Selam arkadaşlar ufaktan birşey sorup çıkacagım

Bandit 1200s gibi touring bir motosiklet için metzeler rennsport lastik seçimi konusunda ne düşünüyorsunuz. Sakın kullanımda lastik ömrü ortalama nekadar olur? Bİrde tabiki işin güvenlik boyutu var. Rennsport gibi spor lastigi touring bir motosiklette kullanmak ne gibi bir sorun yaratabilir?
Bu arada niye metzeler rennsport lastige bukadar taktın diye soran olursa şimdiden cevaplayım. Touring lastiklerle arasında nerdeyse %50 fiyat farkı var. Rennsport'ları 500-575 tl arasına alabiliyorum ama diger touringleri 900 tl civarı

ale: