MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Kısmetse bi aksilik çıkmazsa 3-4 Eylül'de İstanbul Park'ta Türkiye Pist Şampiyonası 5.ayak'da 2.yarışıma çıkacağım 600 C 'de...Şimdiden sabırsızlanıyorum...


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Kısmetse bi aksilik çıkmazsa 3-4 Eylül'de İstanbul Park'ta Türkiye Pist Şampiyonası 5.ayak'da 2.yarışıma çıkacağım 600 C 'de...Şimdiden sabırsızlanıyorum...


Uploaded with ImageShack.us
gelebilirsem orada olacağım ,acaba beni paddock alanına alabilirmisin :) tribünlerde amele yanığı oluyorum:cherry: geçen sefer ışık motorla girmiştim iyi olmuştu
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Kendime küfrede küfrede yarışı bitirdim...Tek bir cümle ile açıklıyorum durumu...Eğer adı üzerinde spor ile uğraşıyorsan,sporcu hayatına uygun bir hayat yaşayacaksın...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kendime küfrede küfrede yarışı bitirdim...Tek bir cümle ile açıklıyorum durumu...Eğer adı üzerinde spor ile uğraşıyorsan,sporcu hayatına uygun bir hayat yaşayacaksın...
Anlasilan pek neseli geçmemis.
Yine de soralim, nasildi?:)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Selam arkadaşlar ufaktan birşey sorup çıkacagım :pBandit 1200s gibi touring bir motosiklet için metzeler rennsport lastik seçimi konusunda ne düşünüyorsunuz. Sakın kullanımda lastik ömrü ortalama nekadar olur? Birde tabiki işin güvenlik boyutu var. Rennsport gibi spor lastigi touring bir motosiklette kullanmak ne gibi bir sorun yaratabilir?

Bu arada niye metzeler runnsport lastige bukadar taktın diye soran olursa şimdiden cevaplayım. Touring lastiklerle arasında nerdeyse %50 fiyat farkı var. Rennsport'ları 500-575 tl arasına alabiliyorum ama diger touringleri 900 tl civarı:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Selam arkadaşlar ufaktan birşey sorup çıkacagım :pBandit 1200s gibi touring bir motosiklet için metzeler rennsport lastik seçimi konusunda ne düşünüyorsunuz. Sakın kullanımda lastik ömrü ortalama nekadar olur? Bİrde tabiki işin güvenlik boyutu var. Rennsport gibi spor lastigi touring bir motosiklette kullanmak ne gibi bir sorun yaratabilir?

Bu arada niye metzeler rennsport lastige bukadar taktın diye soran olursa şimdiden cevaplayım. Touring lastiklerle arasında nerdeyse %50 fiyat farkı var. Rennsport'ları 500-575 tl arasına alabiliyorum ama diger touringleri 900 tl civarı:pale:
abi özel mesajlarına bakabilirmisin :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Selam arkadaşlar ufaktan birşey sorup çıkacagım :pBandit 1200s gibi touring bir motosiklet için metzeler runnsport lastik seçimi konusunda ne düşünüyorsunuz. Sakın kullanımda lastik ömrü ortalama nekadar olur? Birde tabiki işin güvenlik boyutu var. Runnsport gibi spor lastigi touring bir motosiklette kullanmak ne gibi bir sorun yaratabilir?

Bu arada niye metzeler runnsport lastige bukadar taktın diye soran olursa şimdiden cevaplayım. Touring lastiklerle arasında nerdeyse %50 fiyat farkı var. Runnsport'ları 500-575 tl arasına alabiliyorum ama diger touringleri 900 tl civarı:pale:

gökhancım birşey soracam internette baktım ama runnsport diye bulamadım. google bunun yerine rennsport diye bir seçenek çıkartıyor ama doğrumu yazdın yoksa

bu arada gerçekten iyi bir lastik arıyorsan michelin'in yeni pilot road 3 2ct modeline neden bakmıyorsun ?
ön arka takımı 1000 lira gibi bir rakam ama en azından uzun km kullanabileceğin güvenilir bir lastik


pekte ucuzuna kaçmamak gerek. gerçi doğan şu anki lastiklerinden memnun ise yağışlı hava içinde aynılarından alıp kullanabilirsin veya bir diğer seçenek.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Arkadaşlar istanbul parkta m5 takım 690 tl isteyen olursa haberim olsun tel veririm 2011 23.hafta üretim...120-190
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Felonbaktım :)

İLkay evet pardon rennsport

bu arada merak ettiğinc cevapların bir kısmını buldum.

ilki bu lastik 2001de üretilmeye başlanmış fakat son üretim durumunu bulamadım. satıcıya lastiklerin üretim tarihi hakkında dot bilgisini alabilirsen iyi olur bence.
sonrasında lastik genel olarak yumuşak tip yarış lastiklerinden. yani uzun ömürlülük olarak seni tatmin etmeyecektir muhtemelen. kuru ve ıslak zeminde iyi bir yol tutuşuna sahip olduğundan bahsedilmiş bir kaç yerde ama fazla bilgi bulamadım daha .
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yaa aslında ucuza kaçmak derken rennsport'ların yol tutuşu 800-900 tl verecegim lastikten daha iyi olabilir tek sorun ömür konusu . Bu rennsport'lar 7-8000 km de bitecekse (ki bildigim kadarıyla tamamen spor lastikler) 800-900 tl ye tourig lastik almak daha mantıklı sonuçta 20.000 km civarı yol yapabilirler ama bu lastikler içinde biraz beklemek gerekecek...

-------edit-----
ilkay lastikler 2011 üretimi....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...etzeler-on-arka-takim-lastik-56300711/detay/?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
benim tavsiyem eğer lastiklerin çok kötü değilse 1 ay kadar bekleyebilirsin bunun için. biraz kemeri sıkmak gerekecek alana kadar tabi o süre zarfında olabildiğince soft bir sürüş gerçekleştirmeye çalış.
bahsettiğin lastikler ortalama 3 bin km sert kullanımda neredeyse bitebiliyor bir forumda gördüğüm kadarı ile :) adam 1600 küsür mil yol yapmış ve arka lastik bitmiş durumda.

ve teknoloji olarak eski olduğunuda unutmamak gerek
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
3000 km mı :) Ben nekadar sakin kullansamda 5-6000 km'den fazla gitmeyecek desene.Tamam rennsport'u eliyoruz:). Üstündeki lastiklerle 1 ay gitmek baya heycan verici olacak:)

cbr1100 xx fiyat cidden güzelmiş ama bana 120/180 lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
3000 km mı :) Ben nekadar sakin kullansamda 5-6000 km'den fazla gitmeyecek desene.Tamam rennsport'u eliyoruz:). Üstündeki lastiklerle 1 ay gitmek baya heycan verici olacak:)

cbr1100 xx fiyat cidden güzelmiş ama bana 120/180 lazım.

120 190'da takabilirsin ama senin motora problem yaratmayacaktır fazla.
en azından rennsporta göre daha fazla gideceği kesin ve 1 sezon çıkartacağı kesin garantili (=
ve m3ün yağmur performansına göre düşünürsek m5 çok daha iyi durumdalar yağışlı havadaki yol tutuşu açısından.


bu arada cümlelerim hep yarım kesik kalıyor direk diğer cümleye geçiyorum
yazarken bir yandan çok hızlı bir şekilde düşünmekte iyi değilmiş :mrgreen:



dipnot: laf arasında gidip doğanı fişliyim ben biraz uyuz edeyim gökhan seni delecekmiş yolda diye :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
evet torktan dolayı pek sorun olmaz gibi ama yinede orjinal boyutun üstüne çıkmayım.
Bu arada bi yol lastigi buldum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-120-70zr17-180-55zr17-takim-50519603/detay/?
Bildigim kadarıyla bunlar touringlere takılan digerlerine göre hamuru nispeten daha sert olan lastikler.Böyle birşey işimi görür herhalde. Fiyatıda iyi gibi. Bu tarz bi lastigi bu fiyattan daha düşüge bulabilecek birisi varsa çekinmesin söylesin :p

Gerçi ilan mayıs ayının. Belkide şuan bu fiyattan vermez.


Dipnota cevap:ilkay aman diyim:mrgreen:, zaten gazlanmaya müsait. Hergün aldınmı diye sorup duruyor.Onun derdini biliyorum ben alınca delip delemeyecegimi merak ediyor. :mrgreen:Deldigim günün akşamı 600f'in satılık ilanını vermezse adam degilim okadar diyorum:queen: Şaka bir yana bu makinayı sadece yol yapmak için alıyorum limit gitmek bana göre degil.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Anlasilan pek neseli geçmemis.
Yine de soralim, nasildi?:)

Nasıl geçtiğine gelince...Düşmedim kazasız belasız atlattım.Fodepar yaptım startta.pazar sabah ki antremanda daha 3.-4. turda biten bileklerim kollarım ve ayaklarım yarışta artık komple itaatsiz duruma gelmişti...

Kaç sefer pistten çıktığımı hatırlamıyorum bile..Kaç sefer ön tekeri kitlediğimi de keza öyle...Zaten starta hazırlanırken anladım, tulumu giyerken ayağıma kramp girmişti.Resmen yarışta viraj içinde ya pozisyonumu toparlamaya ya da gaz açmaya kalan son dem gücümü kullanmam gerekti.

Bu iş spor işiymiş,düzen ve disiplin işiymiş sonuna kadar...Hatalarımın farkına vardım.Artık çok çok çok daha düzenli bir hayat yaşayacağım.Bunca emeği heba etmeyeceğim...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaştan 4.Ayakta kullandığım pirelli supercorsa 180 taban bir takım pist çıkması lastiğim satılıktır ilgilenen olursa bana ulaşsın....
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
ultraukala

Hocam uzuldum yarisin bu sekilde gecmesine.
Yalniz olayi biraz daha acar misin ben tam anlamadim.
Kondisyonun mu zayif kaldi yoksa fiziksel olarak gucun mu yetmedi?
Bide motor disinda herhangi bi spor falan yapmiyo musun?
Kosu falan en azindan?Saglikli yasam?
Yoksa gittigi yere kadar tasisin bu vucut mantigi mi var sende de?


Bu arada yeni video atiyim
bende motoru saticam diye gidemez oldum
artik gazlamaya.
Anca bilgisayar basinda artik.

http://www.youtube.com/watch?v=yg8prYId2dQ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst