldu!
püü yazıklar olsun, parayı bulunca çok değiştin sen.
:queen:

dinime küfreden müslüman olsa kendin as200 ü satıp xt600 almadın mı sankim peh!:farao: :thumleft: birde ulem bu BMW yi aldığımdan beri herkez aynı espriyi yapıyor arkadaş demekki BMW kullanıcıları böle nonoş, concon ne bilim baba paraası yiyen tipler zannediliyor heralde kendimiz çalışıp alıyoruz arkadaş!! "Miras değil alınteri" :bounce:

85. sayfaya geldim birçok sorun okudum ama hala düşünüyorum KARAKIZ'ı, ortalama bi XL 200 5000 TL civarında, en az 4-5 ay beklemem gerekecek böyle bir motor için, kararsızım :silent:



:)

şimdi o kadar para biriktirebiliyorsun madem neden xl200? git bir xt600 al derim ben adama :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
85. sayfaya geldim birçok sorun okudum ama hala düşünüyorum KARAKIZ'ı, ortalama bi XL 200 5000 TL civarında, en az 4-5 ay beklemem gerekecek böyle bir motor için, kararsızım :silent:

Etme eyleme alma sakın 5000 bütçen var kıyma o paraya bu motoru.Motor kötü olduğu için demiyorum.0 alıyorsun ama sanki 2. el alıyorsun gibi her arızada cebinden ödüyorsun.Garanti diye birşey yok ASYA firmasında.O yüzden 4 japondan birini 2. el al daha iyi
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Sadece haftasonları kullanmak için almayı düşünüyorum ve 4-5 ay beklemek zor geliyor açıkçası :)

5000 TL bütçem yok henüz, 4-5 ay sonra anca o kadar biriktirebilirim. vitesli motor deneyimim yok denecek kadar az, bu yüzden 600 cc'lik bir motoru hemen düşünmüyorum, 2006 model 7000 km'de 1500 TL'ye bi karakız almayı planlıyorum...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Sadece haftasonları kullanmak için almayı düşünüyorum ve 4-5 ay beklemek zor geliyor açıkçası :)

5000 TL bütçem yok henüz, 4-5 ay sonra anca o kadar biriktirebilirim. vitesli motor deneyimim yok denecek kadar az, bu yüzden 600 cc'lik bir motoru hemen düşünmüyorum, 2006 model 7000 km'de 1500 TL'ye bi karakız almayı planlıyorum...

Doğru seçim. 2. el daha mantıklı.Daha dün elektrik tesisatıyla ilgili bir sorun için servise gittim.Ne derseniz beğenirsiniz suç bendeymiş güya o yüzden garantiye girmiyormuş.Sonra anlaşıldı ki gidonu çevire çevire kablolar zedelenmiş.Tabi bu durum da garantiye girmedi.Çünkü tek suçum motosikleti döndürmek için gidonu döndürmek.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
kadir dostum dun konyadaydım. sağa sola bakındım. bir tane as 200 görsem önüne atlıyacağım bu kadir diye. ama malesef hiç as 200 görmedim. :(
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Serin ve rüzgarlı havalar başladı. Ben iş yerime ulaşım için yaz kış motor kullanmak zorundayım.
TAY 200'üm bugün beni korkuttu: 100-110 hızla gelirken yan rüzgar motoru öyle bir salladı, az kalsın düşüyordum.
140 kg olsa da motor yüksek olduğu için rüzgar koruma sıfır.
Aman arkadaşlar dikkat!
Islak yolda, rüzgarda son hızımız 90 km olsun.
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Doğru seçim. 2. el daha mantıklı.Daha dün elektrik tesisatıyla ilgili bir sorun için servise gittim.Ne derseniz beğenirsiniz suç bendeymiş güya o yüzden garantiye girmiyormuş.Sonra anlaşıldı ki gidonu çevire çevire kablolar zedelenmiş.Tabi bu durum da garantiye girmedi.Çünkü tek suçum motosikleti döndürmek için gidonu döndürmek.

0 as200'ün fiyatı 4500 TL, o kadar para elimde olsa bende 6 yaşında bi XL 200 almayı tercih ederim :)
Cumartesi günü bi tamirciye göstercem bakalım motoru, arızası sorunu yoksa, parçaları söküp spreyle boyama veya reklamcıda folyoyla kaplatmak geçiyor aklımdan...
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
kadir dostum dun konyadaydım. sağa sola bakındım. bir tane as 200 görsem önüne atlıyacağım bu kadir diye. ama malesef hiç as 200 görmedim. :(

abicim niye söylemiyon konyaya geliyorum diye. arayın 05065289418 sıkıntınız felan olursa da yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince

selam olsun
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
kadirim çok acil cıktım. ondan kimseleri aramadım. ama numaranı kayt ediyorum işallah bir dahaki sefere ararım. :)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
beyler motorun yakıtını hesapladım uzun yolda dipgaz 100 kmde 3.8 litre yakmış. siz ne kadar yakıyosunuz ? biraz fazla diilmi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst