Ducati ve Mondial hiç güleceğim yoktu ama koptummmmm.Ducati,yaramaz.Çabuk dökülüyor.Servisteki ustaları kasap zaten.Mondial bakmanı öneririm
reis ducati daha güzel ama ya![]()
yaş kaç acaba ?
Yaşım 20. Boyum uzun benim hız gibi bir merakımda yok sadec güzel bi görüntü ve sağlam bi ses istiyorum motorda ama alırkende kalitelisini alalımki arıza cıkartmasın teknik servis yedek parça gibi sorunlarla ugrasmayalım
dostum anlaşılan o ki bu ducati senin ilk tecruben olucak
bu motorla başlamak güzel olur adamı bidaha motora tövbe ettiriyo:mrgreen: